Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mister mye av troa nå. Ser ikke helt hvordan laget skal hevde seg uten noen drastiske grep.

Har vi spillere som er gode nok til å vinne TL? Ja!

Har vi en formasjon og fotballteknisk tankegang som er god nok til å vinne TL? Ja!

Har spillerne teknisk innsikt nok til å utføre formasjonen og spillestilen på en ønskelig måte? Ja!

Har spillerne vilje til å gjøre det? Ikke så langt i 2011.

Blir helt oppgitt..

Lenke til kommentar

ARGH!

Hvor er innsatsen? Slår gutta mynt og krone før de går ut på matta? Mynt, vi gidder ikke - Kron, vi gidder virkelig ikke?

Så kampen i opptak etter trening i går, og jeg blei skikkelig grinete! Møkkaspill og laber innsats. vel lå Odd lavt, men dette var på trynet.

Og uten at jeg skal klage på dommeravgjørelser: VPG blir klippet RETT ned, Oddspilleren bommer på ballen og sparker VPG på beinet. Soleklar straffe.

Førsteomgangen er noe av det værste jeg har sett enga spille!

Lenke til kommentar

Og uten at jeg skal klage på dommeravgjørelser: VPG blir klippet RETT ned, Oddspilleren bommer på ballen og sparker VPG på beinet. Soleklar straffe.

Det kan nesten virker som om forseelsen ikke har så mye å si, det er mer hvilken drakt man har på. Som VPG sier i intervjuet på VIF TV, hadde det vært RBK på Lerkendal hadde de fått straffe for en min mer tvilsom situasjon.

Er det virkelig sånn at det ikke har vært en straffeforseelse mot Vålerenga hele sesongen?? Nei så klart ikke så hvorfor har vi ikke fått straffe?

Hvorfor skal det så mye mer til at vi skal få straffe enn feks RBK som fikk to i løpet av en kamp i helgen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...