Maefteda Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Med tanke på at vi tapte mot Molde og Tromsø før det, så er det lett. Det snur nå! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Bra noen av oss klarer å være positive. 12 kamper igjen... Vinner vi alle de 3-0 nærmer vi oss fjorårsnivået! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 36 poeng igjen, da ender vi på 59 da. Holder det til gull? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er vel sånn ca. akkurat for lite. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Nei, det tror jeg ikke. Dog tror jeg at vi da nærmer oss fjorårsresultatet... Also: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article207528.ece Aftenposten blåser det VELDIG opp. I det originale intervjuet sier han vel ikke mer enn bare "Det er krise om vi rykker ned"? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Tviler sterkt på at vi rykker ned. Vi taper jo ikke så veldig mye, problemet er jo at vi heller ikke vinner så veldig mye heller. Derfor havner vi på nedre halvdel av tabellen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 TIL vil kjøpe, VIF sier nei: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3211519.ece Jeg tror det ender med et salg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Med mindre vi bare ser til helvete å hente ham tilbake!!! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Enga har allerede "mista" en Abdelloue. En til må og bør være uaktuelt! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Ikke f om vi selger Mos. Det må i så fall være Mos selv som utløser en slik overgang. Lån dem heller Oussou til nesteår istedenfor. Dawda ble forresten skadet på trening idag... FFS! Junior på back da. Endret 18. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Lørdagen har jeg troa! Nå er det nok, nå blir det 3 poeng, det er jeg sikker på! Gutta er lei av å tape, dem er lei av "mediastormen" og all negativ omtale, nå vil dem begynne å spille igjen. Er såpass bomsikker at jeg hiver inn 500 kroner på B ved lørdagens tippeligakamp. Edit; OG JEG ER STUDENT! Kom igjen enga!! Endret 18. august 2011 av Lyspaere 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Dette er godt nytt: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10089593 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Osse-Mon, det er ikke godt nytt. Det er godt, men det er ikke en nyhet. Med mindre du mener en nyhet er at man skal fortsette som før og at det ikke blir noen endringer framover? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg mener det er bra, men da må vi bli bedre på pasninger og mottak! Det er alt for mange angrep som blir ødelagt av en dårlig pasning eller ett dårlig mottak. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Såklart er det bra om vi får det til. Om vi får det til så vil vi i teorien spille som Barca, bare uten dem ekstreme individe spillerferdighetene til nevnte lag. Problemet tror jeg ligger i at en slik spillerfilosofi ikke egner seg før man kommer opp til ett viss nivå. Jeg tror spillerne må være bedre enn tippeligastandar for at denne spillestillen skal fungere. Missforstå meg nå ikke, jeg liker tanken, jeg liker holdningen, jeg liker bare ikke at det ikke fungerer. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg mener det er veldig bra at han står på sitt, men man må også spille litt etter hva slags spillere man har. Og i år så har ikke spillerne vært gode nok til å spille den type fotball - så kan man jo argumentere at de var gode nok i fjor....merkelig verden. Men jeg gleder meg til å se Vålerenga om tja, 10 år? Om Martin får fortsette og de implenterer dette nedover i aldersgruppene (som de i stor grad har gjort) så kan man fort ende opp med to-tre spiller hvert år som tar steget opp og styrker a-laget. Da kan det bli riktig så artig, vi er allerede en av de beste - om ikke den beste - på spillerutvikling for barn og unge men tenk hvor bra det kan bli om det kommer et talent i veldig ung alder og går gjennom med dette systemet fra dag 1 når han er 9-10 år gammel - da blir det artig når han tipper 20 og har 10 års erfaring med spillestilen. Må huske at de på a-laget nå har ikke all verdens med erfaring når det kommer til tid med den spillestilen vi har nå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg mener det er veldig bra at han står på sitt, men man må også spille litt etter hva slags spillere man har. Og i år så har ikke spillerne vært gode nok til å spille den type fotball - så kan man jo argumentere at de var gode nok i fjor....merkelig verden. Men jeg gleder meg til å se Vålerenga om tja, 10 år? Om Martin får fortsette og de implenterer dette nedover i aldersgruppene (som de i stor grad har gjort) så kan man fort ende opp med to-tre spiller hvert år som tar steget opp og styrker a-laget. Da kan det bli riktig så artig, vi er allerede en av de beste - om ikke den beste - på spillerutvikling for barn og unge men tenk hvor bra det kan bli om det kommer et talent i veldig ung alder og går gjennom med dette systemet fra dag 1 når han er 9-10 år gammel - da blir det artig når han tipper 20 og har 10 års erfaring med spillestilen. Må huske at de på a-laget nå har ikke all verdens med erfaring når det kommer til tid med den spillestilen vi har nå. Enig! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Osse-Mon, det er ikke godt nytt. Det er godt, men det er ikke en nyhet. Med mindre du mener en nyhet er at man skal fortsette som før og at det ikke blir noen endringer framover? Jo, det er godt nytt. Jeg har aldri hørt Martin uttale dette før. Jeg håper, som flere skriver her, at vi får til noe stort fremmover, men da må først og fremst gutta VILLE noe, og vi må gjøre smartere valg sportslig/kjøp/salg-messig Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Hvorfor så jeg minst én Engabuss i Drøbak sentrum i dag, i tillegg til en masse folk i Engadrakter? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 De skal på bortekamp i Sarpsborg, vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå