Olum Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Det var ikke noen mellomting så jeg stemte på at han blir en fiasko. Er veldig usikker på han, og kommer ikke til å like karen noe særlig før han har prestert. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Kom med alternativer vis dere vil sånn mellomting Da kommer det opp nok på pollen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Alternativ: Jeg stoler ikke på karen før han har bevist noe. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg tror dette blir bra, fordi han er en ledertype. -Han vil organisere trenerne godt -Han vil piskke opp gutta, ikke noe hvile tur -Intervjuer med han virker veldig betryggende -Han har en plan Er mer men kommer ikke på mer akkuratt nå Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Er det noen her som vet noe om Arason, hvor han har stukket av feks? Vist han har funnet seg en ny klubb da.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Arason er forsatt bosmanspiller. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Tror dette blir bra, men tror ikke det blir gull første året. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Arason er forsatt bosmanspiller. Jaha? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Jaha? Vet du ikke hva det er ? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jaha? Vet du ikke hva det er ? Hvilken klubb? Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^ Endret 26. desember 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jaha? Vet du ikke hva det er ? Hvilken klubb? Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^ En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Jaha? Vet du ikke hva det er ? Hvilken klubb? Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^ En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England. Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget.. Endret 28. desember 2007 av Schjellin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jaha? Vet du ikke hva det er ? Hvilken klubb? Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^ En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England. Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget.. HAHHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fy faen, haha. Kan godt hende han vil til Bosnia men foreløpig er han BOSMAN spiller Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Haha, noen bør lage et gullkorn Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Jaha? Vet du ikke hva det er ? Hvilken klubb? Edit: Tok det faktisk ikke med engang. Men det kom etterhvært ^^ En Bosman spiller har ingen klubb da....Men jeg tror han ender opp i en 1.divisjons klubb i Norge, topp klubb i Island, eller en sånn halv god klubb i Championship i England. Haha, lol. Beklager men jeg trodde at han spillte i Bosnia.. Der dreit jeg skikkelig på draget.. HAHHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Fy faen, haha. Kan godt hende han vil til Bosnia men foreløpig er han BOSMAN spiller Lol, har faktisk aldri hørt det utrykket der. Men engang må bli den første så.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 Da har du lært noe nytt i dag og. Alle kan gjøre feil en gang iblandt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Nå har jeg oppdatert førsteposten, si ifra om dere liker den eller ikke Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg liker i alle fall "startsiden", bra jobba Raste Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 Om du gidder Raste, så sleng opp Vålerengas terminliste også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Treningskamper i vinter Enga skal spille tre treningskamper før sesongstart. To av dem hjemme i Valhall. Den første er 8. februar mot Nybergsund. De fleste kjenner sikkert igjen dette laget, som var slo oss ut av cupen i fjor. Nybergsund har hatt stor framgang i det siste, men jeg tror vi skal klare å ta revansje mot dette laget. Det blir spesielt spennende siden dette er første kampen med "nye" Vålerenga. 16. februar spiller vi mot Liin. Vi pleier aldri slå dette laget i obligatoriske kamper, men i treningskampene burde dette gå greit. Noen som veit hva det vil koste å komme inn på disse to kampene? Siste kampen er uka før sesongstart. Det er borte mot Stabæk. Noe som jeg også føler for å nevne, jeg får lønn 6. januar, så da blir det nytt sesongkort på meg. Det blir det tredje året på rad med sesongkort for meg. Edit: Jeg sendte mail til Sjappa nå og spurte om det var igjen sesongkort i Cola Øvre felt E. Endret 1. januar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå