Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Kone i form om 2-3 år? Da sier jeg bare: SELG HAN! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Problemet er at han skulle være klar til mars, og hsr enda ikke spilt 2x45 for oss.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hadde heller foretrukket Sæternes i år enn Kone. Er han såppas skadeplaget i en alder av 29, så frykter jeg at han ikke kommer tilbake på topp. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Snart stenger vinduet, tror dere vi får noen inn? Sikkert et hastekjøp.. Savner Bengt veldig, jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Keita og Wembangomo takk. Her skal man satse til neste år. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Vet om en som muligens kommer neste år, men tror ikke jeg får lov til å si det. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kjente ikke du Etzaz Hussain? Da tipper jeg i så fall Josh King Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Jo, men jeg kan bekrefte at det ikke er Etzaz og King. Endret 23. august 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvor får du egentlig opplysningene fra? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Tviler på at dette egentlig stemmer, men uansett er det VELDIG teit å skrive sånne innlegg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hvor får du egentlig opplysningene fra? Fordi jeg kjenner spilleren? Er da absolutt ikke teit å skrive sånt, men jeg tror ikke jeg får lov til å røpe noe før formalitene og alt det er ordnet med spilleren og klubb. Og jeg skrev muligens. Endret 23. august 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Om kun formalitetene mangler, hvorfor kommer han da ikke før neste år? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Og hvordan kjenner du så mange spillere? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Om kun formalitetene mangler, hvorfor kommer han da ikke før neste år? Har vel ikke sagt at det er bare formalitetene som mangler. Orker ikke å ta denne diskusjonen nå, vet ikke om jeg burde ha sagt det her engang da det er så få som tror på meg. Vil vel ikke si at jeg kjenner mange spillere, men kjenner noen. Har jo også hatt familie som har spilt i Vålerenga tidligere (Arild og Thorbjørn Andresen). Men nok om det. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Problemet er vel heller at folk tror på det, og vil vite hvem. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg tror på deg, men det er et luremus-innlegg, og det irriterer. Det hender fra tid til annen at jeg får vite noe en god stund før, f.eks. når vi skulle møte Barcelona i treningskamp, men da skriver jeg ikke: "Hei. Jeg vet om noe spennende som skal skje om et par måneder, men tror ikke jeg kan si det." Det er litt dårlig gjort. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hehe, ser den Jørgen. Planen var ikke at det skulle være luremus, men mtp. at sist diskuterte i denne tråden var overganger, så tenkte jeg at jeg ville bare "glede" noen med at vi får muligens en ny spiller i klubben etter sesongen. Beklager om det påvirket noen her! Endret 23. august 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Tviler på Raste lyver for å lyve. Men jeg vil fremdeles ha pm'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå