bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Har skjønt at han spiller i Nederland, hørt lite fra han de siste par årene Endret 2. januar 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Har skjønt at han spiller i Nederland, hørt lite fra han de siste par årene Han er en stjerne spiller for Roda der, han fortjener sammen med Nevland fast billet til landslaget Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Sæternes er visst også klar for Vålerenga Les her Endret 2. januar 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Dette er villt Sæternes og Doffen. Nå er vi den klubben i Tippeligaen med best spillere på papiret. Sæternes kan i hvertfall putte mange mål. Jeg trodde virkelig ikke mine egne øyne da jeg gikk inn på VG-nett og leste dette. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Så lenge det kun er gutteklubben grei som signerer for vif, kan jeg som brannsupporter bare slappe av. Der blir det nemlig gnisninger. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Så lenge det kun er gutteklubben grei som signerer for vif, kan jeg som brannsupporter bare slappe av. Der blir det nemlig gnisninger. Oh, missunelig? stakkar.. Edit: Du vet når B-laget slår brann sitt a-lag, da er vi goe.. Endret 2. januar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Nå må vi bare få samspillet sammen, er positiv, men nå har vi fått inn mange nye og det er viktig at man får spillt seg bra sammen, og at vi fortsatt slipper til ungspillere.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Oi, snakk om juleshopping... DOFFEN! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Nå mangler vi bare en ny venstre back, og kanskje en ny midt stopper. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 ---------------------------Perkins------------------------------ J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler-----J.A.Bjørkøy ------------------------Andresen------------------------------ L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad -------------D.F.Holm------------------B.Sæternes---------- Dette hadde vært greit å ha dette til serie start etter som Bjørkøy vil vekk fra Fredrikstad Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Sameboe, Kah kommer aldri tilbake til Enga. SÅ det er sagt. Men fy faen for et lag vi har nå. Vi har jo kun klassespillere Er redd for at Glenn Roberts forlater Enga, og kanskje Rune Lange eller Thorvaldsson. Tror Daniel F. Holm blir skikkelig god i år, pga gode medspillere med seg. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Flate for noen nyheter! Så herlig. Gleder meg bare mer og mer til sesongstart. Blir virkelig spennende å se hvordan dette går. På papiret har vi hvertfall et utrolig sterkt lag nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Sebastian Mila tror jeg også forsvinner. Overbeviste ikke noe særlig ifjor. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Andresen sa at han skal spille 4-3-3, går det med alle de spillerene vi har da? Håper bare på at Daniel F. Holm får spilt ganske mye i år så han ikke blir lei og forlater klubben. Det er yndlingspilleren min og da vet jeg ikke hva jeg gjør vis han blir borte Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Blir spennende hvordan Daniel gjør det nå som spiss i en klubb med mye fler klassespillere rundt seg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Blir spennende hvordan Daniel gjør det nå som spiss i en klubb med mye fler klassespillere rundt seg Ja, og det er derfor jeg ikke Daniel har slått til tidligere. Han må ha en del gode spillere rundt seg som han kan få en del gode baller fra. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Ja, nettop det jeg også tenker Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Om Glenn Roberts, Lange eller Thorvaldson går fra klubben blir jeg ikke altfor skuffa. De to siste bryr jeg meg omtrent ikke om i det hele tatt. Glenn Roberts kan bli stor om han får mer spilletid. Kanskje han kan bli leid ut til en 1. div. klubb? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Selv kunne jeg godt tenkt meg å se Fredheim Holm/Lars Iver Strand---Sæternes---Thorvaldson Thorvaldson er en utrolig god spiss, selv om han ikke har gjort det bra i VIF. i år Tror de fleste spillerne i VIF dår nye ansiktløftninger med et større lag rundt seg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2008 Selv kunne jeg godt tenkt meg å se Fredheim Holm/Lars Iver Strand---Sæternes---ThorvaldsonThorvaldson er en utrolig god spiss, selv om han ikke har gjort det bra i VIF. i år Tror de fleste spillerne i VIF dår nye ansiktløftninger med et større lag rundt seg Thorvaldsson fikk vell heller ikke spillt så mye i år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå