Maefteda Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Gleder meg heller til å se Mos der til neste år jeg da. Synes Koné kan få en litt mer prominent "Bengt-rolle" på laget da. Håper vi skaffer oss en kantspiller, også ser jeg gjerne at vi henter Hugues Wembangomo fra gårsdagens motstander Sarpsborg. Stor, sterk, rask og kan spille overalt i forsvar og litt offensivt som han gjorde greit igår. Han er bare 19 år også. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Dette var en god opplevelse. Vi klarer faktisk å spille sånn fotball vi vil. Hvert fall i andre omgang. Håper gutta tar med seg dette videre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Aftenposten har faktisk laget en artikkel om at Nielsen facerapet Kongshavn Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Haha! Men den var egentlig litt drøy. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Den er kanskje litt over kanten. Nielsen burde tenkt såpass langt at han visste det ville bli en nyhet av det. Godt at de fikk avfeid det som en facerape før saken blåste helt ut av proporsjoner. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Aftenposten har faktisk laget en artikkel om at Nielsen facerapet Kongshavn Aftenposten har faktisk også en meget spennende form for norsk. "At han gjorde en strålende treningskamp mot gigantene fra Merseyside la alle som så treningskampen i begynnelsen av august la alle som så kampen merke til.! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Jeg så ikke kampen, ettersom jeg var på hytta uten tv, men jeg forstod at seieren var fortjent... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Noen som vet hvordan det går med VIF Stadion? Mener å ha hørt at den i verste fall er klar til 100-årsjubileet, men jeg tviler vel på at det går. Noen som vet? Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Trist å se Aftenposten synke ned på tabloid VG-nivå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Håper dette kan føre til at vi tar oss litt opp fremover. Gleder meg til mange hjemmekamper, til tross for vanvittig stress i forbindelse med flytting i september og oktober. Flytter tross alt til søndre nordstrand, der 95% er supportere, hørte jeg :-P Hanske: bygge den på under to år skjer ikke. Da må det et mirakel til... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Håper dette kan føre til at vi tar oss litt opp fremover. Gleder meg til mange hjemmekamper, til tross for vanvittig stress i forbindelse med flytting i september og oktober. Flytter tross alt til søndre nordstrand, der 95% er supportere, hørte jeg :-P Hanske: bygge den på under to år skjer ikke. Da må det et mirakel til... Som hva da? Kinesere? Neida. Jeg trodde ikke det skulle gå jeg heller. Vi får håpe den kommer snart, jeg begynner å bli lei av å ikke ha en egen lekegrind. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Særlig om gymnastene fra bærum skal komme og herpe vårt gress! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Blir garantert ikke noe til 2013, såpass er sikkert. Og siden vi egentlig er oppstartet i 1898/99 (en av de, var helt på slutten av 1800-tallet) som "Spark" som ble omgjort/omstiftet til Spring i 1913 så er det ikke krise om vi ikke spiller det som er 100-jubileum på egen arena- det som er viktig nå er egentlig ikke de to-tre åra pluss/minus men det at man vet, vet at det kommer en arena. Hørte fra en i VPN hvor mye taper årlig på å ikke ha egen stadion, og det er enorme mengder med penger - nok til å kjøpe 2-3 skikkelig gode spillere hvert år eller lønne det sykeste støtteapparatet i norsk fotball. Blir så deilig når egen stadion kommer på plass...herregud får ikke sagt det nok Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Ny stadion er VELDIG viktig. Dette er en av grunnene til at jeg er litt skuffet over årets tabellplassering: Hadde vi seilt inn til medalje, hadde stadionutbygging fått en boost. Grunnen til at jeg tror det er ganske enkel; ingen "gidder" jobbe ræva av seg for at 10.plassen i TL skal få stadion, men med en gullmedalje rundt halsen............. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Gashi hjem til Norge: http://www.tv2.no/sport/fotball/gashi-vil-forlate-helsingborg-3564010.html Ender vel i FFK igjen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Han er ikke velkommen hos oss... hora seg ut for penger, og spiller på en godt oppdekket plass. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Han dro til Bergen takket være Bohinen som ikke klarte å holde fingra for seg selv. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vil vi ha ..eh.... Senghor? http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/aalesund-vil-punge-ut-over-ti-millioner-for-denne-senegaleseren-3563292.html Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Haha, det er dyr senghor! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Veldig... Og jeg er skeptisk. Afrikansk spiss som går AWOL, og sånn? Tror vi skal satse på gode, langsiktige kjøp. Koné er i form om en 2-3 år og mos er tilbake til vinteren. Vil ha en venstrekant med fart og teknik og en ny forsvarsspiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå