Anonym234 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Bare finne seg en annen kanal. Vi skaper nada, som vanlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Spikeren i kista. Aldri om VIF greier dette på bortebane. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 For en drittkamp. Nå er vi med all sannsynlighet ute. VPG har gått ut i Aftenposten og sagt at han heller vil bli enn å gå til oss. På topp av det lar vi Berget gå til Molde. Drittdag. Borges inn pronto! Men hvorfor skulle han ville det? Han har det jo bedre i FFK... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Får satse på neste år. Får ikke sett kampen på lørdag heller, har ikke Max der jeg er Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Er så dritt lei av å høre "Det blir bedre til neste år" Uansett: Synes ikke vi spiller dårlig i dag. Noen slurvefeil har vi, og elendig forsvarsspill da han tidligere portospilleren kommer igjennom alene. Vi er IKKE gode på den siste tredjedelen. Hvorfor faen vi starter med Dawda på benken aner jeg ikke. Han kan vi selge tilbake til Skeid. Billig. Vi. Trenger. Spiss. NÅ! Ikke en "ung spiller med potensiale", ikke en "over the top has been", ikke en spiss som "Snart er tilbake fra skade" ikke en spiss som "Kommer gratis, men ikke har scoret på noen år" Faen ta tankegangen bak innkjøpene. Vi skulle presset etter borges og fått mos tilbake ASAP. Kronen på verket for en elendig seson blir vel ratt at Mos selges for en drittsum til tromsø. VPG ville jeg ikke ha uansett. For gammel, og passé. Kan vi kjøpe Moa fra Tyskland? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Vi kan vel ikke få Mos tilbake. Borges er jeg sikker på at kommer til å gå til en større klubb i en større liga. Det at han er i Norge er et under i seg selv, og er utelukkende Tor-Kristian Karlsens fortjeneste. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg forstår fremdeles ikke hvorfor vi ikke kan få tilbake mos. Uansett... Jeg vil ha en spiss. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Gratulerer Martin Andresen og resten av toppene i Vålerengen Idrettsforening med inkopetanse på høyt nivå! Dere har rævkjørt fjorårets gyldne utgangspunkt og forandret laget til en anonym middelhavsfarer i ligaen som taper mot glade amatører i køppen og blir slått ut av første tegn til motstand i Europa. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg siterer bare meg selv angående innkjøpspunktet Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 http://www.tv2.no/sport/fotball/tippeligaen/veigar-pall-gunnarsson-skal-vaere-enig-med-vaalerenga-3548725.html Bare så synd at TV2Sporten har 0 kredibilitet når det kommer til overgangsmarkedet.... men er tydeligvis liv i disse ryktene enda da... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Hva skal vi med spillere som sier i media at de heller blir der de er, enn å komme til oss. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Herre.. Er det mulig? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Jeg vet ikke om det er en gammel nyhet det her, men uansett. Nå er det klart at Gunnarsson kommer til Enga. Kan lese om det her Endret 29. juli 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Vi betaler 5-10 millioner for en fyr som heller ville bli i Stabæk en og komme til VIF ??!? Virker sykt.. hvem tar disse avgjørelsene ?? Skal denne mannen liksom yte noe i Enga drakta ? lol.. *speechless* Endret 29. juli 2011 av Lunalotic Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Pall er ti ganger bedre enn det drittet som brukes for tiden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Om han er ti ganger bedre enn Bojan har vi kjøpt verdens suverent beste fotballspiller.... Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) Vi betaler 5-10 millioner for en fyr som heller ville bli i Stabæk en og komme til VIF ??!? Virker sykt.. hvem tar disse avgjørelsene ?? Skal denne mannen liksom yte noe i Enga drakta ? lol.. *speechless* Har det rabla for deg? Er ikke snakk om 5-10 millioner. Men et sted mellom 3.5-5.0 mill. Veigar Pall er nå Vålerengas beste offensive spiller. Sier jo litt om hvor god han er når Enga bryter med prinsippene om alder og henter en spiller som har fyllt 31 år. Uttalelsene han kom med var vel et frieri til RBK, alle skjønner at han heller vil gå til RBK en til VIF. Mtp treneren og eventuell EL plass. Endret 30. juli 2011 av YNWA32 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Og nå er det bekreftet. Han bør faen prestere asap Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Om han er ti ganger bedre enn Bojan har vi kjøpt verdens suverent beste fotballspiller.... Mente vel mer som spiss, uansett to forskjellige spillere og med en VGP om er villig til å gå på løp (Noe de andre har nektet så langt i år!) så kan jo kanskje Bojan legge noen krempassninger : > Veldig positiv til signering, endelig en signering som styrker oss NÅ og ikke morgendagens Vålerenga -god handel og det viser også at administrasjonen ikke bare er ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå