Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Ikke gøy å bue!

 

Ogude var knall i dag. Fellah hadde en god dag, Singh gjorde jobben. til og med Gudmund imponerte meg :)

 

LIS og HN var våre to beste i dag, uten tvil.

 

Jeg mener vi var det beste laget på banen alt i alt, og det var veldig stille i fjøset etter kort stund!

 

Dog: Jeg er 'pool supporter, og gleder meg ikke til PL-seriestart

Lenke til kommentar

Benjamin Dahl Hagen, som gjorde sakene sine bra i hele forsvarslinja iløpet av kampen, skal visstnok være så og si klar for oss. Martin skal ha sagt dette til NRK nettopp.

 

Høres bra ut i mine øyne. Ganske lokal norsk gutt, som kan fylle alle posisjoner i forsvaret. Gjorde seg ikke bort idag.

 

Kilde(Ca. 11:30 inn i videoen)

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Fint å høre. Synes kampen i dag var grei. Singh var trygg og god, og mistet som vanlig nesten ikke ball. Håvard Nielsen herjet på kanten, og Fellah fikk leke seg litt på slutten. Nå håper jeg at dette ga en liten løft, så man tar med seg den gode følelsen inn i PAOK-kampen.

Lenke til kommentar

Nielsen imponerte meg virkelig idag. Man ser jo det syke potensialet han har. Som forventet har han variert veldig i prestasjonene i år, men etterhvert som han får erfaring blir det færre av de usynlige kampene. Et av årets lyspunkt, og en god grunn til å rettferdiggjøre utlånet av Mos.

 

Han kan bli viktig til neste år, når Shelton godt mulig forsvinner, ettersom kontrakten hans går ut i vinter. Har ikke veldig mye dårligere fart, og har potensialet til å bli langt bedre ellers.

Lenke til kommentar

Kan vi få inn lars iver? I går beviste han at han er god nok.. Minnet veldig om den LIV vi så under cupfinalen i 2008...

 

Problemet er skadehistorien hans og den klausulen Tromsø har.

 

Noen som vet hvor mange hundre tusen eventuelt millioner Tromsø skal ha om Lars Iver spiller en tippeliga kamp ?

Lenke til kommentar

Det var en fornøyelse å se på Nielsen i går. Det samme kan sies om Ogude, Leigh og Strand. Er det fordi det er en uviktig treningskamp mot en stor motstander at gutta tør å prøve? Vi må fortsette med spillet fra i går og i fjor. Vi skaper større kontringsmuligheter imot, men vi beviste i fjor at med en veldig aggressiv ballgjenvinning, så er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar

Vålerengas tropp mot PAOK:

 

1. Lars Hirschfeld

34. Gudmund Taksdal Kongshavn

3. Andreas Nordvik

4. André Muri

6. Freddy dos Santos

7. Fredrik Stoor

9. Sidoine Oussou

11. Morten Berre

13. Fegor Ogude

14. Yssouf Koné

16. Håvard Nielsen

17. Mohammed Fellah

19. Dawda Leigh

23. Kristofer Hæstad

24. Stefan Strandberg

26. Bojan Zajic

27. Adnan Haidar

28. Harmeet Singh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...