Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil tro at Brix slår igjennom iløpet av de neste 2 åra.

Gleder meg virkelig til Fellah kommer tilbake! Også en veldig talentful gutt!

 

Gleder meg veldig til å se hvordan Martin Andresen skal sette opp laget.(formasjoner, start 11 osv..)

Jeg er sikker på at midtbanen til Enga vil spille en stoor rolle den nesten sesongen, og det blir mye av grunnen til at vi vinner serien i år.!

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar

Gøy å se at han selv vil til VIF. I tillegg til det at Jarstein også i utgangspunktet ville dit, pluss ryktet om at Vidar Riseth først ønsket seg dit. Vitner om at Martin Andresen har gjort sitt til at Vålerenga har blitt en enda mer ettertraktet klubb.

Men om Doffen kommer er en annen sak. Syns han er veldig dyr, og ikke er han SÅ god som mange skal ha det til heller. Neida, sier ikke at han er dårlig, men 12-15 millioner er mye.

Lenke til kommentar

Om vi klarer å presset prisen ned til 10-12 mill. så er jeg virkelig for at vi kjøper Hæstad. Vi vil få den kalrt beste midtbanen i Tippeligaen.

Spm: Jeg mister min sesongkortreservering 22. des. Jeg har ikke mulighet til å få råd til nytt sesongkort før etter jul. Er det da stor sjanse for at jeg ikke klarer å få tak i nytt sesongkort på felt E i Cola Øvre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...