Raste Skrevet 11. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Forsatt kun en keeper i klubben, er litt bekymret at dem ikke ennå har skaffet ny keeper. Og jeg er forsatt forbannet over at Arason måtte gå Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Forsatt kun en keeper i klubben, er litt bekymret at dem ikke ennå har skaffet ny keeper. Og jeg er forsatt forbannet over at Arason måtte gå Hmm, di burde snart skaffe en keeper, er Jarstein forsatt i Odd ? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja hva skjedde med at Jarstein skulle bestemme seg etter EM-kvalik-kampen? Begynner å bli en stund siden det nå da. Må nå snart få en avklaring. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Ja hva skjedde med at Jarstein skulle bestemme seg etter EM-kvalik-kampen? Begynner å bli en stund siden det nå da. Må nå snart få en avklaring. Mhm, og jeg har ikke sett noen ting om at han har gått til en annen klubb siden da.. Kan jo hende han har valgt å bli i Odd, men jeg tviler på det.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Regner med at han kommer til Vif. Står nok noe snart på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Regner med at han kommer til Vif. Står nok noe snart på hjemmesiden dems. Får håpe det for Arason er jo uten kontrakt.. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Jarstein venter nok sikkert med og svare på hvilken klubb han velger når det er avgjort om RBK går videre i CL. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Og det gjorde de ikke så da burde det være lett for ham å bestemme seg Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2007 Og det gjorde de ikke så da burde det være lett for ham å bestemme seg Haha, ja Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Vif dropper Jarstein Om ryktene stemmer, får vi en amerikaner i buret neste år. Flere kilder Nettavisen har vært i kontakt med, bekrefter at Vif har bestemt seg for å satse på en langt rimeligere løsning. Etter hva vi har grunn til å tro, er klubben så å si enige med en amerikansk målvakt om en overgang. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Vif dropper Jarstein Om ryktene stemmer, får vi en amerikaner i buret neste år. Flere kilder Nettavisen har vært i kontakt med, bekrefter at Vif har bestemt seg for å satse på en langt rimeligere løsning. Etter hva vi har grunn til å tro, er klubben så å si enige med en amerikansk målvakt om en overgang. Hmm, hvilken amerkiansk keeper er det da tro? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Vel, det er ikke nevnt noe navn enda, men det er sikkert ikke noen vi har hørt om før uansett. Men det betyr ikke at han ikke er god. Spent på å få høre mer om det er hold i disse ryktene. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Æsj, jeg er så forbannet. Jeg vil ha enten Arason tilbake eller Jarstein. Nå er jeg forbannet som faen. Syns den nye VIF-ledelsen gjør for mye feil. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kan jo også nevne at Aftonbladet for noen dager siden kunne rapportere at Stuart Baxter visstnok skal være klar for Vif. Den tidligere Helsingborg-treneren har etter ryktene vært i samtaler med Vålerenga allerede i sommer. Det spekuleres nå i om Baxter snart blir annonsert som trener i Vålerenga sammen med Martin Andresen. Edit: Baxter sier visst selv at Vålerenga er helt uaktuelt. Endret 12. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
-meg- Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 han glapp, men det er ikke vits å betale for mye for en spiller.... Jeg tror de har full kontroll på valle til det motsatte er bevist, synes det bare er positivt at det er stille fordi da holder folk tett om hva som skjer der nede... Blir også veldig avslappet når jeg hører intervjuer med MA..... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Det er bra vi ikke hører mye. Tidligere i år var det jo en eller annen kødd på Valle som gikk til media med hvert eneste navn som ble nevnt. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 En billig amerikaner.. Jaja, dette kan bli artig... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Her er amerikaneren Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Han virket jo som en veldig god keeper. En av de beste der borte i hvertfall. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2007 Syns ikke det der virka så dumt jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå