Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Det er en forskjell på Klanen og Kjernen og egentlig alle andre norske supporterklubber. De som er medlemmer av Kjernen er gjerne hardcore supportere som er på alle matchene. Hos oss er det sånn at omtrent alle Vålerenga-supportere er medlem i Klanen. Det å være medlem det er ofte en stor del av det å være Enga-supporter. Mange blir meldt inn når dem er født, og er gjerne medlemmer i ti år før de drar på sin første kamp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Seriøst? Virket som det var en greie at "alle" Enga-supportere var med i Klanen. Jeg har i hvertfall vært medlem siden jeg ble interessert i fotball som unge. Det må jo være en grunn til at Klanen er så enorme i forhold til de andre norske supporterklubbene. De eneste klubbene som er større i Norge, er United og Liverpool sine.

Det er uansett en kultur for å være med i Klanen enten man er hardcore ultras på 228 eller om man følger Enga på TV-en. I andre supporterklubber virker det som medlemskapet er forbeholdt de som er på de fleste kampene. Ikke at andre blir utestengt, men at de heller velger å ikke være med.

Lenke til kommentar

Det er mulig at det ikke gir like gode fordeler som det gjør hos oss i Klanen.

Tenker på forsalg av billetter og borteturer osv.

Jeg ser det veldig positivt at vi med sesongkort får ekstra fordeler, noe jeg syns vi fortjener også.

Noen som har tenkt seg til Europa i forbindelse med UEFA Europa League?

http://www.vpn.no/vpn-spesial/2011/05/for-enga-skal-til-europa/

For min del kommer det litt an på hvem vi møter, men er forberedt på å ta meg en tur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aha, ja, er vel en fordel det da. Eneste kjipe er jo at det ikke er engakamp i kveld^^

Jeg ønsker samtidig å bemerke at det bare er 8 poeng opp til førsteplass, noe som ikke er så aller værst, iallefall ikke når mange av dem over oss har spilt en kamp mer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...