KjemikerJon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dere som ikke var der må få en vond smak i munnen av å kalle dere supportere. Jeg får en god smak i munnen av å ikke kaste bort flere av min hardt opptjente kroner på et lag som ikke har vært i nærheten å spille en god kamp i år. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men da er du en medgangssupporter, KjemikerJon. Innrøm det i hvertfall. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette var bare begredelig. Dere som har sitti her hele matchen har like lite rett til å klage som de som ikke stemmer ved valg. Gutta merker at det er null engasjement rundt klubben og da blir det null engasjement på banen. 10.000 på tribuna. Dere som ikke var der må få en vond smak i munnen av å kalle dere supportere. Jeg er helt enig med Olum!! Ekte supportere sitter ikke i sofaen når det er kamp, de står å synger uansett hvordan det går! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Takk! Bra det er flere her som ikke er forum-"supportere". Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kall meg hva du vil, og sov godt med din gode samvittighet. Jeg har vært med Enga ned i grøfta før, men aldri før har jeg sett en så tafatt gjeng bære de blå draktene. Vis at de gidder, at de prøver, og jeg er der på regnværsdagene, men slik ståa er nå fortjener de ikke meg som live-publikummer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Er litt på begge sider jeg. Dro med meg bror på hans første kamp på lenge, for å ha noen å gå med i dag. For å være ærlig skulle jeg heller vært hjemme. Blir mindre irritert over dårlige kamper på stadion ihvertfall, så det er da noe. Uansett, de som er på tribunen gjør ikke mye for å hjelpe. De som ikke synger, roper og klager konstant. De som synger har ikke veldig mye på repertoaret, annet enn sanger om seg selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Deler din frustrasjon Olum, jeg drar på kamp hver søndag. Som oftest griseklein nesten rett fra sengen. Så føler at jeg har rett til å klage på dårlig spill. Men når man ikke er interessert nok til å løfte ræva av sofaen så bør man egentlig bare holde kjeft. Er det praktiske årsaker som geografi osv så skjønner jeg det. Men vi finnes jo vi som setter oss på en buss for 2x8 timer for å se 2x45min med fotball, så det er jo ikke umulig. Der vi hadde plass på Ullevaal i fjor hadde vi en kar med datter på raden under oss, de bodde i Sverige. Kjørte til Ullevaal på hver hjemmekamp. Er man interessert og har hjertet i klubben så få man det til. Man slutter ikke å gå på kamper fordi klubben gjør det dårlig, det skal heller være motsatt, det er nå de trenger oss! http://www.youtube.com/watch?v=ZdvV4JPKd-M 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Uenig, man er ikke medgangs-supporter eller ikke supporter hvis man ikke er på kamp. Er mange forskjellige grunner for at man ikke drar på kamp, har ikke noe med supporting å gjøre. Å begynne skylde på at det er vår feil at de ikke kan spille fotball blir feil, uansett hvor mange/få det er på tribunen skal de klare å spille fotball. Noe de dessverre ikke gjør for tiden. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hadde man fått en skikkelig ordning på parkeringsplasser så hadde muligens flere kommet. Snakker ikke spesifikt om dagens kamp, men mer generelt. 20 min for å komme seg ut på ringveien eller til Storo er ufattelig irriterende Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Uenig, man er ikke medgangs-supporter eller ikke supporter hvis man ikke er på kamp. Er mange forskjellige grunner for at man ikke drar på kamp, har ikke noe med supporting å gjøre. Å begynne skylde på at det er vår feil at de ikke kan spille fotball blir feil, uansett hvor mange/få det er på tribunen skal de klare å spille fotball. Noe de dessverre ikke gjør for tiden. Det er ikke snakk om skyld. Det er lagets feil at det går dårlig. Hva legger du i supporter da? Jeg mener at du skal være med på kamper, hvis du ikke er på kamper er du ikke supporter, men interessert. Edit: Stephenjazz du er nok inne på noe der ang p-plasser. Har hørt fra flere at det er frustrerende. Har aldri hatt særlig problemer med det selv. Da jeg bodde hjemme bodde jeg på Stabekk så det er jo litt feil vei og nå tar jeg banen/buss. Endret 7. august 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Men når man ikke er interessert nok til å løfte ræva av sofaen så bør man egentlig bare holde kjeft. Nok et pinlig, desperat forsøk (fra det jeg vil kalle en supportertyrann) på å bestemme hvem som har rett til å flagge sine meninger eller ikke. Min og andre forumfans interesse for klubben har dere heldigvis liten innsikt i, og er til syvende og sist irrelevant for tråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det hjelper ikke å bare være medlem av Klanen for å kalde seg supporter syns nå jeg. Da har det gått inflasjon i begrepet supporter. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vi vet jo at deres interesse ikke er stor nok for å dra på kamp. Dere må gjerne dele meningene deres, det var ikke så ment, selv om jeg ser at det var sånn det ble i innlegget. Men jeg syns fortsatt at det er litt teit å sitte hjemme å mene masse rart uten å "ta del i det". Vi alle er jo fortvilet så går litt fort i svingene her. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vi vet jo at deres interesse ikke er stor nok for å dra på kamp. Dere vet ingenting om grunnene for å ikke dra på kamp, så det der kan du bare glemme. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Når gutta gidder, gidder jeg. En grei regel. Nedrykssesongen i 2000 var en fryd å se på i forhold til det viljeløse spillet som har blitt levert i år. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 definisjon på support: –verb (used with object) 1. to bear or hold up (a load, mass, structure, part, etc.); serve as a foundation for. 2. to sustain or withstand (weight, pressure, strain, etc.) without giving way; serve as a prop for. 3. to undergo or endure, especially with patience or submission; tolerate. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vi vet jo at deres interesse ikke er stor nok for å dra på kamp. Dere vet ingenting om grunnene for å ikke dra på kamp, så det der kan du bare glemme. Nei, men jeg regner med at det er fordi du prioriterer noe annet. Ergo det er ikke så viktig. Du sitter jo her å kommenterer når kampen er så enten gidder du ikke, ellers så bort du langt unna. Må gjerne påpeke om dette er feil. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg er bak laget. ALLTID. Jeg støtter laget. Jeg elsker VIF. Jeg er ekte supporter. Jeg elsker gutta når de gjør en god jobb, jeg hater gutta når dem gjør en dårlig jobb. Men jeg er bak dem ALLTID. Jeg kritiserer, og jeg skryter. Taper enga blir kvelden og dagen etter kjip. Det gjør vondt å bli overkjørt av dårligere lag. Men jeg er bak dem alltid. Jeg er klansmedlem. Det betyr mye for meg, selv om jeg ikke får vært på alle kampene. Jeg får ikke vært på så mange som jeg skulle ønske. Er jeg mindre supporter en han/hun som drar på alle kampene hjemme og står på 228 og synger? Selv mener jeg ikke det. Laget betyr mye for meg. Jeg betyr mindre for laget. Dog er jeg der når jeg kan. Jeg har en jobb, jeg har karatetreningen og instrueringen min, og jeg har - ikke minst - en datter på to år. Når jeg jobber lange dager, og knapt får se henne fra jeg kommer hjem til hun skal legge seg, føler ikke jeg for å spise en time eller flere av den tiden for å dra på fotballkamp. Hun er viktigere enn enga. Jeg er alltid der for henne, men jeg er ikke alltid der for VIF. Men jeg er bak dem ALLTID. Det er en utrolig kvalmende "houlier than thou"-innstilling på mange supportere. For meg å få slengt i trynet at jeg ikke er en supporter fordi jeg prioriterer familien er trist. Jeg skulle gjerne vært der hver eneste gang. Jeg skulle gjerne vært på alle bortekampene. Jeg elsker laget, men jeg elsker familien min mer... Hadde alle kampene hjemme gått torsdag klokken 20:00 skulle jeg vært der. HVER GANG. Men jeg er der HVER GANG. Dypt inne i supportersjela mi. Jeg deler oppturene og nedturene, seierene og tapene. De påvirker meg, og ofte mer enn hva som er rasjonelt. Jeg elsker Enga. Jeg er ikke alltid der sammen med gutta, men jeg er bak dem. ALLTID! 3 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synes det er artig at jeg blir stemplet som "ikke supporter" fordi jeg ikke var på kampen, på ferie i Isfjorden (Google it for avstand) så satt 7 timer i bil tilbake til Elverum, og jeg skriver for VPN men er vel kanskje ikke supporter fordi jeg ikke har sjanse til å dra på alle kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå