Sameboe Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 han her hadde vært knall å ha i Vålerenga, utvikle han og selge han etter et år for en god del penger.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Om du gidder Raste, så sleng opp Vålerengas terminliste også. Det skal jeg, men hadde litt mye å gjøre istad så den kommer opp iløpet av kvelden. Godt nyttår alle Enga fans Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Virker ikke som Andresen er helt ferdig med Brann enda. Jeg synes ikke noe om at han prater så pent om sin eks-klubb. Det er greit at han skal være så forbanna politisk korrekt, men han må skjønne at her han er nå, er vi ikke akkurat bestevenner med bergenserne. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Vel, han sier vel bare det han tror kommer til å skje. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet det, men liker uansett ikke måten han sier det på. Det virker nesten som om han savner Bergen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Virker ikke som Andresen er helt ferdig med Brann enda. Jeg synes ikke noe om at han prater så pent om sin eks-klubb. Det er greit at han skal være så forbanna politisk korrekt, men han må skjønne at her han er nå, er vi ikke akkurat bestevenner med bergenserne. Fuck fUck han. Han er Enga trener og trenger ikke flørte sånn med sin gamle klubb. Ser jeg sånt igjen, kan han dra tilbake til den fucka klubben. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg vet det, men liker uansett ikke måten han sier det på. Det virker nesten som om han savner Bergen. Ja, han sier vel det egentlig ganske godt selv i den artikkelen. Jeg har med meg mange gode minner fra Bergen og forlater mange gode venner familien vil savne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Han er jo bare realistisk. Og det er naivt å påstå at Brann ikke vil være noen favoritt til gullet også i år. Greit at man skal være trofast til den klubben man er i, og ha tro på den, men det er samtidig viktig for en trener å ha et realistisk syn på ting, ellers blir fallhøyden stor. Martin Andresen er langt fra den første treneren i tippeliagaen som uttaler seg om favoritter til gullet i forkant av en sesong, og han er ei heller den eneste som tror på et annet lag enn sitt eget. At supportere konstant har tro på at laget sitt skal ta gull, selv mot alle odds, er helt greit og naturlig. Men trenere bør ha beina litt bedre plantet på jorda. Endret 2. januar 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som vet om hvor man kan få tak i Enga's terminliste i 2008? Lenke til kommentar
mopani Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 han her hadde vært knall å ha i Vålerenga, utvikle han og selge han etter et år for en god del penger.... Hvem er det? Hva heter han? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Noen som vet om hvor man kan få tak i Enga's terminliste i 2008? Her er komplett terminliste. Og her er høydepunktene: Runde 1 30/3 Vålerenga-Aalesund Runde 2 6/4 Tromsø-Vålerenga Runde 3 13/4 Lillestrøm-Vålerenga Runde 4 20/4 Vålerenga-Rosenborg Runde 5 27/4 Viking-Vålerenga Runde 6 4/5 Vålerenga-Molde Runde 7 16/5 Brann-Vålerenga Runde 8 25/5 Vålerenga-Bodø-Glimt Runde 9 1/6 Lyn-Vålerenga Runde 10 8/6 Vålerenga-Ham-Kam Runde 11 29/6 Fredrikstad-Vålerenga Runde 12 6/7 Vålerenga-Stabæk Runde 13 13/7 Strømsgodset-Vålerenga Runde 14 20/7 Molde-Vålerenga Runde 15 27/7 Vålerenga-Tromsø Runde 16 3/8 Vålerenga-Fredrikstad Runde 17 10/8 Ham-Kam-Vålerenga Runde 18 24/8 Vålerenga-Strømsgodset Runde 19 31/8 Rosenborg-Vålerenga Runde 20 14/9 Vålerenga-Lyn Runde 21 21/9 Aalesund-Vålerenga Runde 22 28/9 Vålerenga-Viking Runde 23 5/10 Bodø-Glimt-Vålerenga Runde 24 19/10 Vålerenga-Lillestrøm Runde 25 26/10 Stabæk-Vålerenga Runde 26 2/11 Vålerenga-Brann Jaggu viktig at laget holder koken hele sesongen ut. Siste tre kampene er jo ikke akkurat barnemat. EDIT: jo forresten, den tredje siste kampen er barnemat... Endret 2. januar 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 -Doffen klar for VIF Håper virkelig dette er sant:) Hæstad er enig med VIF for 10 mill Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Skjekk midtbanen nå da dere! Lars iver strand, Andresen, Grindheim, Doffen[/b] Mulig Lars iver skal spille spiss eller kanskje begge deler, de har jo Bojan zigic og Jørgen Jalland også Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 han her hadde vært knall å ha i Vålerenga, utvikle han og selge han etter et år for en god del penger.... Hvem er det? Hva heter han? Jozy Altidore, talent fra statene.... Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Hjelper lite da angrepet deres suger balle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 ER veldig mange jeg ønsker til Enga, og et lag i mitt ønske hode kan se slik ut: ---------------------------Perkins------------------------------ J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler------?---------- ------------------------Andresen------------------------------ L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad -------------D.F.Holm------------------E.Nevland------------ Tror dette laget hadde hevdet seg i Europa, og tatt gull i Norge, mangler bare en som er yngre enn Jepsen på venstre back plassen. Nå er den midtbanen jeg ønsker til Enga på plass.... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 -Doffen klar for VIF Håper virkelig dette er sant:) Hæstad er enig med VIF for 10 mill Jeg gleder meg til seriestart Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg tror og håper Vålerenga blir kanon når sesongen starter. Enga er det laget som jeg sympatiserer med i Norge. (Sympatiserer litt med Viking og). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 ER veldig mange jeg ønsker til Enga, og et lag i mitt ønske hode kan se slik ut: ---------------------------Perkins------------------------------ J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler------?---------- ------------------------Andresen------------------------------ L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad -------------D.F.Holm------------------E.Nevland------------ Tror dette laget hadde hevdet seg i Europa, og tatt gull i Norge, mangler bare en som er yngre enn Jepsen på venstre back plassen. Nå er den midtbanen jeg ønsker til Enga på plass.... Vile du ha Kah? For det første er han vel midtbane spiller? Ville gjerne hatt Panzer jeg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2008 ER veldig mange jeg ønsker til Enga, og et lag i mitt ønske hode kan se slik ut: ---------------------------Perkins------------------------------ J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler------?---------- ------------------------Andresen------------------------------ L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad -------------D.F.Holm------------------E.Nevland------------ Tror dette laget hadde hevdet seg i Europa, og tatt gull i Norge, mangler bare en som er yngre enn Jepsen på venstre back plassen. Nå er den midtbanen jeg ønsker til Enga på plass.... Vile du ha Kah? For det første er han vel midtbane spiller? Ville gjerne hatt Panzer jeg Kah er blitt midt stopper av høy klasse i Nederland, rart at han ikke er på landslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå