osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Lurer på hvor mye Moa hadde kostet å få tilbake? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Håpe Singh kan få til noe. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Håper Harmeet kan bevise noe.. Og at han er bedre enn doffen i dag! Det var ikke hands Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vi spiller utrolig tregt... 11 statuer som titter på hverandre uten å gjøre noe annet enn å feilspille ballen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Bare å pakke bagasjen og gjøre seg klar til Addeco dersom Flo skulle finne på å bli matchvinner her. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 "Eirik skal på pubben! Oooh oh oh Eirik skal på pubben!" *klanen* Bare å pakke bagasjen og gjøre seg klar til Addeco dersom Flo skulle finne på å bli matchvinner her. Adecco høres bra ut. Da kan vi tape for litt ordentlig motstand! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 SNAKKE SAMMEN! Er det mulig? Singh burde skutt der, ikke Berre! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vinner vi ikke her kan vi heller spille Adecco. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette er begredlig. 12.plass er bedre enn vi fortjener. Herre for en møkkakamp! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det som er kjedelig er at LSK spiller skjorta av oss, og ligger an til å ta medalje Og Flo er en rasstapp som ikke liker at Strandberg kler av ham! Møkkamann! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Fy faen, det var nære på... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jaja.. Skuffende, mer har jeg ikke å si strengt tatt. Det er virkelig begredelig spill vi presterer. Ingenting stemmer, vi er dårlige bakover, ok på midten og ELENDIGE fremmover. Jeg fatter VIRKELIG ikke hva Martin tenker for tiden. Det som var VELDIG bra i fjor har vi ikke fått til i det hele tatt i år. INGENTING har stemt i år. "Norges dårligste angrepsfotball" - Føkkings lillestrøm har scora mer enn dobbelt så mange som oss i år. VI har scoret 20 og sluppet inn 21. DETTE ER IKKE GODT NOK! Jeg skal ikke skrike etter skalpen til Martin, men jeg ser ikke hvordan vi skal klare å bli noe særlig mye bedre enn toppen 8./9.-plass. Elendig! Skuffa Lei meg Oppgitt Edit: Klanen piper på egne spillere. Faktisk fortjent! Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 VIF medaljekandidater... Mai æs! Skulle tatt seg ut om Sogndal fikk inn den der på slutten. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Drømmescoring av Mos ! Meh, tar heller Boayke (Har ikke engang giddi å lært meg navnet..) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det var en sturselig oppvisning av gutta i dag. Flau er vel det beste ordet for å beskrive hva jeg føler nå. Vi må lære oss å sende pasninger og motta ballen ordentlig! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ble så dårlig humør av rævapinlig-kampen at jeg ikke orker se hovedkampen. Orker ikke se spillere som kan spille. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Sluttet å bry meg etter sånn 60 minutter. Virker som om det gjelder for resten av gutta også. Hva er det de gjør galt på Valle? Pall Gunnarsson spilte sin dårligste TL-kamp jeg kan huske å ha sett også. Har gledet meg til helgen hele uken, men så blir det en gedigen skuffelse. Gidder nesten ikke mer, og har vansker for å se lys i tunnellen. Nok en gang er Singh positiv etter et innhopp. Det vi har spilt uten Singh mot Molde og Sogndal er noe av det dårligste vi har spilt, gutten er viktigere for laget enn man tror. Også Muri og Hæstad da... Hva har skjedd? Muri er på 2006 nivå. Hæstad kommer med få løp til og med. Helt latterlig. Vi har kvalitet i troppen, men får ingen prestasjoner. Mos hadde sikkrt ikke fått til noe hos oss han heller, sånn som vi spiller nå. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Dette var bare begredelig. Dere som har sitti her hele matchen har like lite rett til å klage som de som ikke stemmer ved valg. Gutta merker at det er null engasjement rundt klubben og da blir det null engasjement på banen. 10.000 på tribuna. Dere som ikke var der må få en vond smak i munnen av å kalle dere supportere. 1 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. august 2011 Forfatter Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Olum, ta deg en bolle. Ikke rart at vi gidder å dra dit med hvordan klubben er pdd. Flere spillere som er misfornøyde også i dagens stall. Jeg vil ikke begi meg ut hvordan jeg vet det, men i år gidder jeg ikke å dra på en VIF kamp før det skjer noe i klubben. Og nei, jeg har hatt familie som har spilt i Vålerenga, men jeg prioriterer heller United enn Vålerenga. Mine følelser er sterke for Vålerenga, men de 4 siste årene (til tross for god sesong i fjor) har bare vært tull. Endret 7. august 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Sånne som deg som ødelegger. Om supportera er de første som gir opp, lander vi i en jævla ond sirkel. Vi er Klanen, vi er den eneste "spilleren" som alltid vil være der, uansett CL-spill eller 3. div. Edit: Eller er dere redde for at dere ikke er vanntette? 228 er under tak, så om dere er ekte supportere går det an å dra på match uten å bli våt. Endret 7. august 2011 av Olum 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå