Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Troppen vi hadde i 09 var vel ikke like god som den troppen vi har i år.

Skal ikke se bort i fra at vi kan gå videre.

Som du sier så spiller vi ikke bra i øyeblikket, men blir for tullete å ta tapet på forskudd fordi man er i en dårlig periode.

 

Det som bekymrer meg er det veldig tette programmet.

25.juli: Odd hjemme. 28.juli: PAOK. 30.juli: Molde borte. 1.august: Liverpool hjemme. 4.august: PAOK. 7. august: Sogndal hjemme

Typisk at vi får flere skader i denne perioden.

Skjønner ikke hvorfor denne Liverpool kampen ble satt til 1 august...

Vi viste jo at vi skulle spille EL kvalikk.

Lenke til kommentar

Tror dere dommeren ble usikker i går? Han hadde jo ikke klanen med seg, etter et par tvilsomme avgjørelser. Blant annet da Singh fikk gult for filming. Til dere som så kampen på Sumo og fikk se repriser, var det korrekt? Det ligner ikke Singh å filme.

 

Men, det var et tidspunkt hvor dommeren slo ut med armene og tittet litt oppgitt mot Klanen. Tror dere han ble usikker? Klanen er jo ikke redde for å vise meningen sin, hvilket jeg liker, men klanen er et helt særeget publikum. Det fikk vi jo oppmerksomhet for i England etter kampene mot Chelsea og Newcastle.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

Huff, uvitenheten blir så veldig synlig i sånne innlegg.

 

Min teori var at produksjonen av kampen var det Vålerenga som sto for, skal i hvert fall ikke se bort i fra det da de fleste kampene filmen for å analyseres. Så kjøpte tv2 rettighetene til bildene live.

Dommeren virket veldig usikker, dumt vi ikke fikk sett "filmingen" i reprise.

Men dømmingen hadde nok ikke stor innvirkning på selve kampen så da er det ikke så veldig farlig.

Dommeren skal jo helst være usynlig, man skal ikke tenke på at han er der, det er verre når du påvirker hele kampbildet.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

 

Nok engang kommer det misunnelig innavl inn i tråden her. På hvilken måte er vi en kriminell søppelgjeng. Fortell meg hva jeg har på rullebladet mitt siden du tross alt er eksperten på kriminelle supportere.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

Hadde det vært en kåring av idioter her på forumet hadde jeg nominert deg.

 

Du uttaler noe du overhodet ikke har peiling på, men allikevel vleger du å gjøre det.

Lenke til kommentar

Sorry å si det, men klanen fremstår imo for det meste som en kriminell søppelgjeng som ikke bryr seg nevneverdig om selve fotballen, så det at de er i mot en dommer er ikke akkurat overrasket, for det er de vel i hver eneste kamp.

Jeg kjenner en del Klanmedlemmer, og mer rettskafne og fotballinteresserte folk skal du lete lenge etter. Jeg tipper du ikke kjenner et eneste medlem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...