Olum Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På hvilken måte kan det å skjerme ballen med intensjon om å drøye tida være ulovlig? Det er jo ikke noe verre enn å ta fra han ballen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Smultbollaaaaaaaaaaaaaa! :-D Er du fortsatt like kritisk til signeringa? Nei, faktisk ikke... Men jeg sa at jeg håpet å bli motbevist! Jeg mener vi allikevel trengte / trenger andre forsterkninger, men som jeg skrev: Veigar og Fellah som mater Mos (og Koné) med små stikkere bør være konge neste år! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På hvilken måte kan det å skjerme ballen med intensjon om å drøye tida være ulovlig? Det er jo ikke noe verre enn å ta fra han ballen. det er ikke ulovlig. Men jeg synes det er bedritent av lag som drøyer tid kun for å drøye tid.. Og det var det Dawda holdt på med i stad. Startspillerene burde tatt ballen, dog Ja, tre poeng er viktigst, men jeg liker ikke når motstanderene drøyer. Jeg liker det mindre når vi drøyere, for vi BØR være gode nok til å holde ballen i spill og heller pushe på flere mål Det som er deilig i dag er at vi har mange forsøk fremmover. Det som er elendig i dag er at vi kollapser på ca 30 minutter, og ikke får ordentlig skikk på oss selv igjen! Satser på hattrick av Veigar i dag Kunne lett ha blitt! To mål for oss nå, blir nok endel til! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 På hvilken måte kan det å skjerme ballen med intensjon om å drøye tida være ulovlig? Det er jo ikke noe verre enn å ta fra han ballen. Ingen har sagt at det er ulovlig. Jeg mener dog at det usportslig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/her-setter-borgersen-albuen-i-ansiktet-til-dos-santos-3581946.html Borgersen smeller til.. Dette er ikke et uhell. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Herlig, nå er gutta på vei tilbake! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Merker at jeg gleder meg til onsdag allerede. Kun ETT poeng opp til medalje dersom det blir seier, det er nesten helt uvirkelig. Vi har noen veldig interessante måneder foran oss! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sier litt om nivået på tippeligaen når vi kan spille fra ræva til middelmådig i over en halv sesong og allikevel være med i medaljekampen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sier veldig mye.. molde gikk på en smell mot brann også, så jeg tror det kan bli VELDIG tett i toppen! Bare vi gruser odd i morra! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ja, stemmer det er kamp i morgen ja! Jeg som allerede hadde begynt å få nerver foran LSK kampen på søndag, gleder meg til den, men først fokus på Odd kampen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Det var 6-1 i denne kampen i fjor, burde vært 7-1 med den rare skruballen til luton. Håper vi kan putte litt i denne kampen også, selv om jeg er fornøyd om vi putter flere enn Odd Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Gleder meg til i morgen, håper i feier over dem. Men de er slu. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fakk, har japanskundervisning frem til 19... Får prøve å rekke de siste 20 minuttene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Fakk, har japanskundervisning frem til 19... Wtf? Hva jobber du med? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jobber ikke. Går på vgs. Skal reise på utveksling neste år, så da må jeg kunne litt på forhånd. Uansett, vi kommer til å banke disse Grenlandsbønda. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ah, seff. Kjipt med kveldsskole da For satse på at du får med deg andre omgang. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Jobber ikke. Går på vgs. Skal reise på utveksling neste år, så da må jeg kunne litt på forhånd. Uansett, vi kommer til å banke disse Grenlandsbønda. Ganbatte! 頑張って Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hver gang jeg gleder meg til kamp går det dårlig. Jeg gleder meg ikke lenger nå. (Da bør det gå bra.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå