Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ER veldig mange jeg ønsker til Enga, og et lag i mitt ønske hode kan se slik ut:

 

---------------------------Perkins------------------------------

J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler------?----------

 

------------------------Andresen------------------------------

 

L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad

 

-------------D.F.Holm------------------E.Nevland------------

 

Tror dette laget hadde hevdet seg i Europa, og tatt gull i Norge, mangler bare en som er yngre enn Jepsen på venstre back plassen.

Lenke til kommentar
ER veldig mange jeg ønsker til Enga, og et lag i mitt ønske hode kan se slik ut:

 

---------------------------Perkins------------------------------

J.A.Storbæk-----P.Kah-----------K.Wæhler------John A. Riise----------

 

------------------------Andresen------------------------------

 

L.Strand--------------C.Grindheim------------------Hæstad

 

-------------D.F.Holm------------------E.Nevland------------

 

Tror dette laget hadde hevdet seg i Europa, og tatt gull i Norge, mangler bare en som er yngre enn Jepsen på venstre back plassen.

 

Fixed :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg endelig brevet om fornyelse av sesongkortet i posten. Eneste problemet er at jeg må skaffe 1300 kr. innen 22. desember. Vil det sannsynligvis bli utsolgt for sesongkort i Øvre Cola felt E? For det kan hende jeg må vente med å kjøpe sesongkort til over nyåret. Endelig er jeg også over 15 år og betaler 150 kr. for å være med i Klanen. Hvor ofte får jeg Klansropet da? Jeg har hittil bare fått det èn gang i året, rett før jul.

Lenke til kommentar

Dette laget hadde uten tvil tatt gull i Norge, og sparket GODT ifra seg i Europa!

John Anders Riise fra Ham-Kam kunne vært en mulig erstatter for vår danske venn, Alan Jepsen!

Enga har nå norges beste midtbane, uten tvil!!

Enga tar gull:D

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar
Må du ikke glemme at Kah er en av de beste midt stopperne på middels laga i Nederland, og spiller fast i forhold til Panzer ;)

 

Ja, det har du helt rett i. Men, Panzer er en som ikke er redd for å gå ut i krigen. Og det er nettopp sånne spillere Enga trenger!:D Han gir alt, uannsett!:D

Men selvfølgelig, Kah er en utrolig god stopper og er hjertelig velkommen tilbake til Vif:D

Lenke til kommentar

Hvem tror dere blir den "store" hos Enga i år? Hvem blir den beste gjennom hele sesongen..

Hvem tror dere blir solgt iløpet av 2008?

 

Jeg tror Grindheim fortsetter sin suksess i Vålerenga, leder Vif til seriegull og blir ny landslagskaptein:D

 

Tror ikke Jalland blir spesielt lenge i Vålerenga, med tanke på stor kamp om plassa.. Grindheim, Strand, Andresen, Zajic osv...

Tror også at Fredheim Holm får en knall sesong og drar derfor videre iløpet av 2008.

 

Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...