Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaha? Vet du ikke hva det er ? :roll:

 

Hvilken klubb? :p

 

 

 

Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^

 

En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England.

 

Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget..

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Jaha? Vet du ikke hva det er ? :roll:

 

Hvilken klubb? :p

 

 

 

Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^

 

En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England.

 

Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget..

HAHHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fy faen, haha. Kan godt hende han vil til Bosnia men foreløpig er han BOSMAN spiller :p

Lenke til kommentar
Jaha? Vet du ikke hva det er ? :roll:

 

Hvilken klubb? :p

 

 

 

Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^

 

En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England.

 

Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget..

HAHHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fy faen, haha. Kan godt hende han vil til Bosnia men foreløpig er han BOSMAN spiller :p

 

Lol, har faktisk aldri hørt det utrykket der. Men engang må bli den første så.. :blush:

Lenke til kommentar

Treningskamper i vinter

 

Enga skal spille tre treningskamper før sesongstart. To av dem hjemme i Valhall. Den første er 8. februar mot Nybergsund. De fleste kjenner sikkert igjen dette laget, som var slo oss ut av cupen i fjor. Nybergsund har hatt stor framgang i det siste, men jeg tror vi skal klare å ta revansje mot dette laget. Det blir spesielt spennende siden dette er første kampen med "nye" Vålerenga.

 

16. februar spiller vi mot Liin. Vi pleier aldri slå dette laget i obligatoriske kamper, men i treningskampene burde dette gå greit. Noen som veit hva det vil koste å komme inn på disse to kampene?

 

Siste kampen er uka før sesongstart. Det er borte mot Stabæk.

 

Noe som jeg også føler for å nevne, jeg får lønn 6. januar, så da blir det nytt sesongkort på meg. Det blir det tredje året på rad med sesongkort for meg.

 

Edit: Jeg sendte mail til Sjappa nå og spurte om det var igjen sesongkort i Cola Øvre felt E.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...