Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

De skal på bortekamp i Sarpsborg, vet du.

Jeg er fra Veitvet, vokste opp på St Hanshaugen og bor i Drøbak. Jeg kjenner Stor-Oslo ganske godt :D

Når du kjører E6 fra Oslo til Sarpsborg, er Drøbak en omvei på hvertfall 2 mil. E6 går 8-12 minutters bilkjøring fra Drøbak sentrum.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klanen er vel ikke så stiv i geografi. Vanskelig for de å være uttafor byen. :!:

Vel, vel, ser du på SSB er Drøbak en del av det utvidede Oslo. Nærmeste Oslo-bydel er Søndre Nordstrand, som er en del av Sør-Oslo/Østkanten. 95% av de som bor her, holder med VIF.

Lenke til kommentar

Klanen er vel ikke så stiv i geografi. Vanskelig for de å være uttafor byen. :!:

Vel, vel, ser du på SSB er Drøbak en del av det utvidede Oslo. Nærmeste Oslo-bydel er Søndre Nordstrand, som er en del av Sør-Oslo/Østkanten. 95% av de som bor her, holder med VIF.

Forklarer vel egentlig hvorfor klanen tok en pitstop og offret 2 mil ekstra på kjøreturen sin da?....

Lenke til kommentar

Takker for det Cosha :-D Dem kom godt med! Har en annen kuppong med denne kampen på også, som kan gå inn i morgen, krysser fingra for kampene i morgen.

Men FY FADERULLANDEI hvor bra dem 20-25 første minuttene av andreomgang var. Nesten så jeg felte en tåre.

Lenke til kommentar

Deilig å vinne, men vi må huske på at å prestere i 20 min mot ett av tl dårligste lag ikke er noe å rope hurra for. Jeg synes vi fortsatt spiller altfor dårlig i store deler av kampen. Jeg håper dog at denne kampen kan være ett vendepunkt, og at vi kan ta med denne godfølelsen av seier inn mot haugesund kampen.

Lenke til kommentar

Deilig å vinne, men vi må huske på at å prestere i 20 min mot ett av tl dårligste lag ikke er noe å rope hurra for. Jeg synes vi fortsatt spiller altfor dårlig i store deler av kampen. Jeg håper dog at denne kampen kan være ett vendepunkt, og at vi kan ta med denne godfølelsen av seier inn mot haugesund kampen.

Jeg er langt på vei enig med deg, uansett er det godt med tre poeng.

Lenke til kommentar

Vi spilte mye mer positivt i går. Greit nok at Sarpsborg ikke er TLs beste lag, men vi ser i alle fall at bevegelsene og touchen er litt tilbake i laget igjen. Vi er dog heldige som slipper straffe mot, kanskje 2 ganger til og med. Tror uansett dette kan være et vendepunkt. Nå har vi Haugesund, Start og Odd på rekke og rad hjemme også, så nå kan vi virkelig få opp dampen. Vi er 7 poeng unna Brann på 2, men vi skal være veldig heldige om vi i det hele tatt blir innblandet i en medaljestrid. Selv om vi skulle vinne våre 3 hjemmekamper på rad.

Deilig med Pall på både mål og assist-protokollen, tror han virkelig kommer igang nå. Kan er nok vårt beste spissalternativ om dagen. Fellah er fortsatt ikke helt 100%, men gjør en del gode innvolveringer fortsatt. Nå mister vi han til neste match da, men tror Bojan kan gjøre en jobb bak Pall også.

Nå er vi i alle fall 10 poeng klar av nedrykk, så der skal vi få lite problemer. La oss alle bare jobbe sammen nå og gjøre dette til en litt mer positiv sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...