osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvorfor fader henter vi ham ikke tilbake? Har vi klausul om at vi må gi dem penger eller noe da? De bør være happy, de har lånt ham, nå er han vår igjen :mad: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Han kommer ikke tilbake. Da hadde vi henta han for lenge siden. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Og nå setter vi inn Haidar? DAAAA renner det nok inn mål :( Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Argh! Jeg blir så frustrert av dette laget nå! KAN VI FÅ SKIKK PÅ SPILLET SNART? OG SCORE??? ARGH! Hvordan skal det gå de neste tre ukene........ Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hent inn en ny midtstopper og spiss så sitter nok spillet bedre Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hvem som helst som gidder spille, egentlig.. Dette virket utrolig begredelig... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) 4-1 match over Det er vel flere enn meg som setter spørsmålstegn ved Martin Andresen. Bortsett fra fjorårssesongen har vi vært lang under forventet Slapp av. Vi var knallgode ifjor, og har skapt en identitet og et spill under Andresen. Greit nok at det spillet ikke sitter, og at vi gjør noen flauser på overgangsmarkedet, men med mindre vi rykker ned synes jeg Andresen skal få sitte trygt. Ikke glem at vi bare er 5 poeng unna 3. plass! Har mye på hjertet nå... Vi kan uansett glemme gullet i år. Det går til Tromsø eller Molde. Mos storspilte mot oss idag, ikke bare med mål, men han gjorde generelt livet surt for oss idag. Han hadde vært PERFEKT for oss akkurat i øyeblikket. For han er en mye mer lagspiller enn Koné, som skuffer meg på en måte. Koné har gode ferdigheter, og har det meste som trengs for å lykkes hos oss. Dessverre har han en stor ulempe ved at han nesten alltid skal gjøre ting selv. Faen så mange håpløse skudd han har. Han trenger å bli irettesatt litt på dette, og få han mer i form og inn i spillet vårt. Da kan han bli god! Fegor Ogude må tilbake som defensiv midtbane permanent igjen. Vi var ikke gode offensivt i starten av sesongen heller, men vi slapp til omtrent 2 sjanser på 2 kamper med Ogude som defensiv midt. Dessverre har skader andre steder gjort det vanskelig for han. Med det gjort, er det likegreit å sende Hæstad til operasjon. Han har vært laaaangt fra fjorårsformen i år, og sliter med brokk. Nå ødelegger han mer enn han hjelper. Det er her problemet vårt ligger pr nu, midtbanen vår har kortsluttet fra ifjor. Fellah har hatt småplager nesten hele veien og er ikke i nærheten av å være i form, Hæstad det samme, mens Singh ikke klarer å følge opp de 2 siste årene med en så vaklende midtbane rundt seg. Jeg savner at Haidar får spille litt fra start. Han er ingen joker å putte inn på slutten, men han kan gjøre en jobb fra start. Med Shelton, Berre, Koné, Boakye og Stoor i tillegg som har slitt omtrent hele sesongen, mens Ogude har fått kort an mass og stått over mye, så får vi ikke noe kontinuitet i førsteelleveren og sliter med formen. Den beste perioden vår kom etter 3 uker med hvile. Det kunne vi trengt nå, men istedenfor blir det motsatt, med kamper omtrent annenhver dag. Frykter Mika borte... Nouri ut er jo helt håpløst akkurat nå. Greit at han skulle selges når han ikke ville ha ny kontrakt og ønsket noe nytt, men vi skulle hatt han på backen og Nordvik på midtstopperplass idag. Hæstad skulle ikke spilt, heller Haidar da. Vi mister Nouri, Dos Santos, Boakye, Strand, Dawda og muligens Shelton som er på utgående kontrakt, i løpet av de neste 6 månedene. Med tanke på at Solli og Oussou er milevis unna førstelaget akkurat nå også, står vi da igjen med bare 15/16 mann(!) i stallen til neste år. Før eventuelt juniorer tar steget opp. Dette betyr at vi trenger å handle. Kampen idag viser at vi har så og si null bredde defensivt. Tromsø hadde mistet Høgli og Reginiussen, skade på Koppinen og Yndestad ut med småtrøbbel. Likevel stiller de med et forsvar som er i øverste sjiktet i TL. VI trenger 2 nye spillere bak der. Nå kommer Stoor tilbake fra skade, så da trenger vi 1 ny nå i vinduet, fram til Dos gir seg etter sesongen. På midten har vi egentlig ganske godt dekke. Men offensivt kan vi skaffe en ny kant/off midt. Var negativ til Pall tidligere i uka, men ser det som en mer og mer fornuftig løsning. Bojan og Berre tåler å være på benken, Fellah kunne trengt et par kamper ut for å bli fully fit også. Vi solgte Moa for 10, brukte nesten ikke transferpenger i vinter, har snudd rundt på økonomien vår, og vet at vi har penger på bok, etter å ha bydd 8 mill for Borges før sesongen. Vi må bruke dem på hvertfall 1 defensiv nå, i så fall 1 til senere, og en offensiv spiller til. Ønskeliste: Vegar Eggen Hedenstad Hugues Wembangomo(etter sesongen og sannsynlig nedrykk til Sarp) Veigar Pall Gunnarsson/Celso Borges Da har vi et vannvittig godt lag. Skaff oss et fungerende medisinsk apparat i tillegg, så er det et kjempegodt lag, også i forhold til forventninger i forhold til spill i Europa. La oss bare håpe vi kan skaffe en topp 4 plassering i år, så skal dette bli veldig veldig bra! Endret 17. juli 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Syns Mos svarer litt vagt ang. hjemkomsten: http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3193289.ece Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Har også mye på hjertet som jeg føler må ut her en dag, men det har kommet til et nivå at jeg bare driter i det. Kanskje vi trenger en ny trener? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Tror jeg skjønner hvem Hoff peker til, men jeg ser ikke helt at de har ryggen til i 80 minutter av matchen. Det er en gruppe som står nederst på venstre side av Cola, som hopper og flagger, og egentlig står for mesteparten av sangstarterne. Det er for all del ikke bare sanger om dommer og motspiller. Det de heller går på, som jeg personlig synes er kjipere, er at flere og flere av sangene handler om Klanen, og ikke Vålerenga. Det begynner å bli en del nå, som ikke handler om laget, men hvordan supporterne står på. I meste laget spør du meg. Men uansett, så har vi ingen utpreget Capo, slik som MANGE andre supporter-grupperinger har. AKA de som står med megafon og ser opp mot tribunen i nesten samfulle 90 minutter. Spesielt Fredrikstad har en veldig fremtredende sånn en, og det er noe jeg ikke liker. Man er på kamp for å støtte laget, ikke for å støtte supporterne. Og jeg har sett disse påståtte 8-10 folkene når vi scorer mål. Om du tror de ikke bryr seg, så bør du se bedre etter. Såfremt det er de samme vi snakker om. Ikaros du sikter til? Jeg står sammen med dem hver match. Det er nok ikke mange på tribuna som er mer engasjert enn de. Er omtrent tribuneras nedover 228 hver gang vi scorer. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Har også mye på hjertet som jeg føler må ut her en dag, men det har kommet til et nivå at jeg bare driter i det. Kanskje vi trenger en ny trener? Ny trener trenger vi ikke.... Det vi derimot trenger er en SPISS SOM SCORER! Det vi trenger er Mos tilbake ASAP, og en Koné i form!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Etzaz Hussain driver og holder lekestue mot Brann i plankebyen. Enda en VIF-spiller som herjer, lurer på hva VIF-ledelsen hadde røyket i sesongoppkjøringen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Er det han med fingern ut av ledd? Nei, det var visst ikke han. Endret 18. juli 2011 av Stine Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Er ikke han, nei. Spiller sentralt på banen, tar cornerne, nr. 20. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 Martin sin skyld at Etzaz ikke er i klubben. Mer gidder jeg ikke å si... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Martin har gjort mange spesielle valg i år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvorfor i helvete slapp vi han??? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2011 (endret) Ja, men det som er problemet til Martin er at han ikke tåler enkelte folk har jeg hørt. Ikke Vålerenga som slapp han, han ville ikke spille i Vålerenga pga. Martin. Endret 18. juli 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Sånn som med Bengt, da. Flott det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå