Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel kanskje tidenes dårligste Tippeliga-kamp. Fy faen så dårlige vi var idag, men Sogndal var enda værre. Hvordan Hovland har blitt ettertraktet kan man hvertfall ikke skjønne fra denne kampen.

3 poeng er 3 pioeng, så jeg er kjempefornøyd jeg. Deilig med nok en pause. Tror både streiken, og det at vi møter Sogndal idag, har kommet veldig beleilig. Føles som vi bare spiller borte for tiden også, så da blir det masse hjemmekamper i form mot slutten av sesongen, lover bra.

Lenke til kommentar

Kontrakten til Wæhler går ut nå til sommeren. Kanskje han vil ha retur til VIF? :D

Syns jeg leste for litt siden at han trives så godt i Danmark og at det var noe med skattepenger som var kunstig, så tviler..

Hehe, det sier litt om lønnsnivået hos skandinaviske fotballspillere :D Men så vidt jeg vet har danskene høyere skatt og høyere matvare- og boligpriser, regnet utifra inntekt, så Norge skulle vel være vel så gunstig hvis han får samme lønn her.

Lenke til kommentar

21. juni trekkes 1. og 2. kvalikrunde til Europa League. Kjenner jeg allerede begynner å glede meg til å få vite hvilket obskurt lag vi skal møte. Om økonomien tilsier det, skal jeg komme meg på bortekampen også.

Lenke til kommentar

Kontrakten til Wæhler går ut nå til sommeren. Kanskje han vil ha retur til VIF? :D

Syns jeg leste for litt siden at han trives så godt i Danmark og at det var noe med skattepenger som var kunstig, så tviler..

Hehe, det sier litt om lønnsnivået hos skandinaviske fotballspillere :D Men så vidt jeg vet har danskene høyere skatt og høyere matvare- og boligpriser, regnet utifra inntekt, så Norge skulle vel være vel så gunstig hvis han får samme lønn her.

I Danmark har idrettsutøvere 10% skatt.

21. juni trekkes 1. og 2. kvalikrunde til Europa League. Kjenner jeg allerede begynner å glede meg til å få vite hvilket obskurt lag vi skal møte. Om økonomien tilsier det, skal jeg komme meg på bortekampen også.

Blir nok ikke så veldig obskurt. FIFA har innført regional inndeling i trekningen så lag fra Norge slipper å møte typ. østblokk-lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...