Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lørdagen har jeg troa! Nå er det nok, nå blir det 3 poeng, det er jeg sikker på! Gutta er lei av å tape, dem er lei av "mediastormen" og all negativ omtale, nå vil dem begynne å spille igjen.

Er såpass bomsikker at jeg hiver inn 500 kroner på B ved lørdagens tippeligakamp.

Edit; OG JEG ER STUDENT! Kom igjen enga!!

Endret av Lyspaere
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Såklart er det bra om vi får det til. Om vi får det til så vil vi i teorien spille som Barca, bare uten dem ekstreme individe spillerferdighetene til nevnte lag.

Problemet tror jeg ligger i at en slik spillerfilosofi ikke egner seg før man kommer opp til ett viss nivå. Jeg tror spillerne må være bedre enn tippeligastandar for at denne spillestillen skal fungere.

Missforstå meg nå ikke, jeg liker tanken, jeg liker holdningen, jeg liker bare ikke at det ikke fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er veldig bra at han står på sitt, men man må også spille litt etter hva slags spillere man har. Og i år så har ikke spillerne vært gode nok til å spille den type fotball - så kan man jo argumentere at de var gode nok i fjor....merkelig verden.

Men jeg gleder meg til å se Vålerenga om tja, 10 år? Om Martin får fortsette og de implenterer dette nedover i aldersgruppene (som de i stor grad har gjort) så kan man fort ende opp med to-tre spiller hvert år som tar steget opp og styrker a-laget. Da kan det bli riktig så artig, vi er allerede en av de beste - om ikke den beste - på spillerutvikling for barn og unge men tenk hvor bra det kan bli om det kommer et talent i veldig ung alder og går gjennom med dette systemet fra dag 1 når han er 9-10 år gammel - da blir det artig når han tipper 20 og har 10 års erfaring med spillestilen. Må huske at de på a-laget nå har ikke all verdens med erfaring når det kommer til tid med den spillestilen vi har nå.

Lenke til kommentar

Jeg mener det er veldig bra at han står på sitt, men man må også spille litt etter hva slags spillere man har. Og i år så har ikke spillerne vært gode nok til å spille den type fotball - så kan man jo argumentere at de var gode nok i fjor....merkelig verden.

Men jeg gleder meg til å se Vålerenga om tja, 10 år? Om Martin får fortsette og de implenterer dette nedover i aldersgruppene (som de i stor grad har gjort) så kan man fort ende opp med to-tre spiller hvert år som tar steget opp og styrker a-laget. Da kan det bli riktig så artig, vi er allerede en av de beste - om ikke den beste - på spillerutvikling for barn og unge men tenk hvor bra det kan bli om det kommer et talent i veldig ung alder og går gjennom med dette systemet fra dag 1 når han er 9-10 år gammel - da blir det artig når han tipper 20 og har 10 års erfaring med spillestilen. Må huske at de på a-laget nå har ikke all verdens med erfaring når det kommer til tid med den spillestilen vi har nå.

Enig!

post-213780-0-06469000-1313753889_thumb.png

Lenke til kommentar

Osse-Mon, det er ikke godt nytt. Det er godt, men det er ikke en nyhet.

Med mindre du mener en nyhet er at man skal fortsette som før og at det ikke blir noen endringer framover?

Jo, det er godt nytt. Jeg har aldri hørt Martin uttale dette før.

Jeg håper, som flere skriver her, at vi får til noe stort fremmover, men da må først og fremst gutta VILLE noe, og vi må gjøre smartere valg sportslig/kjøp/salg-messig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...