osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Vålerenga skal spille mot FC Mika borte.. Armenia, folkens Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Armenia ja, ikke akkurat det jeg ser på som en trivelig ferietur... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Armenia er jo faktisk et av de landene det er interessant å reise til da. Planlegg godt ift. Visum, fly airBaltic ned, ikke bli voldtatt av mafiaen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Var på Vålerengakamp for første gang i går! Damen dro meg med. Har ikke vært på fotballkamp på 4-5 år. Er ikke veldig fotballinteressert men likte å være på kampen. Var god stemning og jeg ble engasjert, selv om jeg egentlig er Brann-fan. Kanskje jeg begynner å gå mer på kamer fremover. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Armenia?! Hvordan er nivået der? Rosenborg til Island og Tromsø til Latvia. Aalesunds walisiske motstander er vel også overkommelig. MEN HVA I HELVETE SKAL VI GJØRE I ARMENIA? Scorer Enga først er det vel "strømbrudd" på stadion, før en gjeng maskerte menn tar Engaspillerne som gisler... Ja, jeg vet det. Jeg er livredd gammel-Sovjet... EDIT: Det var godt at vi avslutter hjemme. Endret 20. juni 2011 av Hanske Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Regner med vi slår de. Så sparer borteturen til tredje runde tror jeg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Armenia frister. Har ikke vært med Enga på bortetur i et annet land, så satser på at jeg får det til nå. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Godt at vi fant denne karen. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fantastisk spiller, det varmer mitt hjerte. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg elsker Bojan. Det er vel kjærligheten mellom Bojan og Klanen som gjør at han har bestemt seg for å avslutte her. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har også sagt det før i denne tråden, og jeg vet jeg kommer til å si det igjen: Jeg elsker Bojan. Bojan er gud Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Faen ta UEFA. Da får jeg ikke sett noen av kampene. Hadde håpet å se hjemmekampen, men nå passer ikke det heller... http://www.vif-fotball.no/article3175536.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Faen ta UEFA. Da får jeg ikke sett noen av kampene. Hadde håpet å se hjemmekampen, men nå passer ikke det heller... http://www.vif-fotball.no/article3175536.ece YES! Kona er på hytta med jentungen den uka, så jeg får sett kampen Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tørum trekker seg i Start, ser vi for oss en skikkelig lei effekt av trenerbytte neste uke hvor de bare plutselig eksploderer og scorer en hel haug med mål? Eller spiller det positivt inn for oss at det er mye uro og usikkerhet der nede på det blide sør-landet? Føles rent historisk sett at et trenerbytte midt i sesongen kan slå ut på alle måter rent spillemessig...typisk for oss om de får en skikkelig boost.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Ja, hadde vært typisk, men som du sier man vet aldri. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Tørum trekker seg i Start, ser vi for oss en skikkelig lei effekt av trenerbytte neste uke hvor de bare plutselig eksploderer og scorer en hel haug med mål? Eller spiller det positivt inn for oss at det er mye uro og usikkerhet der nede på det blide sør-landet? Føles rent historisk sett at et trenerbytte midt i sesongen kan slå ut på alle måter rent spillemessig...typisk for oss om de får en skikkelig boost.. De kranglet seg jo nettopp videre i cup'en... Kan slå begge veier. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Fredrik Stoor blir ute av spill en god stund. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Huff, lei alle skadene våre nå. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Lei skader og bomkjøp. Særlig skadede bomkjøp 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ingen bombe dette, vi har bare skadede nye spillere. Tipper 9. plass i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå