Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da også et noe merkelig ønske fra Hæstad, om å få slippe å spille en eventuell kamp mot Start. Skjønner på én måte standpunktet hans, men de fleste andre fotballspillere pleier da tvert imot å glede seg til å møte gamle lagkamerater på banen. Men det er klart, har han ikke noe virkelig ønske om å slå dem, så gjør han heller lite nytte for seg på banen, så da kan han like godt få spillefri. Start slår vi uansett, med eller uten Doffen. :D

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Selv kunne jeg godt tenkt meg å se Fredheim Holm/Lars Iver Strand---Sæternes---Thorvaldson

Thorvaldson er en utrolig god spiss, selv om han ikke har gjort det bra i VIF. i år

Tror de fleste spillerne i VIF dår nye ansiktløftninger med et større lag rundt seg

Thorvaldsson fikk vell heller ikke spillt så mye i år?

 

Nei, litt overraskende

Lenke til kommentar

Da skal pollen være i orden igjen. Dessverre, så måtte det en full resett til for å unngå at de som har stemt i tidligere poller enten ikke får stemme i den nåværende, eller at de får stemme dobbelt i den nåværende pollen. Om dere skulle oppleve flere problemer med pollen er det bare å rapportere den igjen, så skal jeg få en admin til å se på saken da de har et større verktøybelte enn moderatorer.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Lenke til kommentar
Jeg stemte på Martin, vet ikke helt hvorfor.. :dontgetit:

 

Magefølelse skal man ikke undervurdere. ;) Og Martin er heller ikke noe dårlig valg. Til tross for å være mislikt i flere kretser, og bli oppfattet som både det ene og det andre, så skal det ikke glemmes at han er på landslaget og er en god spiller.

Ja, jeg tåler egentlig ikke tryne på han, men han er en god spiller, så vi får håpe han blomstrer hos oss også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...