Raste Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg tror 2008 er det året DFH slår igjennom, han netter 14-15 ganger i TL og 7-8 ganger i cupen i 2008. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror at DFH kan trenge en spiss kompis som Nevland, eller å prøve han og Roberts på Topp, gleder meg å se Brix de neste åra, for han er en ekstremt talentfull spiller. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg vil tro at Brix slår igjennom iløpet av de neste 2 åra. Gleder meg virkelig til Fellah kommer tilbake! Også en veldig talentful gutt! Gleder meg veldig til å se hvordan Martin Andresen skal sette opp laget.(formasjoner, start 11 osv..) Jeg er sikker på at midtbanen til Enga vil spille en stoor rolle den nesten sesongen, og det blir mye av grunnen til at vi vinner serien i år.! Endret 14. desember 2007 av 320_coupe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Nånå, ikke ta noe på forskudd. Men jeg tror også Lars Iver Strand og DFH blir kjempegode i år! Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hehe.. Ja, vil nok tro at Lars Iver Strand vil være et kjempetilskudd i Vålerenga! Men, hva tror du skjer med Jørgen Jalland? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hehe..Ja, vil nok tro at Lars Iver Strand vil være et kjempetilskudd i Vålerenga! Men, hva tror du skjer med Jørgen Jalland? Tror at Jalland drar på lån til Ham Kam eller Godset jeg, og at det ender med en permanent overgang. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, skal ikke se bort ifra det... Har aldri hatt sansen for Jalland uansett jeg, men... Nå har vi en såpass bra midtbane, at det om han går tror jeg ikke vil gjøre noe for laget.. Hvem tror du blir årets nedtur i Vif da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, skal ikke se bort ifra det...Har aldri hatt sansen for Jalland uansett jeg, men... Nå har vi en såpass bra midtbane, at det om han går tror jeg ikke vil gjøre noe for laget.. Hvem tror du blir årets nedtur i Vif da? Forhåpentligvis ingen Lenke til kommentar
mopani Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe;) Godt sagt:D Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg tror Brix kommer til å utvikle seg enormt i år. Håper/tror at det er i år DFH får sitt store gjennombrudd, med 15 mål. Grindheim spiller en kjempesesong og blir fast på landslaget. Likevel tror jeg ikke han drar til en ny klubb før høsten '08 eller '09. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Jaaa http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=191111 Får vi se et helt nytt Enga lag neste år som er ungt ? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Moro at Doffen vil til VIF, men jeg håper virkelig ikke dem brenner av 12-15 mill på nok en midtbanespiller. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Gøy å se at han selv vil til VIF. I tillegg til det at Jarstein også i utgangspunktet ville dit, pluss ryktet om at Vidar Riseth først ønsket seg dit. Vitner om at Martin Andresen har gjort sitt til at Vålerenga har blitt en enda mer ettertraktet klubb. Men om Doffen kommer er en annen sak. Syns han er veldig dyr, og ikke er han SÅ god som mange skal ha det til heller. Neida, sier ikke at han er dårlig, men 12-15 millioner er mye. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Håper Hæstad kommer, at klubbene blir enige. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Om vi klarer å presset prisen ned til 10-12 mill. så er jeg virkelig for at vi kjøper Hæstad. Vi vil få den kalrt beste midtbanen i Tippeligaen. Spm: Jeg mister min sesongkortreservering 22. des. Jeg har ikke mulighet til å få råd til nytt sesongkort før etter jul. Er det da stor sjanse for at jeg ikke klarer å få tak i nytt sesongkort på felt E i Cola Øvre? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Vi får nå gjensyn med David Brocken som defensiv trener http://www.vif-fotball.no/article1503190.ece Tror vi får se ett helt nytt Enga lag nå til Mars Forresten, god jul Enga folk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Lurer veldig på hvem som ikke får forlenget sine kontrakter. God jul! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Jan Derek Sørensen får ikke det ser det ut som. Håper bare på Ronny tar et år til. ET ÅR TIL RONNY, ET ÅR TIL ÅÅÅ RONNY ET ÅR TIL. 5 ÅR TIL RONNY, 5ÅR TIL RONNY ÅÅÅ RONNY, 5 ÅR TIL Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, leste det.. Derek kanskje til Moss? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Mosser jo en grei klubb det for han. Men vil gjerne se han enda et år i klubben som backup vis det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå