Anonym234 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tipper 0-1. Mister ballen alt for mye. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Samma faen egentlig, skaper ingenting. 1 eller 0 poeng er uinterresant Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, vi fortjener ikke en dritt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Kjipe greier! Vi skulle visstnok hatt straffe i andre omgang (i følge en Lyn-supportervennine). Men men, nå er fokus på kampen på Åråsen på søndag, da skal vi trampe på fula! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Tipper 0-1. Mister ballen alt for mye. Var det nødvendig? Jeg hater deg! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg må seriøst begynne å tippe, kommer til å bli rik. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Mye fin fotball til tider, men litt for omstendelig. Skal man spille denne typen fotball, så må pasningene sitte og tempo må opp. Surt med tap . Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mister mye av troa nå. Ser ikke helt hvordan laget skal hevde seg uten noen drastiske grep. Har vi spillere som er gode nok til å vinne TL? Ja! Har vi en formasjon og fotballteknisk tankegang som er god nok til å vinne TL? Ja! Har spillerne teknisk innsikt nok til å utføre formasjonen og spillestilen på en ønskelig måte? Ja! Har spillerne vilje til å gjøre det? Ikke så langt i 2011. Blir helt oppgitt.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 ARGH! Hvor er innsatsen? Slår gutta mynt og krone før de går ut på matta? Mynt, vi gidder ikke - Kron, vi gidder virkelig ikke? Så kampen i opptak etter trening i går, og jeg blei skikkelig grinete! Møkkaspill og laber innsats. vel lå Odd lavt, men dette var på trynet. Og uten at jeg skal klage på dommeravgjørelser: VPG blir klippet RETT ned, Oddspilleren bommer på ballen og sparker VPG på beinet. Soleklar straffe. Førsteomgangen er noe av det værste jeg har sett enga spille! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Og uten at jeg skal klage på dommeravgjørelser: VPG blir klippet RETT ned, Oddspilleren bommer på ballen og sparker VPG på beinet. Soleklar straffe. Det kan nesten virker som om forseelsen ikke har så mye å si, det er mer hvilken drakt man har på. Som VPG sier i intervjuet på VIF TV, hadde det vært RBK på Lerkendal hadde de fått straffe for en min mer tvilsom situasjon. Er det virkelig sånn at det ikke har vært en straffeforseelse mot Vålerenga hele sesongen?? Nei så klart ikke så hvorfor har vi ikke fått straffe? Hvorfor skal det så mye mer til at vi skal få straffe enn feks RBK som fikk to i løpet av en kamp i helgen... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Si det.. Dommerne bør gå litt i seg selv, uten at jeg skylder på dem for denne sesongen. Dog: Vi har ikke fått noen straffer, tror jeg. Ikke i serien i alle fall. Fikk mot 'pool. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det positive er at de ikke scorte mot oss, det var vi som fikset det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ja, jøss! Er ikke første gangen i år at noen har vunnet over oss pga selvmål... STRANDBERG, JEG SER PÅ DEG! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=1Qs2fWrHZLU&feature=colike Jeg er gira for den kampen der! Lurer faktisk på om jeg ikke skal dra ut i morgen for å spare energi til den kampen Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Fellah ute i opptil 4 uker: http://www.vif-fotball.no/article3231612.ece Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vi rykker ikke ned, vi har to promilles sjanse for gull, 2,2% sjanse for sølv, og 7,6% for bronse. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10010350 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Det er også to promilles sjanse for poeng i morgen, frykter jeg.. Vi må spille 15 ganger bedre enn mot odd for å klare LSK... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Spissen til LSK ble skadet i dag, så han er ikke med. Håper vi får dra nytte av det. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Marianne Hansen med en kanonscoring for damene mot Alta. Det endte med 4-0-seier. Godt at det går bra med noen oss, da. Endret 17. september 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå