osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Jeg tror jeg har kommet litt... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 ELENDIG kamp! BESTE poengene i hele år! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fantastisk tilbakespill av Essediri! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Så utrolig herlig med seier, og topper det som har vært en perfekt fotballdag. Aaah Åsså Lillestrøm på Åråsen da gitt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette var digg. Vi spiller ingen god kamp, men du verden så deilig dette var Dette kompenserer for drittresultatet på white hart lane i dag... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Da blir det jobben i morgen med høyt hevet hode! Dette smakte virkelig! Håvard Nielsen, what a man. Har han spilt en dårlig seriekamp i år? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Håvard Nielsen, what a man. Har han spilt en dårlig seriekamp i år? Ja, mange. Men han har akkurat blitt myndig, så det går helt fint. Å bli matchvinner på Åråsen er noe man kan bli legende av. Nielsen kommer bare til å bli bedre og bedre, en stor spiller i emning. Han har alle basisferdigheter som skal til for å bli en kommende landslagsspiller. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kan ikke huske at Nielsen noen gang har gjort en feil Deilig av ham å score. Tenk dere: en verden der enga vinner kamper, og ikke spiller bedriten fotball. Kanskje vi får det i fremtiden? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Fikk det ifjor. Hadde vi gjort det samme i år hadde vi enkelt fått gull. Sinnsykt at vi ligger på 4 plass. Nå er det Rosenborg og Brann neste... Viktige kamper! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Og jeg tror på to tap. Dog hadde jeg nesten eksplodert av glede om vi vant. Ja, vi fikk slike kamper i fjor. Det var litt det jeg siktet til. Synd alt gikk til helvete i vinter. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Minner igjen om at Rævbk har 2 hengekamper, og tar medalje i år. Vi får maks 4. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Er det noe jeg har lært i år, er det at 1 kamp mindre spilt ikke betyr 3 poeng. Hadde vi tatt hengekampen vår mot Odd, hadde vi vært 1 poeng bak 3 plass. Uansett kan vi slå RBK og Brann nå, vi gjøre det mye enklere for seg selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Dette var sykt deilig! Jeg er kald og våt, men lykkelig! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Utrolig deilig, Nielsen sitt skudd skrudde faktisk rundt keepern før den gikk i mål! 5 på rad, 5 på rad! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ja, det var VELDIG nervepirrende! Bokstavligtalt bet jeg negler.. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Legendarisk lol Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Kamptråd: Vålerenga - Rosenborg Huff. Slo Lillestrøm, men så venter Rosenborg, før Brann står for tur. Tar tap resten av sesongen dersom vi vinner våre 2 neste. Endret 19. september 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 La oss spille mot det helnorske laget fra Trondhaim... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå