faldmo Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Større prestasjon at vi ikke har putta akkurat nå, erre mulig. Ønsker meg en spiss med avslutningsegenskaper jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Helt tåpelig. Siste sjanse nå. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 herregud, hvor skal dette ende..... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Vi havner nok midt på tabellen i år, er bare å innse det, og håpe det blir midt på og ikke under Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Ja, det er ganske DRØYT! Utrolig at vi ikke har en ordentlig spiss. Hvorfor solgte vi moa? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Var ikke så dårlig som jeg hadde fryktet i dag. Med Berre på banen hadde vi puttet på slutten der. Greit med 1poeng borte, men vi trenger en seier snart. Satser på at den kommer på søndag! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Moa ble solgt for han ville ut Hvorfor vi leide ut Mos er uforståelig. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3154355.ece Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kanskje det er dette vi trenger, litt ekstra tid til å finne ut av ting.... om det blir en langvarig streik så kanskje noen av gutta våre hvertfall kan ha godt av å komme seg litt vekk og få fotballen litt på avstand. Vi kan hvertfall ikke bli dårligere enn hva vi er : > Selvom det setter kjepper i hjulene for helgeturen min til tigerstaden, hva skjer der utenom Vål'enga lsm... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Du kan dra for det, de skal ha show nede i byen i morgen selv om det er streik. http://www.vif-fotball.no/article3154517.ece Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Så intervju med freddy og muri, to av det åtte som er tatt ut i streik, og det var TYDELIG at de hadde store problemer med streiken. Begge gutta virket dritflaue... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3154355.ece Skokravet skjønner jeg ikke helt. Får de det igjennom, vil det bety store økonomiske tap for klubbene, som allerede sliter med økonomien. Det er jo mange yrker hvor man selv ikke kan bestemme hva slags påkledning man skal ha, og skoene sier produsentene de kan tilpasse til enhver fot? Ingen stor og viktig kampsak kanskje. Samtidig er dette vanlig praksis i 15 av 17 land i Europa, at man får velge sko selv, ifølge NISO: NISO om sko Idag kan man bytte sko om man har legeerklæring. Bedre standardkontrakter og oppsigelsesvern, kan være akseptable krav? NISOs krav til forhandlingene med NHO Idrett finner man her. Endret 21. mai 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg leste noe som dette da denne streikedebatten startet. Spillerene kan velge sko selv, men da må du godkjenne lønnskutt tilsvarende sponsoravtalen på sko. Det syns jeg er helt fair! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er jeg i og for seg enig i... Sko eller ikke, jeg håper de resterende engaspillerene har avslutningstrening! Dessuten: Man skulle tro at alle fisse skoprodusentene kan lage sko litt til spesifikasjoner? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvis du tenker bespokesko så tviler jeg på at man finner det til fotballssko, i så fall er det veldig dyrt! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det er nok penger som står høyest for de som er for denne delen av forslaget. Jarstein vil nok, til tross for at han egentlig ikke fortjener det, kunne sikre seg en personlig utstyrsavtale så lenge han er på landslaget. De aller største profilene i TL kan også sikre seg egne avtaler. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvis du tenker bespokesko så tviler jeg på at man finner det til fotballssko, i så fall er det veldig dyrt! En viss personlig tilpassning er nok vanlig... Jeg har enda ikke vært borte i et skomerke jeg ikke kan bruke noen modeller av fordi det er en uniform ting som er galt... Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvis du tenker bespokesko så tviler jeg på at man finner det til fotballssko, i så fall er det veldig dyrt! En viss personlig tilpassning er nok vanlig... Jeg har enda ikke vært borte i et skomerke jeg ikke kan bruke noen modeller av fordi det er en uniform ting som er galt... Martin Andresen spilte jo med Adidas-sko i Brann, selv om klubben hadde avtale med Umbro. Han limte visst et par Umbro-logoer over Adidas-logoen.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Med legeerklæring kan man spille med hvilke sko man vil. Det virker som om dette er for at "de beste" skal kunne fikse seg personlige sponsoravtaler for å få mer penger inn. Høres litt håpløst ut egentlig. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Med legeerklæring kan man spille med hvilke sko man vil. Det virker som om dette er for at "de beste" skal kunne fikse seg personlige sponsoravtaler for å få mer penger inn. Høres litt håpløst ut egentlig. Litt teit i TL. Spillere som er enestående det ene året, flopper det neste. Men jeg tror nok spillere som Singh, Shelton, Fellah, Ojo, Ujah, Henriksen og Skjelbred kunne fått kontrakter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå