Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på Vålerengakamp for første gang i går! :new_woot:

Damen dro meg med. Har ikke vært på fotballkamp på 4-5 år. Er ikke veldig fotballinteressert men likte å være på kampen. Var god stemning og jeg ble engasjert, selv om jeg egentlig er Brann-fan. Kanskje jeg begynner å gå mer på kamer fremover. ;)

Lenke til kommentar

Armenia?! Hvordan er nivået der? Rosenborg til Island og Tromsø til Latvia. Aalesunds walisiske motstander er vel også overkommelig.

MEN HVA I HELVETE SKAL VI GJØRE I ARMENIA? Scorer Enga først er det vel "strømbrudd" på stadion, før en gjeng maskerte menn tar Engaspillerne som gisler...

Ja, jeg vet det. Jeg er livredd gammel-Sovjet...

EDIT: Det var godt at vi avslutter hjemme.

Endret av Hanske
Lenke til kommentar

Tørum trekker seg i Start, ser vi for oss en skikkelig lei effekt av trenerbytte neste uke hvor de bare plutselig eksploderer og scorer en hel haug med mål? Eller spiller det positivt inn for oss at det er mye uro og usikkerhet der nede på det blide sør-landet?

Føles rent historisk sett at et trenerbytte midt i sesongen kan slå ut på alle måter rent spillemessig...typisk for oss om de får en skikkelig boost..

Lenke til kommentar

Tørum trekker seg i Start, ser vi for oss en skikkelig lei effekt av trenerbytte neste uke hvor de bare plutselig eksploderer og scorer en hel haug med mål? Eller spiller det positivt inn for oss at det er mye uro og usikkerhet der nede på det blide sør-landet?

Føles rent historisk sett at et trenerbytte midt i sesongen kan slå ut på alle måter rent spillemessig...typisk for oss om de får en skikkelig boost..

De kranglet seg jo nettopp videre i cup'en...

Kan slå begge veier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...