Nevnarion Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Kristofer Hæstad er en fantastisk spiller, kaptein og person. Alle kan gjøre feil, og det at han nå går ut og tar på seg skylden og beklager, viser bare at han er rett mann på rett plass. Endret 25. april 2011 av Nevnarion 3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Helt enig, er vel egentlig min favorittspiller i Enga. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Må fortsatt gis stor creds til Kristofer Hæstad, som er aller først ut i pressesonen og legger skylden på seg selv. Kaptein med stor K. I motsetning til visse partysvensker oppe i bondelandet. Nord-Odalen? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Doffen BØR ta på seg skyld, om ikke annet fordi han er kaptein. Jeg våknet i dag, og var skikkelig skuffet.. Norges beste angrepsfotball? Pr. nå er det ABSOLUTT IKKE enga Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Til gjengjeld kan vi smykke oss med tittelen Norges verste backer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Vi trenger en cup-pause nå, for å få spillere tilbake. Men spiller vi sånn som igår, så ryker vi faktisk mot Oldenborg. Hjemme mot Brann tror jeg kan stå bra til oss. De er et godt lag, men de er også spillende og kan gi oss rom. Nå har vi to uker til den, og får tilbake spillere fra skade og får folk i form. Vil gjerne se denne mot Brann: Hirschfeld Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos Hæstad - Ogude Fellah Singh - Berre - Shelton Dette funka de 2 første serierundene, selv uten Shelton. Bojan og Boakye supersubs. Singh har ikke greid seg så bra i den nye høyrekantrollen, men det har egentlig ingen i Vålerenga, og med få alternativer på topp, så trengs Berre der. Vålerenga - Brann Molde - Rosenborg Det blir veldig spennende å se hva utfallet blir her. Molde virker å ha kommet seg, hvertfall på resultatfronten, og et tap her sender Rosenborg rett ned i møkka igjen. En seier vil løfte dem ytterligere. Tror vi kan slå Brann, og vi trenger det, med 2 litt vanskelige bortekamper mot Fredrikstad og Haugesund etter det. Endret 26. april 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Singh er altfor treg til å bekle en kantrolle. Med den formen Ogude har nå synes jeg Singh bør benkes. Ogude og Hæstad er dog litt for like som spillertyper, men de trygger det defensive spillet. Kommer fellah i form, og får spilt pasninger slik vi vet han kan, så vil det funke veldig bra med fellah som offensiv midt, Berre og shelton på kant. Med Ogude og Hæstad som bikjer utpå der skal det bli vanskelig for andre lags midtbaner å trenge igjennom. Det som er viktig nå, er å få inn en spiss som tør å skyte, og som er litt hissig på grøten. Håper Kone blir klar snart, hvis ikke skulle jeg gjerne sett Boa starte snart. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Singh er ikke særlig tregere enn Berre, som funker utmerket på kant. Det er uansett Stoor som skal stå for farta og innleggskvaliteten på høyresiden. Singh hadde en dårlig start ifjor også, men fikk tillit og var en av våre beste ifjor. Ganske trygg på at det kommer til å skje igjen. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Er ikke i tvil om kvalitetene han innehar, men som kantspiller synes jeg han fungerer dårlig. Akkurat nå vil jeg heller se ogude enn singh på midten. Kanskje hæstad står over en kamp snart, er jo rimelig utsatt for skader den gutten. Ogude som fighter og Singh med pasningskvalitet kunne vært noe, men da mister vi kapteinen og krigeren Hæstad. Fellah har ikke overbevist, kanskje han burde hvilt en kamp, og Ogude fått plass i det offensive leddet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hirschfeld ble rundens spiller for vår del på vif-fotball.no, helt fortjent. Sto en bra match igår også og har reddet oss gang på gang i seriestarten. Fantastisk redning mot Viking og Lillestrøm etter headinger fra Danielsen og Ujah som holder oss inne i kampen. Tippeligaens SOLEKLART beste keeper, som også er totalt oversett av såkalte "eksperter" som Frode Olsen. Han ranket Örlund, Jarstein, Bugge, Larsen og Sahlman foran... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Liten film fra Enga - LSK. http://www.youtube.com/watch?v=fk8jLBO4RoI Orgasme på 02:05 EngaFilm kanalen laster opp sånne fra de fleste kampene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Ikke forsalg til cupkampen. "Portene åpner 16.30 og billettsalget starter ca 10 minutter før." Billettinformasjon på vif-fotball.no Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 LIS på benken i dag gitt.. Blir vel ikke brukt, det blir dyrt for oss. La han spille, sier nå jeg. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 4-0 etter 27 minutter Ikke ille.. Luton, Fellah, Ogude og Boyake.. Beklager, 5-0, Ogude Vi eier kampen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 3 mål på 3 minutter.. Håper gutta spiller på seg selvtillit og pisser på brann neste uke! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Flere enn jeg som tror Koné får spille 20-30 minutter i dag? Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Håper inderlig han får litt spilletid, vi trenger VIRKELIG en - helst to - spisser i form asap. grunnen til at jeg sier to er såklart så vi kan bytte litt og endre kampbildene etter behov, evt. bruke Boakye og Kone samtidig for kjempesupermasse slagkraft forover. Er jo også lov å håpe at målfest i dag sprenger opp en evt. psykisk barriere spillerne våre måtte ha, har vært trist i siste tredjedel til nå denne sesongen ( Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 6-0 er ikke ille for én omgang Mos scora for cup'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå