PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Alle med sesongkort får forkjøpsrett til en eventuell cupfinale uansett da, Pat Jepp, men det er jo en del folk, så blir jo heavy med kø, var hvert fall det forrige gang. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kun 50 billetter igjen til bortefeltet i Fredrikstad 16. mai. Forsalg for sesongkort fram til fredag. Åpent salg fra lørdag. Jeg har billett alt seff Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 En av våre? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10085110 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hmm.. Noen som har sett det bildet før uten sladd? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg kan berolige med at det ikke er noen av våre, heldigvis... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 (endret) Troppen mot Brann Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 6 Freddy dos Santos, 7 Fredrik Stoor, 13 Fegor Ogude, 14 Yssouf Koné, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 18 Isaac Boakye, 19 Dawda Leigh, 21 Luton Shelton, 23 Kristofer Hæstad, 24 Stefan Strandberg, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh. Endret 6. mai 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Med Berre fortsatt ute håper jeg vi begynner med shelton - boakye - fellah på topp, så kan ogude spille i 10'er rollen der han gjorde sakene sine bra mot oldenborg. /Espen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Ser ikke hvorfor vi skal forandre særlig fra kampen mot Oldenborg. Klart møter vi et annet lag, men vi er på hjemmebane, og har mye selvtillit fra den kampen. Samtidig skaper det helt sikkert trygghet dersom vi starter likt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Tommy Skjerven har meldt forfall til lørdagens kamp mot Brann - Svein Erik Edvartsen er ny kampleder. Ånei. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 NEEEEEEEEEEEEEI! Horribelt! Jaja, da vinner vi ikke... SEE er trolig det værste som har skjedd tippeligafotballen de siste årene. Han viser vel ratt ut Bojan igjen Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Helvete! Dette lover ikke godt, Bojan for vel rødt før kampen har startet da! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Edvardsen var elendig i dag ja. Mvh Brannsupporter som var på kampen. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Edvardsen er like elendig uansett om det er hockey eller fotball. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ikke like elendig som angrepsspillet vårt : ))))) Eller mangel på det.... blir så matt av det derre helvetes passningspillet som skjer på bakover og på tvers, men for guds skyld ikke forover på banen - og om vi først skal forover da må vi passe på å ha minimalt med bevegelse også helst bomme på mann når vi først har noe bevegelse forover! Hipp hurra. morna Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Vi fortjener ingenting bedre, makan til dårlig. Gidder ikke løpe hjem når de er 4 mot 2 engang, bare småjogging. Og HVORFOR får Edvartsen lov å dømme? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Drit i dommeren, er så mange idioter på laget vårt i år at jeg har mest lyst til å boikotte Enga fremover. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Sa det til en kompis under matchen, beste hadde vært om vi bare meldte oss ut av TL i år og gi walkover på alle matchene, slipper jeg hvertfall å kaste bort 2 timer (mer om man drar på match, for meg blir det jo 4-5 pga. referat hurra) hver jævla uke på å følge med på drittfotball. Greit nok at man skal støtte laget sitt, men denne "Barcelona-fotballen" har blitt til Barcelonas passningsspill på egen halvdel, men de eksplosive angrepene kommer aldri og offensivt orientert passningspill er det jo også lite av. I fjor så hadde vi hvertfall mye bra hurtig spill i lengderetning som stadig førte til farligheter, nå er det bare dritt. Faen så skuffa og lei jeg er nå, men sitter jo likedan foran TVen eller på stadion mot Fredrikstad og lurer meg selv til å ha litt håp....igjen...som vanlig.. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Dere i medgangsbanden kan godt holde seg unna stadion for min del. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor angriper vi ikke oftere? Hvorfor drar vi inn i midten så fort vi skal fremmover? Hvorfor passer vi bakover og frem og tilbake? Hvorfor ANGRIPER VI IKKE? Hvorfor varierer vi ikke mer når andre lag leser spillet vårt? Hvorfor får Brann score på døballer? Hvorfor markerer vi ikke innenfor 16-meteren på dødballer? Hvorfor får Edvardsen dømme? Hvorfor får ikke noen engaspillere til noe offensivt? Hvorfor scorer vi ikke? FAEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå