Maefteda Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Synes Singh har vært blant de minst ille. Kan nevne 10 Vålerengaspillere som har vært værre enn han i år. Det er egentlig bare Ogude og Hirschfeld som har levert varene i år. Singh kommer hvertfall til å bli god, men som sagt tror jeg også han har godt av konkurranse. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Singh satt jo på benken her for noen kamper siden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 http://www.vif-fotball.no/article3203375.ece Noe må være på gang på valle... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva er greia med alt dette? Målet er å bli kvitt hele troppen før vinduet stenger? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 De vil vel spare penger. Gunnarsson får drakt nr 18: http://www.vif-fotball.no/article3203379.ece Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Virker som det er helt umulig å få inn en ny forsvarer, spesielt venstre-backer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva er greia med alt dette? Målet er å bli kvitt hele troppen før vinduet stenger? Ja, sånn at vi kan panikksignere noen siste uken... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Hva er greia med alt dette? Målet er å bli kvitt hele troppen før vinduet stenger? Ja, sånn at vi kan panikksignere noen siste uken... For så å selge dem igjen neste vindu. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Ja. Høres ut som en god plan! Skal vi starte fotballspillerbutikk sammen? Tror vi er flinke nok til å tape noen millioner kroner oss i mellom! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Moa ble matchvinner for Hannover... CAn we buy, plz, tnx? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Borges på kant? Ønsker selvsagt Singh fra start selv, men hadde håpet på en del rotasjon. Tror Singh kan ha godt av konkurranse. Forsvaret synes jeg ikke holder mål heller. Det der er ihvertfall et utrolig underholdne lag offensivt. Borges i en "fri-rolle", men som sagt, bare drømmer. Jeg er rimelig sikker på at Borges forsvinner til en av de fire store ligaene. Singh har ikke vært blant våre bedre i år, og det står jeg for, men han har hatt et par dårlige kamper. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Og der var Carew bekreftet for Hammerene. Grattis til Maefteda Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvordan gjør vi det bak i dag, tro? Ogude? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Ser at VPG spiller for start i dag, blir rart å se han i vif drakt, men tror og håper han kommer til å bidra til å løfte laget. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Har stor tro på han, han kan klare mye på egenhånd, og hvis han får et bra partnerskap på topp kan det bli bra. Gleder meg veldig til kamp i dag Endret 7. august 2011 av Stine Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Jeg MÅ ha en seier nå for å løfte opp humøret. Fotball har gått mot meg i alt for lang tid! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 19 Dawda Leigh, 4 André Muri, 24 Stefan Strandberg, 3 Andreas Nordvik - 23 Kristofer Hæstad (kpt.), 17 Mohammed Fellah - 18 Veigar Páll Gunnarsson - 13 Fegor Ogude, 11 Morten Berre, 26 Bojan Zajic Singh benket igjen, 2. gangen på kort tid. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har stor tro på han, han kan klare mye på egenhånd, og hvis han får et bra partnerskap på topp kan det bli bra. Gleder meg veldig til kamp i dag Jeg gleder meg ikke. Fremdeles skeptisk til hvem som skal score... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det blir nok Veigar som må score målene, ingen andre klarer jo det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå