osse-mon waits for alice Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Litt informasjon fra VIF-fotball: Eneste lag uten straffe Vålerenga er for øvrig det eneste laget i årets Tippeliga som ikke har fått tildelt straffespark i årets sesong. FK Haugesund har fått fem straffespark, flest i Tippeligaen. Start, Brann og Strømsgodset har fått fire straffer hver. Start har scoret på alle sine, Brann har bommet på en og Godset har bommet på halvparten av sine straffer. Aalesund har fått to straffepark så langt i år, men har bommet på begge. Vålerenga har heller ikke fått straffespark i mot seg så langt i årets sesong. Med sin scoring mot Haugesund lørdag noterte Morten Berre seg for scoring i Tippeligaen for 16. sesong på rad. Han er med det nummer to i Norge, fem sesonger bak Rosenborgs Roar Strand som scoret i mål i alle sesonger fra 1990-2010. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 6.5 time igjen. Får vi noen siste kjøp? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nei, ikke med mindre vi selger noen, så sjansene er veldig små. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) VPN har masse rykter nå: http://www.facebook.com/vpn.no Siste: Singh og Borges. 18:10 Twitter-rykter sier at Harmeet Singh er på vei til Malmö, og at det jobbes for å få inn Celso Borges som erstatter. Twitter er et artig fenomen! Endret 31. august 2011 av Stine Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Dette ryktet er avkreftet. Heldigvis. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen inn.. Ikke et ord fra TH i media. Takke meg til Siem som i det minste viste trynet sitt på ukentlig basis. Som jeg så på et annet forum: Gå ut i media og si: "VI vil forsterke om vi finner gode kandidater, vi har noen i kikkerten" (enten dette er sant eller ikke) - Si at man vil ha dem på plass før neste hjemmekamp. Blås dette opp, og få GRATIS PR OG FLERE FOLK PÅ KAMP! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Haakonsen oppsummerer: http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=546745 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Leser endelig boka til Freddy, morsom Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Ingen inn.. Ikke et ord fra TH i media. Takke meg til Siem som i det minste viste trynet sitt på ukentlig basis. Som jeg så på et annet forum: Gå ut i media og si: "VI vil forsterke om vi finner gode kandidater, vi har noen i kikkerten" (enten dette er sant eller ikke) - Si at man vil ha dem på plass før neste hjemmekamp. Blås dette opp, og få GRATIS PR OG FLERE FOLK PÅ KAMP! Hehe. Jeg synes Haakonsen er proffesjonell. Norsk fotball har vært preget av uproffesjonalitet. Det er vi i ferd med å snu. Trenerne går i dress, hvilket jeg mener er bedre enn treningsdresser. Jeg har aldri skjønt poenget med at personer som ikke er i noe særlig fysisk aktivitet går i treningsdresser. Semb har også fått kritikk for å ha et veldig lukket system i NFF, men igjen mener jeg han bare er proffesjonell. Det er kanskje litt kjedeligere, men sånn er det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Leser endelig boka til Freddy, morsom Utrolig kul bok, ja Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Har lest den selv. Morsom Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Ja, man merker at Freddy ikke er en forfatter av yrke, men det er likevel et godt og lett språk. Mye morsomme historier er det der også. Nå venter jeg bare på at Kong Berre skal skrive en. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hannover har vistnok avslått Moa-bud på 100.000.000.... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 GUD, JESUS OG ALLE VENNENE DEMSESS! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/landslag/arsenal-interessert-i-moa-russisk-klubb-ville-by-100-millioner-3574888.html Russerne har jo en del rubler ja. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Sunderland er også på utkikk.. 10 millioner pund er latterlig mye. Får vi noe ved videresalg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 10 millioner pund er latterlig mye. Får vi noe ved videresalg? Sitat fra artikkelen jeg linket: "Et salg av Moa kan også skaffe Vålerenga mye penger, ettersom osloklubben har en klausul om at de skal ha 20 prosent av et videresalg." Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ser vi får 20% i følge tv2. 20 millioner? Ja takk Moa tilbake? Ja takk Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er ikke arsenal-fan, men Moa til premiere league er vi helt for! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg håper Moa når ekstremt langt. Morsomt for oss og egentlig alle som følger landslagets del. Utrolig sympatisk og lærevillig fyr. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå