Nevnarion Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Mange har sagt at VIF kommer til å ta gull/medalje i år. Mange har også sagt at Brann vil rykke ned. Ser ikke for meg noen av de scenarioene akkurat nå. Skuffet. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Det er lenge igjen, folkens. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Men ser du i det hele tatt glimt av noe stort? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor får Brann score på døballer? Dagens største sjokk. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 På en måte kan vi ikke klage så mye på Edvardsen ettersom han dømte forferdelig dårlig for begge sider. Gjevnet seg ut i grunn. Utrolig kjedelig i grunn at jeg ikke hadde råd til å reise østover pga. en tur til London neste helg og til Emirates, men nå skal jeg innrømme at Emirates frister mer enn Ullevål Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Heia Vålerenga! Dette er trist, men det er nå de trenger oss. Heia Vålerenga! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, de trenger oss, men de trenger også innsats, vilje og fandenivoldskheten de hadde i fjor.. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Men ser du i det hele tatt glimt av noe stort? Håvard Nielsen. Ellers, nei. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, Håvard har hvertfall en gnist, den gnisten mange av de andre unge spillerne ser ut til å ha mistet litt nå...hvorfor er vanskelig å svare på men de fleste som kommer fra 2.lag/junior-troppen har vel en voldsom lyst til å prestere. Mens det virker som mange av de andre unge som har spilt seg inn i troppen har gjort nettopp det - spilt seg inn - så nå er det ikke sååå farlig om de ikke blør for drakten i hver eneste kamp. Savner vilje. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Dobbel; http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10085401 Kanskje greit om de som ikke er skadet hvertfall trener maksimalt av hva de kan da, sånn for sikkerhets skyld, kanskje spillerne har blitt litt vel cocky . Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg liker VIF , har altid gjort det, men som bergenser og brann supporter er jeg selvfølgelig glad vi vant. Men jeg er ganske skuffet over VIF så langt i sesongen, hva er det man gjør galt? Jeg likte aldri Andresen i brann, og var redd han skulle gjøre mye skade hos VIF , var sant i begynnelsen , men i fjor gikk det jo fint. Er flaksen hans oppbrukt, bør han få sparken slik som mange ropte på i begynnelsen hos VIF ? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Nei, gud. Aldri i verden, spør du meg. Han prøver å gjennomføre noe av det mest positive i norsk fotball, og det skal han ha kred for. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg syns de skal innføre straff for de som ikke løper hjem, men kommer småjoggende bak. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, de trenger oss, men de trenger også innsats, vilje og fandenivoldskheten de hadde i fjor.. Jeg tror det kommer. Alt håp er ikke ute ennå! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg syns de skal innføre straff for de som ikke løper hjem, men kommer småjoggende bak. Enig.. Synd bøtesjefen er en av synderene... Jeg tror det kommer. Alt håp er ikke ute ennå! Håpet er ikke ute, men jeg vil ha resultater, ikke håp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 I de første 6 rundene er jeg tilstede på 5 av den. Ikke dårlig det! 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er pent! Gidder du be laget møte opp også? 1 Lenke til kommentar
DeepAssThroatGrannyFucker Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg syns de skal innføre straff for de som ikke løper hjem, men kommer småjoggende bak. Enig.. Synd bøtesjefen er en av synderene... Er det Bojan som er bøtesjef nå? 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er pent! Gidder du be laget møte opp også? Ja, fan. Fortsetter dette spillet så vet jeg ikke om jeg har "tid" til så mange flere borteturer. Hvert fall ikke langeturer. Er ikke medgangssupporter, men å bruke 18timer av en dag på å se 90min med dårlig fotball gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja, så vidt jeg har forstått... Han spilte bra, men lunta runt etter de som hadde ballen til stadighet. Så kampen på nytt, og jeg kjenner jeg er forbanna på et par ting: Ingen press på ballfører, og total glipp på markeringene i boksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå