Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor får du egentlig opplysningene fra?

Fordi jeg kjenner spilleren?

Er da absolutt ikke teit å skrive sånt, men jeg tror ikke jeg får lov til å røpe noe før formalitene og alt det er ordnet med spilleren og klubb. Og jeg skrev muligens.

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Om kun formalitetene mangler, hvorfor kommer han da ikke før neste år?

Har vel ikke sagt at det er bare formalitetene som mangler. Orker ikke å ta denne diskusjonen nå, vet ikke om jeg burde ha sagt det her engang da det er så få som tror på meg. :)

Vil vel ikke si at jeg kjenner mange spillere, men kjenner noen. Har jo også hatt familie som har spilt i Vålerenga tidligere (Arild og Thorbjørn Andresen).

Men nok om det. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror på deg, men det er et luremus-innlegg, og det irriterer. Det hender fra tid til annen at jeg får vite noe en god stund før, f.eks. når vi skulle møte Barcelona i treningskamp, men da skriver jeg ikke: "Hei. Jeg vet om noe spennende som skal skje om et par måneder, men tror ikke jeg kan si det."

Det er litt dårlig gjort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe, ser den Jørgen. Planen var ikke at det skulle være luremus, men mtp. at sist diskuterte i denne tråden var overganger, så tenkte jeg at jeg ville bare "glede" noen med at vi får muligens en ny spiller i klubben etter sesongen.

Beklager om det påvirket noen her! :)

Endret av Chuck Bass
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...