Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Trodde Thorvaldsen bare var på lån og har returnert til Hannover 96, får har ikke hørt noe om å gjøre låneavtalen permanent Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 For no piss, Hæstad håper han slipper å spillle mot Start vis Enga skulle møte dem ifremtida :/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Trodde Thorvaldsen bare var på lån og har returnert til Hannover 96, får har ikke hørt noe om å gjøre låneavtalen permanent Thorvaldsen er forsatt i Enga, han sin kontrakt går ut i Junu/Juli. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Det var da også et noe merkelig ønske fra Hæstad, om å få slippe å spille en eventuell kamp mot Start. Skjønner på én måte standpunktet hans, men de fleste andre fotballspillere pleier da tvert imot å glede seg til å møte gamle lagkamerater på banen. Men det er klart, har han ikke noe virkelig ønske om å slå dem, så gjør han heller lite nytte for seg på banen, så da kan han like godt få spillefri. Start slår vi uansett, med eller uten Doffen. Endret 3. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Selv kunne jeg godt tenkt meg å se Fredheim Holm/Lars Iver Strand---Sæternes---ThorvaldsonThorvaldson er en utrolig god spiss, selv om han ikke har gjort det bra i VIF. i år Tror de fleste spillerne i VIF dår nye ansiktløftninger med et større lag rundt seg Thorvaldsson fikk vell heller ikke spillt så mye i år? Nei, litt overraskende Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Da skal pollen være i orden igjen. Dessverre, så måtte det en full resett til for å unngå at de som har stemt i tidligere poller enten ikke får stemme i den nåværende, eller at de får stemme dobbelt i den nåværende pollen. Om dere skulle oppleve flere problemer med pollen er det bare å rapportere den igjen, så skal jeg få en admin til å se på saken da de har et større verktøybelte enn moderatorer. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Da avga jeg stemmen min på 10 millioner mannen fra Start, Kristoffer Hæstad Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg stemte på Bojan, har stor tro på han:D Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Min stemme gikk til Troy Perkins, som jeg tror alle angripere i Tippeligaen skal få slite å score på. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg har tro på Perkins i mål. Og min stemme gikk til ham når det gjelder hvem som kommer til å slå mest gjennom av de nye i Vif. Det er lett å utmerke seg om man er keeper og god, og jeg håper at Perkins er en sånn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg stemte på Martin, vet ikke helt hvorfor.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg stemte på Martin, vet ikke helt hvorfor.. Magefølelse skal man ikke undervurdere. Og Martin er heller ikke noe dårlig valg. Til tross for å være mislikt i flere kretser, og bli oppfattet som både det ene og det andre, så skal det ikke glemmes at han er på landslaget og er en god spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Litt teit at ingen har stemt på Lars Iver enda, for han tror jeg kommer til å bli god....Men stemte though på Kristoffer Hæstad Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg stemte Bengt Sæternes. Har tro på at han kan få inn mål i bøtter og spann nå. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Haakon Scwabe har gått til RBK grunnet familiære grunner. SMS fra vif.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Faen, han var en god fysioterapeut også. Det var ikke uten grunn at skadeforfulgte spillere har fått det mye bedre i Enga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg stemte på Martin, vet ikke helt hvorfor.. Magefølelse skal man ikke undervurdere. Og Martin er heller ikke noe dårlig valg. Til tross for å være mislikt i flere kretser, og bli oppfattet som både det ene og det andre, så skal det ikke glemmes at han er på landslaget og er en god spiller. Ja, jeg tåler egentlig ikke tryne på han, men han er en god spiller, så vi får håpe han blomstrer hos oss også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Faen, han var en god fysioterapeut også. Det var ikke uten grunn at skadeforfulgte spillere har fått det mye bedre i Enga. Helt enig. Forbanna dritt at han forlot oss til fordel for RBK. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Familiære grunner. Forøvrig skal det medisinske teamet utvides. http://www.vif-fotball.no/article1518592.ece "Se årets første VIF-trening" http://www.vif-fotball.no/article1518605.ece Trening kl. 10 på lørdag Sted: Kadettangen SKulle gjerne tatt turen men tror nok Kadettangen blir litt langt.. Endret 3. januar 2008 av -meg- Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 4. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2008 Kadettangen? Som i Sandvika, Bærum? Jøss - hvorfor krysser de hele byen og drar ut dit for å trene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå