Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) De skal på bortekamp i Sarpsborg, vet du. Jeg er fra Veitvet, vokste opp på St Hanshaugen og bor i Drøbak. Jeg kjenner Stor-Oslo ganske godt Når du kjører E6 fra Oslo til Sarpsborg, er Drøbak en omvei på hvertfall 2 mil. E6 går 8-12 minutters bilkjøring fra Drøbak sentrum. Endret 20. august 2011 av Hanske Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Sikkert en eller annen kuriositet som klanen ville se, man vet jo aldri med de gutta der! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hehe Og Stine, jeg mente ikke å ordlegge meg bryskt, jeg var bare litt overrasket over å se Klanen i Drøbak sentrum. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Klanen er vel ikke så stiv i geografi. Vanskelig for de å være uttafor byen. :!: Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Havlet er vel ikke så stiv i humor. Vanskelig for deg å være på internett :!: Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Klanen er vel ikke så stiv i geografi. Vanskelig for de å være uttafor byen. :!: Vel, vel, ser du på SSB er Drøbak en del av det utvidede Oslo. Nærmeste Oslo-bydel er Søndre Nordstrand, som er en del av Sør-Oslo/Østkanten. 95% av de som bor her, holder med VIF. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Klanen er vel ikke så stiv i geografi. Vanskelig for de å være uttafor byen. :!: Vel, vel, ser du på SSB er Drøbak en del av det utvidede Oslo. Nærmeste Oslo-bydel er Søndre Nordstrand, som er en del av Sør-Oslo/Østkanten. 95% av de som bor her, holder med VIF. Forklarer vel egentlig hvorfor klanen tok en pitstop og offret 2 mil ekstra på kjøreturen sin da?.... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hehe De sto i grupper utenfor Narvesen med hver sin grillpølse. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hørte dere han som ble fanget opp av mikrofonen? "Hei, mamma, jeg er i Fredrik..Sarpsborg" Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 hehehe, hørte det:p eneste gleden jeg hadde ila førsteomgang, det samt VPG heading Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Muri redder dagen som vanlig ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 SÅ SYKT DEILIG!!!! Ahhhhh<3 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Gratulerer til hvem enn som vant 500 spenn! Herlig og gå seg en lang tur og komme tilbake til 3 poeng : > Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Takker for det Cosha :-D Dem kom godt med! Har en annen kuppong med denne kampen på også, som kan gå inn i morgen, krysser fingra for kampene i morgen. Men FY FADERULLANDEI hvor bra dem 20-25 første minuttene av andreomgang var. Nesten så jeg felte en tåre. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Deilig å vinne, men vi må huske på at å prestere i 20 min mot ett av tl dårligste lag ikke er noe å rope hurra for. Jeg synes vi fortsatt spiller altfor dårlig i store deler av kampen. Jeg håper dog at denne kampen kan være ett vendepunkt, og at vi kan ta med denne godfølelsen av seier inn mot haugesund kampen. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Deilig å vinne, men vi må huske på at å prestere i 20 min mot ett av tl dårligste lag ikke er noe å rope hurra for. Jeg synes vi fortsatt spiller altfor dårlig i store deler av kampen. Jeg håper dog at denne kampen kan være ett vendepunkt, og at vi kan ta med denne godfølelsen av seier inn mot haugesund kampen. Jeg er langt på vei enig med deg, uansett er det godt med tre poeng. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Vi spilte mye mer positivt i går. Greit nok at Sarpsborg ikke er TLs beste lag, men vi ser i alle fall at bevegelsene og touchen er litt tilbake i laget igjen. Vi er dog heldige som slipper straffe mot, kanskje 2 ganger til og med. Tror uansett dette kan være et vendepunkt. Nå har vi Haugesund, Start og Odd på rekke og rad hjemme også, så nå kan vi virkelig få opp dampen. Vi er 7 poeng unna Brann på 2, men vi skal være veldig heldige om vi i det hele tatt blir innblandet i en medaljestrid. Selv om vi skulle vinne våre 3 hjemmekamper på rad. Deilig med Pall på både mål og assist-protokollen, tror han virkelig kommer igang nå. Kan er nok vårt beste spissalternativ om dagen. Fellah er fortsatt ikke helt 100%, men gjør en del gode innvolveringer fortsatt. Nå mister vi han til neste match da, men tror Bojan kan gjøre en jobb bak Pall også. Nå er vi i alle fall 10 poeng klar av nedrykk, så der skal vi få lite problemer. La oss alle bare jobbe sammen nå og gjøre dette til en litt mer positiv sesong. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 gleder meg til konè er skadefri! Da ser jeg for meg Konè som spiss og VPG som hengende spiss til å spille opp Konè i bakrommet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå