osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hvorfor ser jeg for meg et 6-0 tap her? Bra, Ogude.. Skyt der, ikke spill til bedre plasserte spillere Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Vinner vi denne kampen skal jeg faenmeg ete en sokk og streame det live! Jeg er ikke imponert Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Godt vi fikk lånt ut Mos. Hvorfor kan ikke vi skyte fra distanse, alle andre gjør det jo? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening pri: avslutningstrening 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Sorry as. Er ikke viljen og jobbingen det står på. Vi har tydeligvis et helt feil tenningsnivå i denne kampen, og er for aggresive i taklingene, men likevel er vi såpass nervøse at vi nøler i avgjørende situasjoner. 2-0 er Hæstads feil, makan til ubesluttsomhet. 1-0 er også en feil, og jeg skjønner ikke hvorfor vi skal legge linja på 5 meter hver gang. Vi er ute av form, mangler automatikk og rytme, gjør for mange personlige feil, samt at vi har litt uflaks som lag i nedgang ofte har. Dommer derimot har vi vært heldig med. Kunne fort vært rødt kort på oss, og vi har fått mange billige frispark. Håper vi fortsetter med dette laget, men ordner opp i noen enkle feil. Vi har dårlige/ute av form spillere, og trenger å gjøre det litt enkelt og ikke bytte alt hver kamp. Tippeligaen er uansett så jevn, at vi kan være i denne formen og likevel ha sjansen på topplassering til sommeren. Fellah ut Bojan inn gjerne. Hæstad bør ikke gjøre flere feil nå. Tabbekvoten hans begynner å bli for stor, og han kunne fort vært sendt av banen i 1. omgang. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ræva andre omgang. Vi skaper nesten ingenting, og lar Fredrikstad få initiativet i en omgang vi skulle skapt et press fra første sekund. Vi gjør generelt for mange personlige feil, og når da Hirschfeld også gjør det, så sier det noe om situasjonen vi er i. Spillerne er for nervøse og med et ungt mannskap blir vi preget. Da funker det ikke at våre litt mer rutinerte spillere ikke leverer. Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men savner Freddy. Har vært vår beste back i år. Dypt skuffet over Stoor, som ikke er mannen i vår posisjon akkurat nå. Berre trengs også, og så synes jeg samtidig at Haidar bør få muligheten. Gjorde mye bra det lille han fikk gjort idag. Sterk, arbeidsinnsats og gode involveringer. Håvard Nielsen passet klart bedre til denne typen match enn de vi har hatt tidligere. Litt typisk i den første kampen vår med Boakye fra start... Berre ønskes tilbake straks, men begynner å bekymre meg for at skaden fort kan være langvarig og at han legger opp etter sesongen. Skal sies at vi er VELDIG heldig med dommer Sælen idag. Latterlig hvor mye vi fikk i vår fordel. Strandberg holder på som en idiot i forsvar og kunne fort gitt vekk 2 straffer, mens Fellah og Hæstad er overtente og kunne fått flere gule. Vi har feil innstilling, og jeg tror presset øker nå. Da hjelper det ikke at 3 av de 4 neste matchene er borte. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Kjenner at jeg ikke er imponert. FFK overkjører oss.. Ser frem til å få juling av topplag som randaberg, ranheim og Løv-ham neste år! Sånn vi spiller fortjener vi faen ikke noe bedre. Vi blir pissa på av 2.divisjonslag, nyopprykkede lag og de sedvanlige trønderene Bojan er det eneste som kan minne om noe positivt på banen i dag... Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Skandaløst å la sæternes gå for og så erstatte han med free transfers. Shelton må ha vært en av banens dårligste i dag. Altfor forutsigbar, vi kan ikke ha en ving som kun kan skyte og finte med høyre-beinet. Stoor var horribel. Igjen må vi spille gjennom midten, selv det aldri lykkes. De samme feilene går igjen, begynner å bli lei de Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Synes innbytterne våre var positive idag. Synd at vi ikke kan bytte noen av forsvarsspillerne våre. Strandberg, Nordvik og Stoor holder ikke mål, Muri greier seg så vidt. Pa Modou Kah inn til sommeren, ja takk. Hirschfeld Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos(?) Haidar - Ogude Singh Bojan - Boakye - Shelton Boakye inn ved 45/60. Og til dere som savner Sæternes... Har dere sett Viking i år? Mannen er ikke i nærheten. Mos er den vi savner. Gjør ting enkelt, jobber hardt og setter sjanser. Håpløst at han godt mulig tar seriegull i år... EDIT: Glemte at vi spiller på åkern i Haugesund. Ny oppstilling. Endret 16. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Savner Bengt og Mos. Det gjør nok Martin også. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Savner moa, jeg... Fuck Bengt, han hadde sin siste sesong i fjor! Edit: Mos er vel bare på lån? Vi kan vel hente ham tilbake? Endret 16. mai 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Han er på lån ut sesongen så det å hente han er uaktuelt. Er egentlig fornøyd etter denne matchen - vi prøver, vi vil og vi skaper. Få til bedre avslutninger så blir det bra, også spent på hva vi gjør ved neste overgangsvindu, vi må få inn en god midtstopper, vi vangler bakover. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Hvorfor er det uaktuelt? Det er et lån, ikke en leieavtale? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Kjempe kjipt med tap, men det gledelige er at nå kommer vi, nå er vi på gang. Jeg føler meg sikker på at vi får mye å glede oss over fremmover. Og så er det bare 6 poeng opp til toppen. Haugesund blir ei hard nøtt borte, men vi får håpe de svever på skyene etter seier mot Rbk, og at de ikke har landa ennå. Heia vålerenga! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Mister 2 spillere Akkurat hva vi trenger nå.. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Dette er kampene de går glipp av: 29/5 Sogndal borte (Shelton) 16/6 Odd Grenland borte 20/6 Sarpsborg hjemme Skal ikke være et veldig stort problem. Berre kan godt komme tilbake før Shelton drar, og Kongshavn er ikke så alt for ille, og trenger et par muligheter på spill. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Berre har betennelse og er sikkert ute til høsten. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 (endret) VIF 2 spiller kamp nå: Vålerengas lag: Gudmund Taksdal Kongshavn - Fadi Aziz, Vidar Riseth, Aleksander Solli, Lars Vincent Andersen - Amin Nouri, Nikolai Næss - Ghayas Zaid - Ahmed El-Amrani, Sidoine Oussou, Chuma Anene Urk. Trodde han skulle "hjelpe til", men ikke spille? Endret 18. mai 2011 av Stine Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2011 Han skulle da spille for 2.laget, det har vi vel visst hele tiden Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Da ignorerte jeg det. Trodde han bare skulle "hjelpe unggutta".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå