Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke å skrive noe, enn annet at jeg håper han lykkes et annet sted. Synd at han ikke får et år til å bevise at han kan noe. Er det en ting jeg vet så er det at han er en god fotballspiller og nå lykkes han sikkert i en helt annen klubb.

Lenke til kommentar

Forventet. Han hadde stukket etter sesongen gratis på bosman uansett, så å få 3 mill for han nå er positivt. Ikke har han bevist noe i år heller.

Vi bør uansett se etter en ny kantspiller. Akkurat nå har vi Nielsen, Berre og Bojan.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Han har vel hele tiden vært åpen på at han har sett på Vålerenga som et springbrett videre. Uten at vi trenger å spekulere i om dette faktisk er et steg videre...

Han henter dessuten en av de feiteste lønningsposene i klubben, og er på utgående kontrakt noe som vil si at hvis vi skulle ha noe igjen for han måtte vi selge nå.

Dessuten, hvor god har han vært i år? Han kom til oss for 3 år siden og har hatt en halv god sesong (i fjor høst, når også resten av laget var outstanding).

Alt-i-alt en grei avgjørelse spør du meg, meeeen vi trenger en erstatter, gjerne en som er ving og ikke omskolert spiss/back/whatever.

Lenke til kommentar

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3202601.ece

Hvorfor???

Jeg forstår ikke hvorfor vi ikke vil beholde ham...

Han hadde omtrent 15 kamper igjen i Vålerenga før kontrakten hans ville gå ut, i en sesong som allerede ser ut til å ende opp i ingenting. Hvorfor ikke bare selge han for 3 millioner nå og ha 6 måneder mer tid på å skaffe en erstatter.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...