Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt stolt av Vålerenga. Vi har ligget mye værre ann før. Nå snakkes det om krise når vi ligger a poeng med Rosenborg :p Vi har et fantastisk talentarbeid, en kjempegod stall og har vår beste økonomiske drift ever. Det at laget er i en dal fotballmessig er bare noe som skjer. Vi må gå inn i oss selv, og bli "sintere" slik som Rosenborg har gjort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil helst se Konè fra start i neste kamp. Forresten håpløst at vi lånte ut Mos når vi ikke hadde en midtspiss tilgjengelig.

Neste kamp vil jeg se:

Hirschfeld

Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos

Singh - Hæstad

Bojan/Dawda/Nielsen - Ogude - Shelton

Konè

Slutt å spille med Singh på kant. Slutt å spille med Fellah som kant og midtspiss. Det er jo helt tydelig at han ikke trives/passer der selv (jf. intervjuer "Jeg spiller der jeg får beskjed. Det går sikkert bra". Håvard Nielsen som midtspiss går ikke. Shelton som midtspiss går ikke. Nå må vi få inn spillere som kan prestere fra start. Forresten kan man godt få litt fart i pasningspillet. Begredelige greier å se på nå. Fart, presisjon, bevegelse og målkåthet.

Endret av Jørgen
Lenke til kommentar

Enig Jørgen, men vil heller ikke ha Ogude som OMS. Hadde crappy plasser mot Brann, og fulgte mer med på liveoppdatering enn kampen, men ble ikke alt for imponert av det jeg så. Er generelt ganske usikker på eksakt hvordan vi skal stille, men forsvarslinja, Hæstad, Shelton og Koné/Boakye bør være ganske bankers.

Vet ikke om Ogude er klar til Fredrikstad, så kanskje Fellah skal få en ny sjanse. Han bør ta den snart, samme gjelder Singh. Vi har en sulten Haidar på benken.

Lenke til kommentar

Jeg valgte å ikke skrive noe i går, skuffelsen var for stor...

Jeg skal ikke skrike om krise

Jeg skal ikke skrike om folk som må gå

Jeg skal ikke skrike om et lag som stanger i veggen

Det er fottball. det skjer,

Derimot vil jeg skrive ganske forbanna om spillere som DASSER RUNDT PÅ BANEN, om trenere som ikke tar grep, om folk som faen ikke vil blø for drakta, om selvgode (og pr. nå) overbetalte slappfisker som ikke gidder!

Hvordan er det mulig å gå etter ballfører når det er under 15 min igjen? - Hvor er innsatsen og viljen vi så i fjor? Hvor er ønsket om å vinne ball, om å takle skoa av motspillere som har ballen?

Hvordan er det mulig å låne ut Mos (som har puttet jevnt for tromsø) når vi mangler spisser?

Hvordan kan man skylde på at Berre er borte? Han er en knallspiller for oss, men han er ikke større enn laget!

Hvorfor kjemper vi ikke som ville hunder? Hvorfor lar vi et lag som ligger to divisjoner under oss i det hele tatt komme til sjanser? Drit i det som har med angrepsspillet å gjøre: her glipper det på markeringsspillet hele veien! Forsvaret vårt blir tidvis lekt med av amatører som spiller fotball og trener 2-3 ganger i uka..

Hva vil jeg med dette? Jeg vil at gutta skal gå i seg selv! Jeg vil at alle på banen skal tenke på hvorvidt de har gjort seg fortjent til lønnslippen og ikke minst drakta!

Jeg vil at gutta skal finne ut hva de selv gjorde dårlig, og gjøre noe med det...

Jeg vil at gutta ikke skal si at de gjorde sin del; taper laget har alle sviktet!

Og jeg vil at vi skal sparke vår tydelig udugelige psykiske trener!

ARGH!

Eneste som ikke skuffet stort i går? Lars, Harmeet og Håvard...

• Liker 1
Lenke til kommentar

På vegne av spillergruppa...

Kjøper ikke snakket om at spillerne ikke bryr seg. Vi har fått en dårlig start, for vi har ikke fått satt spillet vårt ordentlig, og da blir det vanskelig med vår ambisiøse spillestil.

Det er nå vi må støtte gutta og vise at vi bryr oss. De har lite selvtillit nå, og trenger et løft. Satser på at dette kommer mot Fredrikstad, og så kan vi plutselig i løpet av en uke være tilbake igjen. Kampene kommer tett nå, og vi må starte å snu det.

Lenke til kommentar

Jeg støtter gutta fullt ut, men jeg forventer at de i det minste viser vilje til å levere.. Det gjorde dem ikke mot RBK, ikke mot brann og ABSOLUTT ikke mot kjelsås.

Jeg bryr meg, det er derfor hvert tap gjør vondt. Det er derfor dagen i dag suger.. Det er derfor det er tungt å snakke med LSK-støttende kollegaer.

Leste brevet fra doffen, og man skulle tro han leste posten min! Hei, Hæstad! Kos at du henger på forumet :p

Jeg bryr meg! Jeg elsker laget, spillerne, klanen og alt. Jeg følger i tykt og tynt, men jeg vil ha spillere som i det minste virker som om de bryr seg...

Til alle Vålerenga-venner,

Dere skal alle vite at den siste tids resultater er noe som virkelig går inn på alle som er i a-troppen til Vålerenga. Vi er fullstendig klar over at resultatene har vært langt under pari den siste tiden, og dette toppet seg jo med kampen mot Kjelsås på onsdag.

Det går på selvfølelsen løs å være i en bølgedal som vi er nå, og det er en flau følelse å ryke for et 2. divisjonslag i cupen. Vi har alle store ambisjoner, og vi ønsker alltid å yte vårt beste for Vålerenga.

Vi tar på oss Vålerenga-drakta med stolthet og vet hvor mye denne klubben betyr for så mange. Derfor gjør det ekstra vondt når vi skuffer dere alle, men dere skal vite at vi er minst like skuffet selv. Det er ingen her som tror de er større enn klubben. Vi skjønner alle hvilken situasjon vi er i, og innser at vi per i dag ikke har vært gode nok.

I dag har spillergruppa hatt et eget møte hvor vi har fått luftet ut litt, for siste tids resultater er noe vi ikke kan være bekjent av. Det går selvfølgelig på selvtilliten løs at vi ikke vinner kamper, og det eneste som hjelper nå er knallhard jobbing. Alle i spillergruppa må gå i seg selv, og det skal vi.

Vi er veldig motiverte for at vi skal snu denne trenden. Vi har trua på det vi driver med i Vålerenga og vi ønsker å spille fotball på måten som vi var så gode til i fjor, men innser at vi kanskje må gjøre noen endringer nå for å få resultater. Til syvende og sist er resultatene viktigst, og vi må nå spille på oss selvtillit via gode resultater.

I Vålerenga er det sånn at vi sammen snur en dårlig trend. Vi skal alle jobbe knallhardt for at vi igjen kan feire tre poeng med våre trofaste supportere som vi vet vi har skuffet. Dette skal vi komme styrket ut av og det begynner med 16. mai-kampen mot Fredrikstad.

Ære være Vålerenga!

På vegne av spillergruppa i Vålerenga Fotball.

Kristofer Hæstad

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nydelig brev fra Krisoffer Hæstad!

Men da er det viktig at vi responderer og møter opp på trening på Lørdag klokka 10 og støtter. Oppfordrer alle til å møte. Ta med pyro, flagg og sangstemme og støtt gutta inn mot 16 mai kampen mot Fredrikstad! :new_woot:

Lenke til kommentar

Det er ikke langt mellom himmel og helvete i fotball. Akkurat nå befinner vel de fleste seg i helvete, men jeg tror Martin klarer å snu dette. Innstilling, viljen til å kjempe og arbeide hardt, er viktig i fotball. Når Vålerenga møter Fredrikstad, så håper jeg de har den innstillingen.

Her er link til åpent brev fra Hæstad. Dette står vi sammen om:

"Dette går inn på oss"

Ja Ære være Vålerenga!

Sorry Osse-Mon, jeg så ikke at du allerede hadde posta brevet fra Doffen!

Endret av ronron25
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...