osse-mon waits for alice Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Nja, det er mot et antatt bunnlag, i en periode med mye dårlig spill.. Kommer fler mot molde og tromsø! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Her er de neste fire kampene, kamper vi bør vinne: Start - Vålerenga Vålerenga - Molde Vålerenga - Strømsgodset Vålerenga - Tromsø http://www.vif-fotball.no/article1513150.ece Godt med tre poeng igjen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Faen: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10087657 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Faen, det var synd. Hæstad er en av de beste vi har, om ikke den beste. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ah, gikk glipp av begge målene i dag siden jeg skrev når de kom begge to men herlig å se at gutta jobber, står høyt og er aggressive i alle faser av spillet! Vi er definitivt på vei tilbake, bare vi får luket ut alle de uendelig mange personlige feilene som er + at Koné kommer i skikkelig form så blir dette jævla bra det skal jeg si dere! Ikke helt fornøyd med å vinne sjansestastikken 8573985739857 - 0 også bare vinne 2-0 men 3 poeng teller som 3 poeng så det er det viktige, og alle de andre kampene gikk jo bra også - at Molde slo Sogndal var forventet og selv det å håpe på Sogndal ville vært naivt. hipp hurra Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Ja, han hadde en voldsom intensitet på banen til tider. Tror han er en helvetes god motivator for gutta Oppsumert nå som kampen er litt på avstand: Fellah og Bojan sammen på topp er ikke helt bak mål. Nielsen gjør tidvis en knalljobb på kanten. Høyrekanten vår, Fegor, er ikke helt patent... Ble bedre i 2.omg, da stoor kom på banen. Koné VIL spille. Han VIL score og han er ikke helt i form! Jeg ser gode ting, sånn glimtvis. Mye flaks når han kommer til avslutning etter dribbleraidet. Bojan er konge. Jeg elsker Bojan. Og dommeren? Han sugde så hardt at selv min Sarp08-supporterende kollega ble irritert på engas vegne Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Enig med deg i det meste. Ellers syns jeg Nilsen gjorde en solid jobb jeg. Vinner dueller og vinner tilbake ballen på Sarpsborgs banehalvdel osv. Gleder meg til Kone kommer ordentlig i form. Tenk dere Håvard Nilsen om 2-3år! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Tilbake til fjorårsform i deler av kampen. Spesielt angrepet etter 30 sekunder i kampen var HELT fantastisk. Barcelona hadde vært stolte. Herlig å se Bojan holde ut og dominere i 90 minutter. Tror han endelig har bygget opp såpass form at han holder matchen ut. Veldig god for oss, og er en finfin erstatter/starter for Berre som jeg tror er inne i sin siste sesong med alle skadene. Snd at Ogude får feilaktig gult og Hæstad skade, står i fare for å ikke ha en bauta mot Start neste søndag. Tror uansett Haidar er moden for oppgaven, da han hele tiden viser oitensial på noe stort. Med seier i hengekampene er vi oppe på 3 plass. Denne sesongen kommer til å bli bedre og bedre, og innen litt over en måned, er vi ferdig med Molde, Tromsø hjemme og borte samt RBK borte. Sluttprogrammet vårt er veldig bra, spesielt i forhold til Rosenborg. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Om 2-3 år spiller ikke Nielsen i Enga. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Om 2-3 år spiller ikke Nielsen i Enga. Det har egentlig ikke noe med saken å gjøre så lenge han spiller fotball. Men jeg tror han gjør det. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Jeg er usikker på om jeg er enig, men det er alltid hyggelig med skryt: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10087668 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Kommer til å være i toppen å kjempe om gullet, det tror jeg hvert fall. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Bojan trekker frem denne scoringen som den store inspirasjonskilden: http://www.youtube.com/watch?v=-Sf2Cp8odow Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Da er trekningen i gang! Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Håper vi kommer til gruppespillet og unngår vanskelig trekninger. Det gir ekstra $$ i klubbkassa, men også et tøffere kampprogram utovere høsten Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Om noen minutter, ja! Blir spennende å følge! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 FC Mika - Vålerenga. Armenia, skal vel gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå