ronron25 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Faen. Irritasjonen kryper seg opp idag etter gårsdagens resultat. Greit nok at vi ikke spilte så bra, men hadde vi satt 1 sjanse før Stabæk fikk sitt mål, hadde dette endt med borteseier. 3 kamper og 9 poeng hadde vært så sykt deilig å ha etter en slik serieåpning. Istedenfor blir det 6 poeng, TL-runde med flere lag som tar oss igjen, og hele 9 dager igjen til neste kamp. Merker jeg allerede er lei fredagskamper. Nå som jeg ser sammendraget igjen, så kommer jeg på situasjonen der Bojans skudd blir reddet av nesten på streken. Så det på Stadion og ser det igjen i reprise, er den ballen i hånda på Stabæks forsvarsspiller? Jaja, samme kan det være, ikke noe å gjøre med den. Deilig å vite at vi ikke er i nærheten av vårt fulle potensial, men allikevel har 6 poeng etter 3 runder, hvorav 2 kamper har vært bedre spillemessig enn motstander. Vi stile med Dawda, Nielsen og Singh på de øverste plassene igår. 2 av de spilte 2. Divisjon ifjor, mens Singh er i en ny uvant posisjon. Tenk når Berre, Shelton og Koné er tilbake! Nielsen er god han også. Boakye var ikke ueffen heller. Jeg regner med at vi vil gjøre det enda bedre ettersom folk blir spilleklare etc. Og alt i alt er starten bra. Men like kjipt å tape for det... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bare vi tar brann, lsk og rosenborg nå! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Veigar Pall Gunarsson har i hvertfall tro på oss. Han sier: "Jeg tror Vålerenga vinner serien i år, sa Stabæks Veigar Pall Gunarsson" http://nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7587334 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Glad Jørgen Horn er borte, makan til umoden drittunge på banen. Sparker vekk ballen hele tiden, fikk et kort for det i kampen nå, men gjorde det enda en gang, får vel snart ett til og rett ut. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hehe Deilig at FFK slo brann, jeg unner FFK ny medalje! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hehe Deilig at FFK slo brann, jeg unner FFK ny medalje! Nei, vi får inderlig håpe at FFK IKKE tar medalje. Det første beviset du har på dårlig nivå i en liga, er at de nyopprykkede tar medalje. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Sånn sett er jeg enig, men jeg synes FFK er et sympatisk lag som hører hjemme i toppen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 De hører hjemme i Adecco sammen med supporterklubben, Sosialklientene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mos scorer og koser seg Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jada jada der scoret Mos for Tromsø også! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Da er det i alle fall to enga-spillere som scorer denne runden Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2011 Forfatter Del Skrevet 13. april 2011 http://www.dagbladet.no/2011/04/13/sport/fotball/tippeligaen/lars_iver_strand/valerenga/16165181/ Synes virkelig synd på LIS. Virker ut som en utrolig fin kar og jeg håpe at han får kamper for oss i år. Det fortjener han! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Ja, må ha vært helvete for han.. Han var jo veldig god rett før han kom til oss. Tror egentlig ikke han får noen kamper for oss, for da må vi betale TIL endel penger, men hvem vet. Synd for han med alle skadene.. Han kan gå til Hønefoss og hjelpe de opp igjen! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Stakkar, Lars Iver. Jeg må si jeg ikke var helt fornøyd med at han kom hit. Jeg ser egentlig helst at han kommer seg hjem til Nordens Paris. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/-+Kanskje+Doffen+vil+se+oss+live%3F.9UFRDQ18.ips Innlegg og spill mot dårlig forsvar kan vel knapt kalles god fotball ))))))) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Darby day!! Jeg er helt sykt gira og jævlig klein... Helt skjelven. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det faa...n ikke ømhhet Lsk skal bli møtt med ikveld, men god gammal rundspilling og masse mål til Enga . Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Noen som vet når billettluka på ullevaal åpner i dag? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Herregud, Singh må være den spilleren som har dårligst form i stallen vår nå. IKKE en riktig pasning jo. Kan noen henvise han til benken i neste kamp? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Herregud, Singh må være den spilleren som har dårligst form i stallen vår nå. IKKE en riktig pasning jo. Kan noen henvise han til benken i neste kamp? Jeg synes det blir feil å legge all skyld på Singh. Enga slet som lag, og husk at serien nettopp har begynt. Jeg kommer rett fra kamp, og synes det var mye bra også. Men det har nok ikke satt seg skikkelig ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå