Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trist å se ungjenter på Tv2-sporten med Rbk-drakter og Oslodialekt.

Støttes. Er helt håpløst å se slik. Da blir det enda deiligere når de får seg en på trynet. Svikere.

Men fy faen så jævlig deilig! Slå Rosenborg og Lillestrøm på 1 uke. Hatlag nummer 1 og 2, i den rekkefølgen! Nå blir det Brann neste, og jeg funderer på om jeg skal besøke noen venner i Bergen og få med meg den også.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Herregud, ikke måte på hva trønderne skal henge seg opp i.

Så klart syns han det er bra at spillere går opp i dueller.

Dette er fotball, ikke dart, det er en kontaktsport.

ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

ja men at Andresen klapper og synes det er bra at man skader andre, synes jeg at man kanskje skal revurdere sin fotball karriere.

Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer.

Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den setningen skjønte jeg dessverre lite av.

når en fotball spiller går inn i duell, skal man ikke prøve på og skade den andre fotball spilleren mest mulig. og det var det han fyren gjorde.

Ta en titt på duellen, du kan vel ikke ærlig talt mene at Ogude med vilje prøver å skade noen? Det var en helt grei duell, en knallhard en riktignok.

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at Martin syns det er bra at keeperen kunne blitt skadet? Han visste vel ikke omfanget av taklingen, han sa jo selv at det var bra at spillerne gikk inn i duellene, ikke noe mer.

Det blir like usaklig som å si at Eggen støtter homofil voldtekt pga. det Annan gjorde mot Muri.

når Martin ser på skjermene innpå det lille glassburet sitt, ser du klart og tydelig at han ser omfanget på hele situasjonen, du ser at han slår knyttneven sin hardt i den andre hånda. det tyder på at han likte at han fyren gikk inn med kneet på RBK sin keeper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...