Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

http://www.nettavise...icle3202601.ece

Hvorfor???

Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke vil beholde ham...

Han hadde omtrent 15 kamper igjen i Vålerenga før kontrakten hans ville gå ut, i en sesong som allerede ser ut til å ende opp i ingenting. Hvorfor ikke bare selge han for 3 millioner nå og ha 6 måneder mer tid på å skaffe en erstatter.

Enig. Helt riktig å selge han nå. Jeg kan heller ikke si at jeg er spesielt skuffet. Shelton var svært begrenset ferdighetsmessig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Shelton hadde farta, men det tok ikke lang tid før alle Tippeligaens backer visste om det, og passet på å mer kontroll og tettere markeringer på han. Når farta var satt ut av spill, var det ikke mye han hadde igjen. Greit å få tre mill. for han nå. Mer enn han er verdt med tanke på at han ville vært Bosman-spiller om et halvt år.

Lenke til kommentar

Faen ta! Får ikke til en dritt offensivt og motstander scorer på første ordentlige sjanse.

Vi har null selvtillit og har ikke typene til å stå fram når vi trenger det. Spesielt ikke nå med Hæstad ute/småskadet i hele år.

Begynner å bli pisslei, men kan ikke helt se hva vi skal gjøre for noe i år... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...