Dzeko Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Var ballgutt på kampen idag:P Var virkelig ikke mye å gjøre bak målet til Arason i 2.omgang.... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Åå, nettopp kommet hjem fra kampen Deilig å få seier i dag, og fullt fortjent. Utrolig bra at Rune Lange scoret så han kan spille på seg litt selvtillit, og målet var jo fantastisk Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jobba i dag så fikk ikke dratt:( men gleder meg med seier. Ikke mye å skryte av i første omgang har jeg hørt, men som sagt seier er seier. Det beste utenom poenga i dag var Lange, viktig å få han i gang. Meg som snart er på tur til bondelandet for å se vif spille:D Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 herlig med 2-0. men nå må gutta se å plukke poeng på bortebane også, skal vi bli kandidat til RL eller medalje. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 Vålerenga hadde jo hele kampen, så ville ha vært synd om det ble uavgjort eller tap, men heldigvis ble det ikke det Syns Freddy begynner å bli litt dårlig, gjør litt feil og pasningsfeil... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen som skal til Toten på søndag eller? Jeg stikker på Bohemen kl 14 i morgen hvertfall Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen som skal til Toten på søndag eller? Jeg stikker på Bohemen kl 14 i morgen hvertfall 8645621[/snapback] Skal ikke dit. Noen som veit hvor man kan få direkte oppdateringer av kampen uten å bruke masse penger på scoringsvarsel? Har Klanens Web-radio direkte kommentarer derfra? Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg skal nok dit hvis broren min skal:D Blir nok en koselig tur det. Ellers veit jeg ikke om hvordan man kan få direkte oppdateringer. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tror ikke det var noe der. Men det var en morsom tur selvom det var en dårlig kamp. God stemning på bussen til hvertfall En som klarte å spy etter 1 timer eller noe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som skal til Fredrikstad ? Jeg skal dit Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ikke en altfor bra kamp av Enga, men fint at Klanen var 3000 borti bondeland. Hadde håpet på mer. Så jo flere klubber som scorte i nærheten av tosifra i går. Det er alltid morsomt med spillere som scorer hat-trick. :!: Det var ikke så lett med fint pasningspill langs bakken grunnet humpete bane. Synd det, for bra pasningspill er noe av det morsomste å se på. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Pappa skrev reisebrev fra turen til Toten, det kan leses her Noen som skal til Fredrikstad ? Jeg skal dit 8662941[/snapback] Tenker på å ta turen ja Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Pappa skrev reisebrev fra turen til Toten, det kan leses her Noen som skal til Fredrikstad ? Jeg skal dit 8662941[/snapback] Tenker på å ta turen ja 8666517[/snapback] Du har en kul pappa Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Sorry at jeg dobbeltposter, men denna tråden har vært litt død nå. Hva syns dere om at vi skal spille nattkamp mot Lyn klokka halv ti på en onsdag? Jeg trur det kan bli litt morsomt. Håper det også er mørkt nok til at banen bare blir opplyst av lyskasterne. Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ekke noe problem for meg, er jo positivt for de av ungdomene som jobber til klokka ni den kvelden å da.... Så får heller småbarn få være litt lengre våkene den dagen.... Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gøy det, men..nattkamp og nattkamp, det er nå lyst såpass lenge nå, at man vil vel egentlig merke lite av det. Lenke til kommentar
Barlie Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Når har vålerenga Hjemme kamp mot Lyn? Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Når har vålerenga Hjemme kamp mot Lyn? 8814049[/snapback] Onsdag 20. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå