Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Gleder meg heller til å se Mos der til neste år jeg da. Synes Koné kan få en litt mer prominent "Bengt-rolle" på laget da. Håper vi skaffer oss en kantspiller, også ser jeg gjerne at vi henter Hugues Wembangomo fra gårsdagens motstander Sarpsborg. Stor, sterk, rask og kan spille overalt i forsvar og litt offensivt som han gjorde greit igår. Han er bare 19 år også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aftenposten har faktisk laget en artikkel om at Nielsen facerapet Kongshavn :p

Aftenposten har faktisk også en meget spennende form for norsk.

"At han gjorde en strålende treningskamp mot gigantene fra Merseyside la alle som så treningskampen i begynnelsen av august la alle som så kampen merke til.!

Lenke til kommentar

Håper dette kan føre til at vi tar oss litt opp fremover. Gleder meg til mange hjemmekamper, til tross for vanvittig stress i forbindelse med flytting i september og oktober. Flytter tross alt til søndre nordstrand, der 95% er supportere, hørte jeg :-P

Hanske: bygge den på under to år skjer ikke. Da må det et mirakel til...

Som hva da? Kinesere?

Neida. Jeg trodde ikke det skulle gå jeg heller. Vi får håpe den kommer snart, jeg begynner å bli lei av å ikke ha en egen lekegrind.

Lenke til kommentar

Blir garantert ikke noe til 2013, såpass er sikkert.

Og siden vi egentlig er oppstartet i 1898/99 (en av de, var helt på slutten av 1800-tallet) som "Spark" som ble omgjort/omstiftet til Spring i 1913 så er det ikke krise om vi ikke spiller det som er 100-jubileum på egen arena- det som er viktig nå er egentlig ikke de to-tre åra pluss/minus men det at man vet, vet at det kommer en arena. Hørte fra en i VPN hvor mye taper årlig på å ikke ha egen stadion, og det er enorme mengder med penger - nok til å kjøpe 2-3 skikkelig gode spillere hvert år eller lønne det sykeste støtteapparatet i norsk fotball.

Blir så deilig når egen stadion kommer på plass...herregud får ikke sagt det nok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...