Anonym234 Skrevet 19. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2007 Han har jo kanskje ikke så mange år igjen av karrieren sin, så tviler på at han vil være backup de siste årene sine. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Dette så bra ut:D Gleder meg virkelig nå... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Da er trenerteamet komplett. Tor Ole Skullerud er Vålerengas nye hovedtrener. Dette kan bli spennende. Det blir et helt nytt VIF vi får se neste år. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2007 Start vil ikke selge Hæstad for mindre enn 10 millioner, da vil de heller beholde han i ett år og la han gå gratis til neste år. Dette ødelegger jo kun for Hæstad selv, han er ikke en spiller som skal spille i første divisjon. Håper de kommer til enighet og at han kommer til oss. Han er mer enn velkommen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Vi har fått ny keeper USA-stjerne klar for Vålerenga. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Derek er ferdig i VIF Ed: Derek til Glimt Endret 21. desember 2007 av Stine Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Alexander til Aalesund Jah, nå begynner folk å forsvinne.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Faen, til helvette. Gode gutten Alex må ikke forsvinne, han er en ekte Enga gutt som trente på Vålerenga med Fotball og Hockey. Nei og Nei. Jeg trodde virkelig at Alex kunne bli noe stort, men han har ikke blitt satset på og vil vel spille a-lags fotball. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Alex har ikke imponert i det hele tatt, og han blir for liten for et Enga lag som kommer til å bli noe stort som han aldri i verden hadde hatt sjans å danne seg med i. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Alex imponerte i 2005 sesongen og i fjor når han fikk spille, men han fikk aldri muligheten til å spille en del kamper og det er ganske viktig for å holde tempo til folka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Tror at Glenn, Rune, Daniel, Morten pluss en til som kanskje kommer er første prioritet, og det er for mange i køen foran Alex da vet du !! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg har da ikke sagt noe om det. Jeg sa at han hadde talent før, men det kom aldri fram i Enga. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Derek er ferdig i VIF Ed: Derek til Glimt Det er bare fint synes jeg.. Han hadde ikke fått spilletid uansett. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2007 Derek er ferdig i VIF Ed: Derek til Glimt Det er bare fint synes jeg.. Han hadde ikke fått spilletid uansett. Jan Derek gjorde det veldig bra for klubben på sitt beste, og han fortjener heder for å ha tatt sjansen på en overgang fra Lyn til VIF og fikk suksess, en stund favoritt spilleren min i Vif, ettersom jeg ikke kunne fordra det når han signa for klubben. Jeg vil ønske Jan Derek en strålende avsluttning av karrieren i Glimt, som er en perfekt klubb å avslutte i. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) Med flere gode spillere inn, kan vi ikke regne med at ingen spillere drar. Helt greit at Derek drar til Glimt. Han vil vel avslutte karrieren sin i en klubb hvor han får spilletid. Litt syns at Alex forlater oss til fordel for Aalesund, men det er det man må gjøre når man er en ung spiller som har ambisjoner. Han hadde ihvertfall 4 stykker foran seg i køen for å få spille. Endret 22. desember 2007 av Olum Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Han sa til Vålerenga Fotball, at han kunne tenke seg tilbake til klubben om noen år. Det er jo positivt vis vi får han når han er på topp :=) Men tror vi hevder oss i toppen neste år, og kanskje tar Gull?! DFH blir årets toppscorer tror jeg med 15 mål, så tror jeg vi får se at Lars Iver Strand blir et toppkjøp Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Undesøkelse lagt til. La avstemmingen begynne. MVH KVTL Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg tror ikke at Martin Andresen blir noe fiasko. Men jeg tror heller ikke på at det blir gull første året. Jeg tror Vålerenga kommer til å havne blant di 5 beste, kanskje tre også. Men jeg tror ikke det blir gull første året.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Undesøkelse lagt til. La avstemmingen begynne. MVH KVTL Tusen takk, og takk for at du satte opp pollen raskt. Godt nyttår Vålerenga fans og folkens som er her i tråden Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2007 Undesøkelse lagt til. La avstemmingen begynne. MVH KVTL Tusen takk, og takk for at du satte opp pollen raskt. Godt nyttår Vålerenga fans og folkens som er her i tråden Ja God jul alle sammen. Fint at noen får opp poller osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå