osse-mon waits for alice Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Vi får se om VPG kan sette litt fart offensivt! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Laget er aldri sterkere enn lagets svakeste ledd. Om VPG gjør tingene sine bra så er ikke det nok i seg selv for en endring, men det er ett skritt på veien. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hurk... Dawda forvinner til odd... Hva skjer? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 VIF i oppløsning, det er det som skjer. Ikke det at jeg kommer til å savne Dawda da. Spilte godt mot LFC (hvem gjorde vel ikke det?), men ellers har han skuffet stort. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nå er stallen vår jævlig tynn, og jeg lurer på hva som skjer på valle. Nå mangler vi spillere i alle ledd. To kanter ut på kort tid, og ingen spisser i form.. Hurra. Kjenner jeg blir oppgitt og frustrert. Det bør Faen meg være noen klassespillere på vei inn. NÅ! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Forhåpentligvis er Martin den neste som forsvinner. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Får vi skader og karantener må vi stille som 10-mann. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg lurer seriøst på hva som skjer... Har knapt spillere igjen! Mandag bør bringe jævla mange geniale signeringer.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) 1 kantspiller og 1 back skal holde for i sommer: Hirschfeld(Kongshavn) Stoor(Dahl Hagen) - Muri(Solli) - Strandberg(Nordvik) - Ny(Dos) Ogude(Hæstad) - Singh(Haidar) VPG(Fellah) Bojan(Berre) - Koné(Oussou) - Ny(Nielsen) Så får vi skaffe en bredere tropp i vinter, når LIS, Haidar og Dos Santos sannsynligvis forsvinner med kontraktstiden ute. Ser at PAOK trakk Karpaty Lviv i play-off til EL. Er ganske sikker på at PAOK tar den greit, og at vi derfor kunne kvalifisert oss om vi hadde kommet oss forbi PAOK. Endret 5. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Greit og bli kvitt de vi mistet, kommer ikke til og savne dem.. utenom kanskje Lars Iver, men prisen vi måtte betalt for han, om han spillte en kamp, kan kanskje kompenseres med en spiller til. Lars Iver er kanskje en Roger Lange type som blir skada igjen om noen få kamper, så er det hundre tusener i dass. Skjønner ikke at folk liker Hæstad her tho, når var sist han gjorde en god kamp ? Endret 5. august 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 1 kantspiller og 1 back skal holde for i sommer: Seriøst? Ingen spiss? Hvem skal score mål? Panserspissene våre som alle har putta masse? Neiventviharikkeenkjftsomharputtaendritt!!! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hva skal da skje med Mos til neste år? Vi skaper jo ingen sjanser, det er det som er problemet. Luton Shelton viste ifjor at vi ikke trenger en goalgetter på topp uansett. EDIT: Greit da! Vi kan godt hente Celso Borges! Han kan uansett dekke en midtbaneplass til neste år hvis Haidar drar. Ogude og Borges på midten er ikke feil. Vil ha plass til Harmeet og Fellah også da... Endret 5. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Hva med denne om et år: Hirschfeld(Kongshavn) Hedenstad(Stoor) - Hovland(Strandberg) - Muri(Nordvik) - Wembangomo(Dahl Hagen) Ogude(Hæstad) - Borges(Singh) VPG(Fellah) Bojan(Berre) - Mos(Koné) - Djurdic(Nielsen) Det er 2 lag av TL-kvalitet det der. 6 nye spillere(med VPG da) Litt City-tendenser. Man kan drømme da Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Jeg hadde begynt å gråte om SIngh ikke spilte fast. Jeg vil gjerne få skvise VGP, Borges (vær så snill, men det skjer aldri), Fellah og Singh inn i samme startellever (denne sesongen). Hirschfeld Stoor - Muri - Strandberg - Nordvik Ogude - Singh Fellah Bojan - VGP - Borges Jeg drømmer litt her en fredagskveld. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Borges på kant? Ønsker selvsagt Singh fra start selv, men hadde håpet på en del rotasjon. Tror Singh kan ha godt av konkurranse. Forsvaret synes jeg ikke holder mål heller. Det der er ihvertfall et utrolig underholdne lag offensivt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Singh fra start som har sugd i hele år? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Jeg synes Singh har vært ganske god i år, men han trenger litt konkurranse om plassen sin! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 Singh god?...Han har vært totalt søppel i hele år, kanskje et par kamper som har vært OK, men mot Molde var han bedre enn jeg noen gang har sett han - men det kan være pga. at alle de andre på laget sugde. Singh trenger nok en som kan utfordre han om plassen, tror han hadde veldig godt av å bli benka så han skjønner at han ikke har klippekort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå