Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Troppen mot Brann

Vålerengas tropp: 1 Lars Hirschfeld, 34 Gudmund Taksdal Kongshavn, 3 Andreas Nordvik, 4 André Muri, 6 Freddy dos Santos, 7 Fredrik Stoor, 13 Fegor Ogude, 14 Yssouf Koné, 16 Håvard Nielsen, 17 Mohammed Fellah, 18 Isaac Boakye, 19 Dawda Leigh, 21 Luton Shelton, 23 Kristofer Hæstad, 24 Stefan Strandberg, 26 Bojan Zajic, 27 Adnan Haidar, 28 Harmeet Singh.
Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Ser ikke hvorfor vi skal forandre særlig fra kampen mot Oldenborg. Klart møter vi et annet lag, men vi er på hjemmebane, og har mye selvtillit fra den kampen. Samtidig skaper det helt sikkert trygghet dersom vi starter likt. :)

Lenke til kommentar

Ikke like elendig som angrepsspillet vårt : ))))) Eller mangel på det.... blir så matt av det derre helvetes passningspillet som skjer på bakover og på tvers, men for guds skyld ikke forover på banen - og om vi først skal forover da må vi passe på å ha minimalt med bevegelse også helst bomme på mann når vi først har noe bevegelse forover!

Hipp hurra. morna

Lenke til kommentar

Sa det til en kompis under matchen, beste hadde vært om vi bare meldte oss ut av TL i år og gi walkover på alle matchene, slipper jeg hvertfall å kaste bort 2 timer (mer om man drar på match, for meg blir det jo 4-5 pga. referat hurra) hver jævla uke på å følge med på drittfotball. Greit nok at man skal støtte laget sitt, men denne "Barcelona-fotballen" har blitt til Barcelonas passningsspill på egen halvdel, men de eksplosive angrepene kommer aldri og offensivt orientert passningspill er det jo også lite av. I fjor så hadde vi hvertfall mye bra hurtig spill i lengderetning som stadig førte til farligheter, nå er det bare dritt. Faen så skuffa og lei jeg er nå, men sitter jo likedan foran TVen eller på stadion mot Fredrikstad og lurer meg selv til å ha litt håp....igjen...som vanlig..

Lenke til kommentar

Hvorfor angriper vi ikke oftere?

Hvorfor drar vi inn i midten så fort vi skal fremmover?

Hvorfor passer vi bakover og frem og tilbake?

Hvorfor ANGRIPER VI IKKE?

Hvorfor varierer vi ikke mer når andre lag leser spillet vårt?

Hvorfor får Brann score på døballer?

Hvorfor markerer vi ikke innenfor 16-meteren på dødballer?

Hvorfor får Edvardsen dømme?

Hvorfor får ikke noen engaspillere til noe offensivt?

Hvorfor scorer vi ikke?

FAEN!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...