Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carew ferdig i Villa. Synd han ikke vil hjem, hadde passet bra. http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10086420

Jeg synes han skulle ta tiden hjem. Det hadde hjulpet norsk fotball hvis utenlandsproffene hadde kommet hjem i 30-33-årsalderen, slik at de kan høyne nivået en kort periode. Da kommer lag lettere i CL, noe som betyr høye inntekter for klubbene. Jeg synes det er bedre enn at de legger opp ute.

Lenke til kommentar

Carew har sagt at han vil tilbake til norge, og gjerne Enga. Dog vil han ikke dra før han er "ferdig" utenlands, men han vil hit forutsatt at han har noe å bidra med.

Nå? :p

Hehe :D Har vi taket på utenlandsproffene våre? Mtp Carew og Gamsten? Skulle vel ikke være umulig å overtale JA heller, men han vil vel til Reka...

Lenke til kommentar

Både Riise, Gamsten og Carew har vel i intervjuer uttalt at de vil avslutte karrieren sin hos oss. Førstnevnte av den grunn at han vil bo i Norges eneste ordentlige by.

Det stemmer.

Riises grunn deles nok av de to andre også. Men Carew har jo bånd til klubben fra før av.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar
En de derimot kunne hatt er Moa-lillebror Mustafa Abdellaoue. Som er utleid til Tromsø resten av sesongen. Der scoret han tre mål i cupkampen mot Bodø/Glimt for to dager siden.

- Hadde jeg visst hva jeg vet nå, ville vi ikke sendt «Mos» på utlån. Men der og da var det riktig - og for Vålerenga på sikt er det riktig. Jeg har veldig troen på at han blir Vålerengas spiss i fremtiden, kommenterer Martin Andresen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...