Raste Skrevet 23. april 2011 Forfatter Del Skrevet 23. april 2011 Glad for at han viser at han forsatt har følelser for Enga, selv om jeg ikke likte overgangen. Dog, er det bare jeg eller hørtes det jævla dumt ut når han sa "helvette" i starten? Syns ikke det klinka helt, så jeg dro på flirebåndet Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 DFH hadde vært enestående hvis han hadde scoret mer. Han er egentlig ikke en spisstype. Hadde ungdomstrenerene hans sett dette, og prøvd å utvikle en kantspiller eller offensiv midtbanetype av han, ville han nok a vært enda bedre. Jeg synes han nøler for mye foran mål. Når det er sagt, ble jeg veldig lei meg da han forlot oss, for å dra etter Wæhler i Aalborg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Tror vi hadde prøvd å kjøpe han tilbake, og fått han, dersom Bojan ikke hadde signert ny kontrakt i høst. Det hadde godt mulig vært bedre. Sa at DFH var en kjempesignering av RBK, mye av det som gjorde overgangen så sur. Føler 0 for han nå og kommer verken til å bue eller klappe på hans retur til Ullevål. Forøvrig trenger jeg desperat et godt resultat i fotballen nå... Taper vi mot RBK går jeg i dvale. Must win! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Vi MÅ vinne kampen i morgen! Hadde vært horribelt å tape, når "alle andre" banker RBK.. Å Rosenborg, Å Rosenborg er et crappy fotballag! Å Rosenborg, Å Rosenborg Ta'kke gullet hjem i år! De gremmer seg på store stå Når sjitlaget går på! OG ALLE BANKER RBK! Og hei, og hei og hei og håååååå! Hat-trick av Issac og to av Bojan? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Tror vi taper 3 eller 4-0. Typisk at RBK skal få det til nu. Ingen god følelse. Uten Berre igjen. Gått dårlig uten han, selv om man irriterer seg over han når han er der. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Time vill sjåw! Jeg håper, men tror ikke :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Får satse på det beste! For oss! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vi skal voldta deres horer, vi skal knulle deres kyr - drekka øl! Kjøre anal på en hest, synge Vål'enga er best, og så runker vi når Enga tar poeng - tre poeng! 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kjipt at det ikke ble noe tur til bartebyen på meg Men får jo hvert fall sett kampen. Dette blir første kampen denne TL sesongen jeg ikke er på. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Kunne tenkt meg på kampen selv, men siden stammen fra i fjor ikke er med. Så hadde jeg ingen å reise med. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Vålerengas lag: 1 Lars Hirschfeld - 7 Fredrik Stoor, 4 André Muri, 24 Stefan Strandberg, 6 Freddy dos Santos - 23 Kristofer Hæstad, 28 Harmeet Singh - 17 Mohammed Fellah - 26 Bojan Zajic, 16 Håvard Nielsen, 21 Luton Shelton Bojan fra start Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fredrik Stoor har problemer med kneet og starter ikke kveldens kamp. Andreas Nordvik tar hans plass på laget. Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Fredrik Stoor har problemer med kneet og starter ikke kveldens kamp. Andreas Nordvik tar hans plass på laget. Da får vi håpe han ungår sleivpasninger og mangel på markering... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 FAEEEEEEEEEN! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Velkommen til Trondheim. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jaja.. Jeg har tippa 1-4 i dag Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tenkte det samme . Akkurat når Rbk klarer å snu skuta, så skjer det mot Enga. Men mål etter 2 minutter? Jaja, sånn er fotball. Jeg har fortsatt tro på Enga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå