Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Harmeet med hodet. Det hadde jeg aldri trodd. Er det lett å skjønne nå eller? Boakye eller Koné fra start og spiller til de må bytte mot den andre. Er det så vanskelig? Vi trenger en midtspiss som kan holde på ball med mann i rygg. Da funker det ikke med Nielsen, Fellah og Shelton. Basta! Herregud! 2-1. Akinyimi Akinyemi. Nuff said. Endret 11. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vi blir faktisk overkjørt! Flotte greier du. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hvordan går det an å jogge rundt på banen når det er under 10 minutter igjen? Flaut. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Ferdig. Og Brann ordner opp... Latterlig. Kjelsås hadde 4 GIGANTsjaner i løpet av de 5-10 siste minuttene. Er det mulig? Endret 11. mai 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Overbetalte drittunger hele gjengen. Hørt om å blø litt for drakta!!??? Trokke det nei... 1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 De er ikke intr i å spille fotball, er bare å innse det og rett og slett DRITE I DEM Vil ikke støtte noen som ikke gidder. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 "Fun" fact: Kjelsås scoret dobbelt så mange mål idag, som de har gjort på 4 kamper i 2. Divisjon. Det verste er jo at de skulle hatt 5... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Katastrofe... Ikke for å kaste den første ildfakkelen eller noe, men har Kjell Jonevret fått ny jobb? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva faen skjer med Enga om dagen? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Hva faen skjer med Enga om dagen? Vi spiller med spillere som ikke forstår norsk og som heller ikke er sydd inn i laget godt nok. I tillegg til det så tror jeg spillerne tror dem kan vinne kamper uten å jobbe for det, og jeg frykter dem bare tenker 'seieren vil komme, JEG jobbet iallefall ok i dag og gjorde det JEG skulle gjøre'.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Hva faen skjer med Enga om dagen? Sluttet å spille fotball. Helt sykt latterlig. Her må noe gjøres litt brennkvikt! Men men: http://www.youtube.com/watch?v=o3L_B4F7h-w Endret 11. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Martin skreik på Nordvik hele kampen om at når han spilte til Bojan så var han for langt ned. Hvor vanskelig er det å forflytte seg litt oppover? Det som skjer med VIF er at vi har blitt jenter 10. Jeg er sikker på at jeg og laget mitt hadde spilt like "bra" i denne kampen når vi var 10 år. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Skjønner absolutt ingenting av hvorfor Nordvik har fått tillit på bekostning av Dos Santos. Endelig en sesong der Dos Santos gjør en god jobb, og så bruker vi Nordvik, som har vært bøtta i hver eneste kamp han har hatt i år. De har dårlig selvtillit, har dårlig tempo, er for lite aggresive i spillet, og får det ikke til å fungere når vi roterer på absolutt alt og alle. Jeg er for rotasjon, og at vi bruker den troppen vi har(Hva skjer med lite tillit til Haidar?). Men nå har det gått for langt. Dette er hva vi har startet med så langt: Spiss: Berre, Fellah, Nielsen, Shelton Høyrekant: Singh, Fellah, Nielsen Venstrekant: Nielsen, Shelton, Dawda, Bojan Offensiv midtbane: Fellah, Ogude Sentral midtbane: Hæstad, Ogude, Singh Hva er greia? Vi trenger sårt en "physical presence" på topp, de må klare å gjøre noe kontruktiv feilvendt med mann i rygg. Drit i det høyrekant/midtbane crappet, la Stoor være vanlig back. Fellah i OMS, bytte litt på med Bojan, Singh/Hæstad/Ogude/Haidar på sentral midt. Dos Santos på venstreback. Ferdig! Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Nå må dere bytte emnetittel. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 (endret) Vil ikke legge skyld på Martin foreløpig, han har tidligere vist at han har en klokt fotballhode. Men nå må han gjøre noe. Selv et Enga på en dårlig dag bør knuse ethvert 2.divisjonslag, hva skjedde? Eneste som får godkjent er Hirschfeld som hindrer at det blir, om mulig, mer pinlig. Nielsen slipper også stryk, han løper jo i det minste på slutten, i motsetning til alle andre. Og hva skjedde med vår mentale trener? Endret 11. mai 2011 av Mark00z Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Vålerenga ♥ Oslos Stolthet! Ikke mye å være stolt av i Oslo om dagen altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå