Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bare fint synes jeg.. Han hadde ikke fått spilletid uansett.

 

Jan Derek gjorde det veldig bra for klubben på sitt beste, og han fortjener heder for å ha tatt sjansen på en overgang fra Lyn til VIF og fikk suksess, en stund favoritt spilleren min i Vif, ettersom jeg ikke kunne fordra det når han signa for klubben.

 

Jeg vil ønske Jan Derek en strålende avsluttning av karrieren i Glimt, som er en perfekt klubb å avslutte i.

Lenke til kommentar

Med flere gode spillere inn, kan vi ikke regne med at ingen spillere drar. Helt greit at Derek drar til Glimt. Han vil vel avslutte karrieren sin i en klubb hvor han får spilletid. Litt syns at Alex forlater oss til fordel for Aalesund, men det er det man må gjøre når man er en ung spiller som har ambisjoner. Han hadde ihvertfall 4 stykker foran seg i køen for å få spille.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Han sa til Vålerenga Fotball, at han kunne tenke seg tilbake til klubben om noen år. Det er jo positivt vis vi får han når han er på topp :=)

 

Men tror vi hevder oss i toppen neste år, og kanskje tar Gull?! DFH blir årets toppscorer tror jeg med 15 mål, så tror jeg vi får se at Lars Iver Strand blir et toppkjøp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...