Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Faen. Irritasjonen kryper seg opp idag etter gårsdagens resultat. Greit nok at vi ikke spilte så bra, men hadde vi satt 1 sjanse før Stabæk fikk sitt mål, hadde dette endt med borteseier. 3 kamper og 9 poeng hadde vært så sykt deilig å ha etter en slik serieåpning. Istedenfor blir det 6 poeng, TL-runde med flere lag som tar oss igjen, og hele 9 dager igjen til neste kamp. Merker jeg allerede er lei fredagskamper.

Nå som jeg ser sammendraget igjen, så kommer jeg på situasjonen der Bojans skudd blir reddet av nesten på streken. Så det på Stadion og ser det igjen i reprise, er den ballen i hånda på Stabæks forsvarsspiller? Jaja, samme kan det være, ikke noe å gjøre med den.

Deilig å vite at vi ikke er i nærheten av vårt fulle potensial, men allikevel har 6 poeng etter 3 runder, hvorav 2 kamper har vært bedre spillemessig enn motstander. Vi stile med Dawda, Nielsen og Singh på de øverste plassene igår. 2 av de spilte 2. Divisjon ifjor, mens Singh er i en ny uvant posisjon. Tenk når Berre, Shelton og Koné er tilbake! Nielsen er god han også. Boakye var ikke ueffen heller.

Jeg regner med at vi vil gjøre det enda bedre ettersom folk blir spilleklare etc. Og alt i alt er starten bra. Men like kjipt å tape for det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, må ha vært helvete for han.. Han var jo veldig god rett før han kom til oss. Tror egentlig ikke han får noen kamper for oss, for da må vi betale TIL endel penger, men hvem vet. Synd for han med alle skadene.. Han kan gå til Hønefoss og hjelpe de opp igjen! :D

Lenke til kommentar

Herregud, Singh må være den spilleren som har dårligst form i stallen vår nå. IKKE en riktig pasning jo. Kan noen henvise han til benken i neste kamp?

Jeg synes det blir feil å legge all skyld på Singh. Enga slet som lag, og husk at serien nettopp har begynt. Jeg kommer rett fra kamp, og synes det var mye bra også. Men det har nok ikke satt seg skikkelig ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...