osse-mon waits for alice Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Gratulerer, folkens. For et resultat. For en uke det har vært. Blir muligens ikke gull, men sesongen er reddet takket være de to siste kampene. Helt enig! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Trist å se ungjenter på Tv2-sporten med Rbk-drakter og Oslodialekt. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Fy faen dette var deilig! Må si jeg liker å lese det bitre trøndere skriver i kamptråden Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Trist å se ungjenter på Tv2-sporten med Rbk-drakter og Oslodialekt. Støttes. Er helt håpløst å se slik. Da blir det enda deiligere når de får seg en på trynet. Svikere. Men fy faen så jævlig deilig! Slå Rosenborg og Lillestrøm på 1 uke. Hatlag nummer 1 og 2, i den rekkefølgen! Nå blir det Brann neste, og jeg funderer på om jeg skal besøke noen venner i Bergen og få med meg den også. 2 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Martin Andresen klapper og ler når han typen hopper inn med kneet i keeperen til Rosenborg. for en drittsekk Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Martin sitter oppe i en bås langt unna bakken, og ser bare at Ogude går 100% inn i en duell! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Martin sitter oppe i en bås langt unna bakken, og ser bare at Ogude går 100% inn i en duell! han så på skjermene etterpå og så hele situasjonen på nært bildet, ikke forsvar fyren. Endret 25. september 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere. Endret 25. september 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tror du virkelig at det var at han skadet han så han syns var bra? Eller at han går inn i duellen? Det er gratis å bruke hodet! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Tror du virkelig at det var at han skadet han så han syns var bra? Eller at han går inn i duellen? Det er gratis å bruke hodet! han fikk sett situasjonen på nært bildet, det var da han Klappet og smilte. han gikk også med vilje inn med kneet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det handler om å gå i en duell... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Det handler om å gå i en duell... det handler om og faktisk gjøre det på en sportslig måte, altså ikke prøv og keepern mens du holder på. Endret 25. september 2011 av Dore123m Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den setningen skjønte jeg dessverre lite av. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den setningen skjønte jeg dessverre lite av. når en fotball spiller går inn i duell, skal man ikke prøve på og skade den andre fotball spilleren mest mulig. og det var det han fyren gjorde. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Pisspreik. Ogude ser bare på ballen og går for å vinne duellen. Ørlund kaster seg like mye inn i duellen. Hva slags nytte skulle det ha gjort for Ogude? 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere. Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer. Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Blir helt bakmål å mene at Ogude gikk inn i duellen for å skade Ørlund. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Den setningen skjønte jeg dessverre lite av. når en fotball spiller går inn i duell, skal man ikke prøve på og skade den andre fotball spilleren mest mulig. og det var det han fyren gjorde. Ta en titt på duellen, du kan vel ikke ærlig talt mene at Ogude med vilje prøver å skade noen? Det var en helt grei duell, en knallhard en riktignok. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i. Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller. Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport. ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere. Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer. Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri. når Martin ser på skjermene innpå det lille glassburet sitt, ser du klart og tydelig at han ser omfanget på hele situasjonen, du ser at han slår knyttneven sin hardt i den andre hånda. det tyder på at han likte at han fyren gikk inn med kneet på RBK sin keeper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå