Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Litt informasjon fra VIF-fotball:

Eneste lag uten straffe

Vålerenga er for øvrig det eneste laget i årets Tippeliga som ikke har fått tildelt straffespark i årets sesong. FK Haugesund har fått fem straffespark, flest i Tippeligaen. Start, Brann og Strømsgodset har fått fire straffer hver. Start har scoret på alle sine, Brann har bommet på en og Godset har bommet på halvparten av sine straffer. Aalesund har fått to straffepark så langt i år, men har bommet på begge.

Vålerenga har heller ikke fått straffespark i mot seg så langt i årets sesong.

Med sin scoring mot Haugesund lørdag noterte Morten Berre seg for scoring i Tippeligaen for 16. sesong på rad. Han er med det nummer to i Norge, fem sesonger bak Rosenborgs Roar Strand som scoret i mål i alle sesonger fra 1990-2010.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen inn.. Ikke et ord fra TH i media.

Takke meg til Siem som i det minste viste trynet sitt på ukentlig basis.

Som jeg så på et annet forum: Gå ut i media og si: "VI vil forsterke om vi finner gode kandidater, vi har noen i kikkerten" (enten dette er sant eller ikke) - Si at man vil ha dem på plass før neste hjemmekamp. Blås dette opp, og få GRATIS PR OG FLERE FOLK PÅ KAMP!

Lenke til kommentar

Ingen inn.. Ikke et ord fra TH i media.

Takke meg til Siem som i det minste viste trynet sitt på ukentlig basis.

Som jeg så på et annet forum: Gå ut i media og si: "VI vil forsterke om vi finner gode kandidater, vi har noen i kikkerten" (enten dette er sant eller ikke) - Si at man vil ha dem på plass før neste hjemmekamp. Blås dette opp, og få GRATIS PR OG FLERE FOLK PÅ KAMP!

Hehe. Jeg synes Haakonsen er proffesjonell. Norsk fotball har vært preget av uproffesjonalitet. Det er vi i ferd med å snu. Trenerne går i dress, hvilket jeg mener er bedre enn treningsdresser. Jeg har aldri skjønt poenget med at personer som ikke er i noe særlig fysisk aktivitet går i treningsdresser.

Semb har også fått kritikk for å ha et veldig lukket system i NFF, men igjen mener jeg han bare er proffesjonell. Det er kanskje litt kjedeligere, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...