Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi trenger en cup-pause nå, for å få spillere tilbake. Men spiller vi sånn som igår, så ryker vi faktisk mot Oldenborg. Hjemme mot Brann tror jeg kan stå bra til oss. De er et godt lag, men de er også spillende og kan gi oss rom. Nå har vi to uker til den, og får tilbake spillere fra skade og får folk i form. Vil gjerne se denne mot Brann:

Hirschfeld

Stoor - Muri - Strandberg - Dos Santos

Hæstad - Ogude

Fellah

Singh - Berre - Shelton

Dette funka de 2 første serierundene, selv uten Shelton. Bojan og Boakye supersubs. Singh har ikke greid seg så bra i den nye høyrekantrollen, men det har egentlig ingen i Vålerenga, og med få alternativer på topp, så trengs Berre der.

Vålerenga - Brann

Molde - Rosenborg

Det blir veldig spennende å se hva utfallet blir her. Molde virker å ha kommet seg, hvertfall på resultatfronten, og et tap her sender Rosenborg rett ned i møkka igjen. En seier vil løfte dem ytterligere. Tror vi kan slå Brann, og vi trenger det, med 2 litt vanskelige bortekamper mot Fredrikstad og Haugesund etter det.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Singh er altfor treg til å bekle en kantrolle. Med den formen Ogude har nå synes jeg Singh bør benkes. Ogude og Hæstad er dog litt for like som spillertyper, men de trygger det defensive spillet.

Kommer fellah i form, og får spilt pasninger slik vi vet han kan, så vil det funke veldig bra med fellah som offensiv midt, Berre og shelton på kant. Med Ogude og Hæstad som bikjer utpå der skal det bli vanskelig for andre lags midtbaner å trenge igjennom.

Det som er viktig nå, er å få inn en spiss som tør å skyte, og som er litt hissig på grøten. Håper Kone blir klar snart, hvis ikke skulle jeg gjerne sett Boa starte snart.

Lenke til kommentar

Singh er ikke særlig tregere enn Berre, som funker utmerket på kant. Det er uansett Stoor som skal stå for farta og innleggskvaliteten på høyresiden. Singh hadde en dårlig start ifjor også, men fikk tillit og var en av våre beste ifjor. Ganske trygg på at det kommer til å skje igjen.

Lenke til kommentar

Er ikke i tvil om kvalitetene han innehar, men som kantspiller synes jeg han fungerer dårlig. Akkurat nå vil jeg heller se ogude enn singh på midten. Kanskje hæstad står over en kamp snart, er jo rimelig utsatt for skader den gutten.

Ogude som fighter og Singh med pasningskvalitet kunne vært noe, men da mister vi kapteinen og krigeren Hæstad. Fellah har ikke overbevist, kanskje han burde hvilt en kamp, og Ogude fått plass i det offensive leddet.

Lenke til kommentar

Hirschfeld ble rundens spiller for vår del på vif-fotball.no, helt fortjent. Sto en bra match igår også og har reddet oss gang på gang i seriestarten. Fantastisk redning mot Viking og Lillestrøm etter headinger fra Danielsen og Ujah som holder oss inne i kampen.

Tippeligaens SOLEKLART beste keeper, som også er totalt oversett av såkalte "eksperter" som Frode Olsen. Han ranket Örlund, Jarstein, Bugge, Larsen og Sahlman foran...

Lenke til kommentar

Håper inderlig han får litt spilletid, vi trenger VIRKELIG en - helst to - spisser i form asap. grunnen til at jeg sier to er såklart så vi kan bytte litt og endre kampbildene etter behov, evt. bruke Boakye og Kone samtidig for kjempesupermasse slagkraft forover.

Er jo også lov å håpe at målfest i dag sprenger opp en evt. psykisk barriere spillerne våre måtte ha, har vært trist i siste tredjedel til nå denne sesongen (

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...