Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vålerengas lag (4-2-1-3): 1 Lars Hirschfeld - 6 Freddy dos Santos, 4 André Muri, 13 Fegor Ogude, 24 Stefan Strandberg - 23 Kristofer Hæstad (kpt.), 28 Harmeet Singh - 26 Bojan Zajic - 11 Morten Berre, 18 Veigar Páll Gunnarsson, 16 Håvard Nielsen

 

Benken: 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 2 Benjamin Dahl Hagen, 3 Andreas Nordvik, 7 Fredrik Stoor, 9 Sidoine Oussou, 27 Adnan Haidar, 31 Chuma Anene

 

 

HEH...

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp kommet hjem fra kamp. VELDIG glad for at jeg dro. Hadde fått vif-losje-biletter, og spiste først middag, med desert i pausen :p

 

Dette var en herlig kamp. Klanen sang "Enga er tilbake" og det stemte i store deler av kampen. Vi dominerte og det så ut som om gutta koste seg. STERKT spill av Ogude og Nielsen i dag. Banens to beste. Vi burde hatt flere mål, Singhs alene med keeper-bom blant annet.

 

Savner _LITT_ mer kynisk spill når motstanderen kommer på kontringer som 3-2 - målet. Han burde vært stoppet. (særlig om dette hadde vært 10 min tidligere)

 

*ære være*

Lenke til kommentar

Vi er på vei oppover, som jeg sa. Flott spill i perioder, og flust av sjanser endelig. Bare oppofrende spillere fra Haugesund og en meget god keeper hindrer flere mål. Samtidig lekker vi bakover, og slipper inn mye i forhold til sjanser.

 

Deilig å se Singh tilbake i slag, touchen satt, og for et skudd! Utrolig synd at han ikke putta alene med keeper også, men en knallmatch. Synd han fikk gult og må stå over neste. Ogude som vanlig konge, den mannen kommer til å bli sinnsykt god. Spiller i en toppklubb i en topp europeisk liga om noen få år. Nielsen står fram i andre, og viser nok en gang at han er et av Norges største talenter.

 

Bojan også god igjen, og involvert i midten. Håper vi beholder han der enn så lenge. Forsvaret er fortsatt så som så, og stakkars Stoor ble benket etter en bra kamp sist til fordel for Dos, som dessverre ikke holder nivået helt.

 

Har lyst til å se disse 11 til neste kamp mot Start:

 

Hirschfeld

Stoor - Muri - Strandberg - Nordvik

Ogude - Fellah

Bojan

Berre - VPG - Nielsen

Lenke til kommentar

Var i 40-årslag, så jeg fikk ikke sett kampen. Av høydepunktene ser det ut som 3-2 ikke var et spesielt godt resultat. Dog er det godt at Singh har fått dreisen på distanseskuddene igjen, men atter en gang misser han alene med keeper. Men det er vel grunnen til at han er midtbane istedenfor spiss, så jeg skal ikke kjefte på'n for det.

Lenke til kommentar

Rått med to strake seire. Måtte det fortsette ut sesongen også, da kan dette ende i en finfin plassering på tabellen.

Har har to hjemmekamper til på rad mot Start og Odd, burde i prinsippet være 6 poeng til der.

 

Ellers syns jeg ikke vi starter kampen spesielt bra, men våkner opp i andre med til tider veldig bra spill. Vi genererer også mye sjanser og avslutninger noe hvert fall jeg har savnet. (Vi står ikke lengre å nøler utenfor 16meteren).

Det kunne fort blitt både 4 og 5-2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...