Latias Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Står med 64 mål og 47 assists på 146 kamper i Tippeligaen, en som altså har bevist noe på dette nivået. Kommer helt klart til å styrke angrepsspillet. Bare synd han ikke er tilgjengelig til kveldens kamp. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Går man ut i media og kritiserer oss på denne måten, bør han prestere, og det med en eneste gang! Han er en god spiller, men vet ikke om han er spissen vi trenger. Jeg er VELDIG skeptisk, men håper veldig at jeg må spise ordene mine: tror ikke dette er signeringen vi trenger... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvem er 37 gard Aavik? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Gard Aarvik er keeper. Født i 93. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Tap i dag og sesongen er definitivt over. Martin gikk ut i 2007 og sa vi skulle være Norges beste lag innen 2012, vi er ikke engang i nærheten, ikke noe framgang i spillet. Vi har kastet bort det gode utgangspunktet fra i fjor. Hvis det blir en ny fiasko-sesong, mener jeg Martin må gå Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Ikke veldig gode i forsvar i dag. Dog hører vi klanen veldig godt! Får Smultbolla vår debut mot Liverpool? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Koné ut for Dawda, Berre opp som spiss.. For det fungerte så flott mot PAOK.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Dawda Leigh inn halvtimen før slutt når man jakter scoringer mot serielederen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Jaja.. Dette var i alle fall en grei sesong så lenge den varte.. Ute av cup'en i 3 runde, ute av europa i 3 runde, ute av serien i 3 runde.. Poesi? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Dawda Leigh inn halvtimen før slutt når man jakter scoringer mot serielederen. Ja, helt utrolig.. Ønskeliste for overgangsvinduet: 3-4 forsvarsspillere 3-4 midbanespillere 3-4 angrepsspillere 3-4 avslutningstrenere bill.mrk: Gidder å jobbe og blø. Gidder å løpe etter ballen. Gidder å spille med litt kynisme og med hjerte utenpå drakta. Gidder å gjøre den jævla jobben de er betalt for å gjøre.... Endret 30. juli 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Vi gidder ikke løpe, vi støter ikke på ball eller ballfører. Det virker som om hele laget er uten inspirasjon og spillerglede. Vi har smal stall, og det ser ikke ut til at noen gidder å jobbe. Jeg har sagt det siden mai: VI TRENGER AVSLUTNINGSTRENING!!! Når var egentlig sist vi scoret i TL? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 ARGH! Slår snart av kampen. Dette er så begredelig... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nærmere kommer vi ikke... Bleh Er det flere enn meg som har mistet all optimisme? Minner meg om sesongen for to år siden, da vi hadde så mange kamper på rad uten seier... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Klanen gjør jobben i alle fall Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Singh og Lars, de eneste som virkelig har vært gode i dag... Singh Endret 30. juli 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 HERRE! I stolpen - nesten selvmål... Tar vi poeng i dag skal jeg jaggu ete hatt..erm..NOE! Og nå fikk freddy sitt tredje. Takk skal du ha Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Nærmere kommer vi ikke... Bleh Er det flere enn meg som har mistet all optimisme? Minner meg om sesongen for to år siden, da vi hadde så mange kamper på rad uten seier... Ja, optimismen er synkene . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Får Smultbolla vår debut mot Liverpool? Pall med assist og greier i gymsalen nå. Tviler på at han spiller i morgen. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Æsj da, kjedelig med 2 dårlige matcher igjen! Pall ser ut til å være i form, så det kan forhåpentligvis gi oss et løft. Våre neste matcher ser slik ut: Sogndal(H) Odd(B) S08(B) Haugesund(H) Start(H) Det bør være minst 12 poeng. Odd hjemme kan muligens også flyttes inn der. Medaljehåpet er ikke ute enda, men vi må snu det kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå