osse-mon waits for alice Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Fellah spilte dårlig, Singh spilte dårlig. Laget ble nytt da Bojan og Boa kom på! Doffen var en helt. Dommeren var en skandale, ELENDIG dømming begge veier, og inkonsekvent som faen! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Doffen var veldig bra, Fellah hadde en litt dårlig dag på jobben som alle kan ha iblant, Ikke alt Bojan gjorde var bra, men likevel et greit innhopp, Boakyes mål var en veldig god prestasjon. Jeg synes ikke Singh stakk seg ut i det hele tatt, men at hele laget slet. Men det kommer. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Singh vil for alltid være en hakkekyllign, siden ahn ikke trår så utrolig til i duellene og har et løpesett som ser slapt ut. Var ikke så ille idag. Fellah funker ikke i spissrollen i det hele tatt. Lurer på hva Martin tenkte på. Boakye, Bojan og Berre inn for Fellah, Nielsen og Ogude neste takk. Singh kommer til å regjere sentralt på midten igjen. Og hva skjedde med tillegsstiden!? 4 minutter? Essediri var nede på bakken i 4 minutter alene. Håpløst. 1 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Enig, burde ha vært minst 5 minutter tillegg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 La Singh få spille fast på midten. Jeg vil gjerne se Nielsen i neste kamp, men Fellah kan ikke spille som midtspiss. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Problemet med Nielsen idag, var ikke at han var så dårlig, men at vi aldri brukte han. Vi spilte konstant opp på venstresiden på Shelton. Sikkert som et resultat av at Stoor ikke hadde dagen, og vi manglet ekstra bredde ute på høyre. Gleder meg til å se Berre i den posisjonen. Han spilte en lignende rolle mye ifjor, og er trent til det. Berre+Stoor kommer til å bli morro å se. Var hvertfall utrolig irriterende at Bojan gikk for skudd helt helt på slutten idag, med Nielsen helt ledig på siden. Hadde Nielsen vært litt mer på, tror jeg nok Bojan ville spilt, men han ønsket vel å være helten, noe han faktisk vanligvis greier. Endret 17. april 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det som irriterte meg mest i dag var trangen til å spille gjennom midten. Dete skulle spille gjennom midten uansett, når sidene ble brukt åpnet det seg mye mer. Altfor mye pasningsfeil og slurv. Dommeren var også helt elendig, begge veier. Alt i alt var det et rettferdig resultat, men synes vi har mye å hente, spesielt på midten 2 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 HELT ENIG! Vi skulle tråkle oss inn i midten, mens Luton stod på siden og ville ha ball! Hver gang han fikk ballen åpnet hele forsvaret seg, og vi kunne få til noe. Jeg hakker ikke på Singh, elsker fyren, men i går var han under pari. Boa fra start, Bojan fra start og Nielsen fra start... Vi manglet den offensive viljen i hele førsteomgangen. Fellah er helten min, personlig, men han duger ikke som spiss. Og hva FAEN var greia med dommeren? Gir Kippe kort han ikke skulle ha (Greit, Kippe er ei FISSE av dimensjoner, men hallo?), unlater å gi kippe kort han SKULLE ha og dømmer HELT inkonsekvent og på trynet.. Keeperen til LSK drøyde tiden så latterlig mye hele veien, og burde hatt gult. At han ikke fikk det, er en skandale! Nordvik bør våkne litt også. Han lot Knudzzzzon kle helt av ham, og når han ikke er like kjapp, er valget rødt eller scoring Jeg kjenner jeg har trua på Boa, han kan bli den panserspissen vi trenger. Luton og Nielsen må også få ballen mye, mye mer! Hver gang vi brukte sidene ble det åpninger og rom. Doffen skal ha skryt nok en gang, han var BB i mine øyne... 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Til dere som liker sutrete trøndere! (Putter ikke disse på RBK-delen pga faren for ban, og ja kan hende dialekta er litt bom) 4 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Beklager, men det der var langt ifra bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er du trønder? Det er jo akkurat sånn de er for tiden. Man er "troll" om man håper de rykker ned. Hah. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Husker jo veldig godt når Rosenborg skulle ut mot Køben i CL kvalikk. Da måtte alle holde med Rosenborg da, siden de var norske osv blablabla. Men når Molde spilte mot Stuttgart, da holdt RBK fansene med Stuttgart. :s 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Jeg er ikke trønder, nei, fra Oslo øst. Allikevel var den dårlig gjennomført. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Husker jo veldig godt når Rosenborg skulle ut mot Køben i CL kvalikk. Da måtte alle holde med Rosenborg da, siden de var norske osv blablabla. Men når Molde spilte mot Stuttgart, da holdt RBK fansene med Stuttgart. :s Heter jo tross alt ikke "hele Norges Molde" daaaaaaa, er RBK som er kjæledeggene våre, ikke dumme Molde! Stjeler også et lite avsnitt fra klanens forum, startposten i kamptråden mot RBK var meget bra skrevet og ble faktisk litt gira av å lese det, Skrevet av ladettefungerenåda De har tapt igjen. De har hersket over norsk fotball i altfor lang tid, men nå har heldigvis udugeligheten innhentet dem. Selvtillit er blitt et fremmedord i barteland, vi er bygd av selvtillit. La oss ta dem. La oss vise hele Norge at et æra-skifte er kommet i norsk fotball. Den nye herskeren er Oslos Stolthet. Ingen unnskyldninger. Vi SKAL være bedre enn dem. Ingen feige kommentarer. I morgen går du ut i media Martin og sier: ”Alle trøndere kommer til å angre på at de ble født etter at vi er ferdige med dem 2. Påskedag”. Ingen kjære mor. Rosenborg - dette er personlig, dette vil gjøre vondt. Vi er et bedre fotballag. Vi spiller bedre fotball. Vi har de råeste spillerne. Vi er kommet for å bli. Jeg ser ingen grunn til at noe annet skal være sant. Når muligheter først kommer må de tas med full besluttsomhet, og muligheten til seriegull ser ut til å være servert allerede i april. Det avgjøres ikke nå, men det som kan vise seg å bli de viktigste skrittene skal bli tatt nå på mandag. Vi kan bli seriemestere, vi kan ende rbk. Da ser jeg faen ingen grunn til ikke å gjøre det. Til bartene – dere er ferdige. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvor er egentlig Sid blitt av? Lenke til kommentar
eco8 Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Et eget VIF-forum! Herlig! Bra å se 20.000 tilskuere på kampen på søndag, lenge siden jeg kan huske å ha hørt det tallet runge utover stadion på Ullevaal. Kampen kunne derimot vært bedre. Hvis du er Vål'enga, reis opp... 1 Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hvor er egentlig Sid blitt av? Mener Andresen sa at han ble hentet for å utvikle seg i år og evt spille til neste år Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det har bare vært helt stille rundt ham etter seriestart, så jeg savnet ham litt Jeg håper Isaac kan bli god for oss, og kanskje score en 10-15 mål i år! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Bom, bom, bom for DFH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå