Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ah, gikk glipp av begge målene i dag siden jeg skrev når de kom begge to men herlig å se at gutta jobber, står høyt og er aggressive i alle faser av spillet! Vi er definitivt på vei tilbake, bare vi får luket ut alle de uendelig mange personlige feilene som er + at Koné kommer i skikkelig form så blir dette jævla bra det skal jeg si dere!

Ikke helt fornøyd med å vinne sjansestastikken 8573985739857 - 0 også bare vinne 2-0 men 3 poeng teller som 3 poeng så det er det viktige, og alle de andre kampene gikk jo bra også - at Molde slo Sogndal var forventet og selv det å håpe på Sogndal ville vært naivt.

hipp hurra

Lenke til kommentar

Ja, han hadde en voldsom intensitet på banen til tider. Tror han er en helvetes god motivator for gutta :D

Oppsumert nå som kampen er litt på avstand:

Fellah og Bojan sammen på topp er ikke helt bak mål. Nielsen gjør tidvis en knalljobb på kanten.

Høyrekanten vår, Fegor, er ikke helt patent... Ble bedre i 2.omg, da stoor kom på banen.

Koné VIL spille. Han VIL score og han er ikke helt i form! Jeg ser gode ting, sånn glimtvis. Mye flaks når han kommer til avslutning etter dribbleraidet.

Bojan er konge. Jeg elsker Bojan.

Og dommeren? Han sugde så hardt at selv min Sarp08-supporterende kollega ble irritert på engas vegne :p

Lenke til kommentar

Tilbake til fjorårsform i deler av kampen. Spesielt angrepet etter 30 sekunder i kampen var HELT fantastisk. Barcelona hadde vært stolte.

Herlig å se Bojan holde ut og dominere i 90 minutter. Tror han endelig har bygget opp såpass form at han holder matchen ut. Veldig god for oss, og er en finfin erstatter/starter for Berre som jeg tror er inne i sin siste sesong med alle skadene. Snd at Ogude får feilaktig gult og Hæstad skade, står i fare for å ikke ha en bauta mot Start neste søndag. Tror uansett Haidar er moden for oppgaven, da han hele tiden viser oitensial på noe stort.

Med seier i hengekampene er vi oppe på 3 plass. Denne sesongen kommer til å bli bedre og bedre, og innen litt over en måned, er vi ferdig med Molde, Tromsø hjemme og borte samt RBK borte. Sluttprogrammet vårt er veldig bra, spesielt i forhold til Rosenborg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...