Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Blablabla, hårsåre mennesker. Jeg har sett Vif borte en håndfull ganger, og samtlige ganger har bortesupporterne, altså Klanen, blitt dominert av en 8-10 folk som står med ryggen til og synger ukvemsord mot dommer og motspillere. Tipper de fikk med seg maks 10 % av det som faktisk skjedde på banen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blablabla, hårsåre mennesker. Jeg har sett Vif borte en håndfull ganger, og samtlige ganger har bortesupporterne, altså Klanen, blitt dominert av en 8-10 folk som står med ryggen til og synger ukvemsord mot dommer og motspillere. Tipper de fikk med seg maks 10 % av det som faktisk skjedde på banen.

 

Trollface.jpg

Lenke til kommentar

http://www.brentfordfc.co.uk/page/LatestNews/0,,10421~2390003,00.html

 

 

"Then at 7pm it was back on the coach and we headed off to watch mid table Valerengen play host to second placed Tromso (a ground which is also the national stadium) with the home team coming out worthy victors by two goals to nil. Valerengen also happens to be our driver`s team.

 

 

 

The "highlight" of the evening was the flag display both pre match and at half time directly prior to the entry of the teams, and the singing of what I assumed to be Valerengen`s anthem. Everybody stood up as soon as they heard the opening few notes and sung their hearts out…to all THREE verses! No, I can`t see that happening at GP either although the flag waving was quite inspiring in its own way."

 

Hvertfall noen som synes klanen er ålreite da : )

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

 

 

Så basert på 8-10 stykkers oppførsel så drar du hele klanen under en kam? Er lettere å bare innrømme først som sist at du dreit deg ut med helt latterlig utsagn som ikke har noe som helst hold i realiteten.

 

Se utheving.

 

Drar ikke noen under noen som helst kam, men det er klart at når 8-10 oppfører seg slikt, blir det tonegivende for hvordan klanen fremstår.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

 

 

Så basert på 8-10 stykkers oppførsel så drar du hele klanen under en kam? Er lettere å bare innrømme først som sist at du dreit deg ut med helt latterlig utsagn som ikke har noe som helst hold i realiteten.

 

Se utheving.

 

Drar ikke noen under noen som helst kam, men det er klart at når 8-10 oppfører seg slikt, blir det tonegivende for hvordan klanen fremstår.

 

"For det meste" vil si flertallet. Klanen teller en del tusen medlemmer... 8-10 er langt ifra "for det meste".

 

Du har driti deg ut, og nå blitt rapportert av meg to ganger.

Lenke til kommentar

Å nei, har du rapportert meg toooo hele ganger? Rapporteringsfunksjonen er ikke ment for innlegg du er uenig i vet du, lille venn.

 

Ansikt utad, hørt om det? Når jeg tittet ned på klanen siste gang jeg så de, var det disse menneskene som skilte seg ut og trakk oppmerksomheten. De ytterst få av de "del tusen" medlemmene som faktisk var på kamp var temmelig rolige og fredelige, så de legger jeg ikke merke til.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

 

 

Så basert på 8-10 stykkers oppførsel så drar du hele klanen under en kam? Er lettere å bare innrømme først som sist at du dreit deg ut med helt latterlig utsagn som ikke har noe som helst hold i realiteten.

 

Se utheving.

 

Drar ikke noen under noen som helst kam, men det er klart at når 8-10 oppfører seg slikt, blir det tonegivende for hvordan klanen fremstår.

8-0 stk i en supportergruppe der hvor over 10 000 er med. Si meg hvordan kan det være toneangivende for hvordan klanen fremstår. du skrev i et tidligere innlegg at Klanen er en "Kriminell søppelgjeng", si meg når har jeg og 99% andre i klanen gjort noe kriminelt?

 

Ta deg heller en bolle i stedet for å poste søppel om oss

Lenke til kommentar

Blablabla, hårsåre mennesker. Jeg har sett Vif borte en håndfull ganger, og samtlige ganger har bortesupporterne, altså Klanen, blitt dominert av en 8-10 folk som står med ryggen til og synger ukvemsord mot dommer og motspillere. Tipper de fikk med seg maks 10 % av det som faktisk skjedde på banen.

 

Her er en video fra en av de siste bortekampene våre. Kan du peke ut de 8-10 som står med ryggen til og synger ukvemsord?

 

http://www.youtube.com/watch?v=YUBZRBHdfjc&feature=feedu

 

Og uansett, om supportere synger dritt mot dommeren, da er de en kriminell søppelgjeng? The Hoff, jeg er ikke veldig hårsår, men jeg krever en bedre forklaring når jeg blir kalt kriminell.

 

 

Noe annet: Se fra 3:40 i den videoen jeg linker. Vi fikk 80.000 i blussebot den matchen. Lurer på hva boten til FFK for tribuneraset var? Det satte jo faktisk mange liv i fare.

Lenke til kommentar

Å nei, har du rapportert meg toooo hele ganger? Rapporteringsfunksjonen er ikke ment for innlegg du er uenig i vet du, lille venn.

 

Vel, store venn, denne tråden er laget for oss med hjertet i Vål'enga, og Vål'enga i hjertet. Da kan vi diskutere. Syns vi treneren er ræva, Stoor slår dårlige pasninger eller at klanen har gjort en dårlig figur, så snakker vi om det.

 

Men tråden er ikke laget for at supporterne til andre klubber skal komme hit for å slenge dritt om Enga eller Klanen. Det er spam. Jeg rapporterte deg som spam.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror jeg skjønner hvem Hoff peker til, men jeg ser ikke helt at de har ryggen til i 80 minutter av matchen. Det er en gruppe som står nederst på venstre side av Cola, som hopper og flagger, og egentlig står for mesteparten av sangstarterne. Det er for all del ikke bare sanger om dommer og motspiller.

 

Det de heller går på, som jeg personlig synes er kjipere, er at flere og flere av sangene handler om Klanen, og ikke Vålerenga. Det begynner å bli en del nå, som ikke handler om laget, men hvordan supporterne står på. I meste laget spør du meg.

 

Men uansett, så har vi ingen utpreget Capo, slik som MANGE andre supporter-grupperinger har. AKA de som står med megafon og ser opp mot tribunen i nesten samfulle 90 minutter. Spesielt Fredrikstad har en veldig fremtredende sånn en, og det er noe jeg ikke liker. Man er på kamp for å støtte laget, ikke for å støtte supporterne.

 

Og jeg har sett disse påståtte 8-10 folkene når vi scorer mål. Om du tror de ikke bryr seg, så bør du se bedre etter. Såfremt det er de samme vi snakker om.

Lenke til kommentar

Kjipt med to på rad, men c'est la vie. Jeg er i dag mest bekymret for ogude, her jeg sitter alene på hytta i sverige, med kun p4 å støtte meg på!

 

Jeg elsker klanen, forresten :D - alle sammen av oss. Kjenner en fyr via karaten, som er engasupporter etter å ha vært på én kamp. Han er engelsk, og elsket stemningen klanen pisket opp på ullevål!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...