osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 10-0 :D 1 kamp, ETT MÅL! KONÉ! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Yssouf Kones første mål for oss Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bojan... WHAT A MAN! Målgivende og eget mål på 1,5 min Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) 12-1 , er det slutt resultatet? Endret 1. mai 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Yupp. Det var det vi endte opp med. Det var ett annet lag som hadde 11-målsseier, men vi var de eneste med 12 mål. Bojan spilte tidvis som en gud, Ogude er i form... Koné har tydelig lite kamptrening, men en scoring i dag bør gi ham inspirasjon. Det kunne lett vært 20-1 i denne kampen, tror vi traff treverket 4-5 ganger Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nå er det viktig å plante beina på jorda og huske hvilket lag vi møtte. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Herlig! Da får vi håpe det går like bra mot Brann, selv om det holder med to tre mål i den kampen . Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nå er det viktig å plante beina på jorda og huske hvilket lag vi møtte. Ingen tvil om at vi må det, men selv om vi møter et drittlag virket det som om spillet satt ganske bra, og at vi faktisk klare å komme til avslutninger Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Absolutt, men det er nettopp mot slike tempoløse lag som sliter defensivt at vi får til spillet vårt best. Jeg tror det tar tid før vi får spillet vårt til å sitte godt mot gode defensive lag i Tippeligaen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Stabæk vant bare 1-0 over Holmlia Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Morsomt på kamp i dag. De fikk jo ett mål og reddet straffe! Fikk meg til og med den nye bortedrakten av fattern (har bursdag). Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Gratulerer med dagen, ja Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ogude var i 10er rollen idag. 3 mål ble det på han. Kan virke som det funket. Deilig å se at Singh er masse involvert i målene våre også, satser på at han tar seg opp å, etter en skuffende sesongstart. Hva med denne mot Brann: Hirschfeld Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos Hæstad - Singh Ogude Fellah - Boakye - Shelton Berre er nok fortsatt ikke klar, så Fellah i kant/OM rollen kan passe veldig bra. Som en slags Messi-rolle for Fellah. "Drømmen" er jo at vi får til mer offensivt spill ala Barcelona, der spillerne bytter posisjoner hele tiden. Håper vi får igang det offensive nå, for det var det som holdt oss oppe ifjor. Dersom det defensive sitter bedre i år også, så blir det fort bra resultater. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan informere om at det er stor forskjell på størrelsene på Kappa og Adidas! Small i Adidas = Medium i Kappa. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Selv om det er Oldenborg så tror jeg dette kan ha en grei positiv effekt. Tror nok ikke vi går ut mot Brann og bare kjører totalt over de og spiller som i fjor, men nå har gutta fått noen avslutninger (en del jævla fine også) og de får kanskje litt mere troen på eget spill og at det å gå på goal ikke er synonymt med noe dårlig. Avventer dog 100% med å si noe som helst - for som Jørgen sier, det er bare Oldenborg, kan godt hende vi detter tilbake neste match mot Brann. Når kan TL-lagene møte hverandre i cupen? Kan vi trekke et neste runde feks.? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjelsås i 2. runde i cupen, borte! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Bør også være grei skuring Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kjelsås i 2. runde i cupen, borte! Få vel prøve å komme meg på den også. De siste årene har jeg vel været på alle cupkampene. Syns jeg bør få en forkjøpsrett til en evt cupfinale da Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Alle med sesongkort får forkjøpsrett til en eventuell cupfinale uansett da, Pat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå