Anonym234 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ikke rart, vi søkte om det, de andre kunne også søkt. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Det er greit nok, men er sjelden NFF hører på ønsker fra noen andre enn seg selv for å si det sånn. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Nå dreit vel NFF i Vålerenga når de satte opp terminlista for sesongen 2011, så de skyldte oss en. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 http://www.vif-fotball.no/article3170275.ece Treningskamp i dag. Vi stiller med så og si alag... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Er det Andresen som står bak alle disse Follokampene? Kunne vært litt interessant å møte noen andre. Drøbak/Frogn, Nesodden, Lørenskog, Skeid etc. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Kan vel kanskje hende at man måtte betalt et gebyr e.l med de andre lagene. Andresen har vel kanskje eventuelle treningskamper som noe som inngår i avtalen hans med Follo. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vi leder 2-0, 20min igjen ellernoe. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Greit nok, med tanke på laget vi stilte med! Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 1-0 selvmål: Dos Santos kommer forbi på høyre og legger bra legg til Fellah på først, han toucher såvidt ballen med hodet før den går i en Follospiller og i mål. 2-0 Kone: Stygg tversover for Follo midt på egen banehalvdel, Kone bryter og setter ballen i mål fra 25 meter, vanskelig å se hvor godt skuddet var fra min posisjon, men det så veldig kontrollert ut. 3-0 selvmål: Klabb og babb når VIF har fart på kula i feltet til Follo, en klarering fra forsvarsspilleren går i mål. 4-0 Alba: Kone gir til Alba i feltet som setter kontrollert inn fra kort hold. Kone spilte forøvrig i 10er rollen til Fellah i siste omgang. 4-1: Så ikke helt hva som skjedde her, annet enn at Næss, som ble byttet inn for Dos Santos etter første omgang kløna det til litt, og det var dessverre ikke første gang i løpet av kampen. Grei kamp, kjapp oppsummering av noen av spillerne: Fredrik Stoor: Spilte kant og var veldig villig til å komme rundt og skjære gjennom. God til å holde bredden. Kone: Spilte spiss i første omgang og offensiv midt i 3. omgang (sjelden man kan nevne 3. omgang i fotball ). Virket fortsatt ganske rusten, og virket faktisk som han ble ganske sliten på slutten. Hadde godt brudd/mottak på målet. Fegor: Spilte midtstopper og viste forsåvidt sin vante ro i en uvant rolle, spilte nok på litt høy risiko og ble sjelden utfordret på fart eller i hodedueller. Singh: Virket veldig kvikk i dag. Fellah: Virket også kvikkeren enn på lenge. Riki Alba: Ikke mye involvert bortsett fra målet, virket litt tiltaksløs som 1. forvarer. H. Nielsen: Fraværende på kanten, skaffet et frispark på hjørnet av 16, ellers lite å se til han. Muri: Sjef i forsvaret, dirigerte godt, og kommanderte alt fra presshøyde til intensitet ved gjennvinning av ball. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vålerenga skal i lang tid han ønsket å forsterke laget med Helstad på topp. Men etter hva VG forstår skal hedmarkingen ha ønsket seg en ny kontrakt i utlandet og valgt Monaco fremfor en retur til Norge. Hadde ikke blitt sur om han kom. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Synes det blir litt for mye "midlertidig"-løsninger for tiden.. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Hvorfor skulle vi absolutt legge om spillestilen, da? Alt fungerte så fint i fjor, selv etter at Moa gikk. Endret 14. juni 2011 av Hanske Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Syns det var pinlig å se på sammendraget av kampen. Greit nok at det er en treningskamp, men de stabba jo bare rundt der og småjogga. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Og de har ikke gjort annet enn å småjogge i hele år... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Vålerenga 2 vant sin første kamp for sesongen idag. Boakye puttet 2. Ser ut til at vi endelig får spissene våre igjen. Shelton er videre i Gold Cup da, og vil sikkert miste noen kamper. Canada og Hirschfeld ryker enten i natt, eller på lørdag mot Mexico dersom de tar seg videre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Faen, er det bare hos meg jeg alltid går til siste post når jeg trykker "Gå til første uleste post" i Mine innlegg, og det skjer bare i denne tråden? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det skjer bare i denne tråden for min egen del. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvor skal man trykke for å gå til siste uleste post? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå