osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Glad for at det er pause, det er jammen meg ikke noe gøy med dette stabækpresset! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Lurer på hva som skjedde, vi hadde jo full kontroll. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Selvmål skjedde, Stabæk har løpt mye etter ball nå og burde åpne seg rom i 2.Omgang. Kan også melde om at ei jente fra Vålerenga vant Telenors Shoot-out i pausen hvor det ble konkurert i fotball-cruling. Slo alle gutta som heier på Stabæk - uten problemer. Dømmingen er også en tragedie man kan skrive bok om, rett og slett håpløst. Endret 8. april 2011 av Cosha Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nesten for doffen! men nå er bojan her! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Synd vi har glemt alt om å vinne fotballkamper! Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Uffda... Stakkars Strandberg. Selv om det ble tap, måtte jeg smile på slutten. Tenk hvis Hirschfeld hadde headet inn 1-1! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jaja, ufortjent. De scorte jo ikke. Sånn sett er jo det positivt. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Vi presterte begredelig i dag. Stabæk kledde av oss etter scoringen! Lars holder oss inne i kampen, men vi klarer faen ikke å få til noe fremmover En lite god kamp i dag, med rar dømming i mange situasjoner... Vi hadde kanskje en omgang hver, men Stabæk var bedre, og vi taper fortjent når vi har forsvarsspillere som har lært hodeklareringer i boksen av John Arne Riise Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kom akkurat hjem fra kamp, til fots. Synes vi var bedre enn Stabæk idag, selv med spill under pari. Har også fått bekreftet det av en Stabæk-supporter også. Kjipt å tape, men det kommer fort i slike kamper. Synd for Strandberg, som gjør sånne feil av og til. Har ikke fått sett situasjonene som gikk imot oss, så armen til Boakye fra stadion, men vet ikke om motspiller gjorde noe før det. Håvard Nilsen datt, uten at jeg så det som skjedde. Noen som vet om vi skulle fått straffe eller ikke? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Håvard Nielsen-situasjonen var straffe. Han imponerer meg for hver kamp han spiller, var farlig tidlig i kampen. Utrolig stort talent! Det Boakye gjorde var bare idiotisk. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bare vi som scorer idag... kjip måte å tape på Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Tenkte meg noe sånt. Flott at dommere fortsatt ikke gir oss straffespark i år. Stabæk slapp unna mot Rosenborg også. De to neste kampene våre er mye viktigere. Stoppe togstasjonen neste uke, og så knuse bartene uka etter. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Positivt i dag: Isaac viser at han kan spille fotball den korte stunden han er på banen. Han må bare slutte å tulle! Nielsen imponerer mer og mer! Tror vi har etterfølgeren til Moa på plass om en sesong eller to Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det var faktisk mye positivt idag. vi er bunnsolide bakover, skåringa dems er av den tullete sorten. I tillegg har vi 2-3 store sjanser, men har litt uflaks. At vi taper denne kampen, skremmer meg ikke nevneverdig, men vi har 3 kamper nå som blir av stor betydning. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 2-3 store sjanser er ingenting med mindre man setter alle jeg vil se 10-15 sjanser, jeg! Da trykker vi fremmover slik vi skal! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Driiit kjipt at Enga tapte , men må vel regne med å tape en kamp i ny og ne også. Endret 8. april 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Heldigvis ligger det an til at ligaen er såpass jevn i år at det å tape ikke er synonymt med å tape gullet. Slår tilbake fra det her! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Faen. Irritasjonen kryper seg opp idag etter gårsdagens resultat. Greit nok at vi ikke spilte så bra, men hadde vi satt 1 sjanse før Stabæk fikk sitt mål, hadde dette endt med borteseier. 3 kamper og 9 poeng hadde vært så sykt deilig å ha etter en slik serieåpning. Istedenfor blir det 6 poeng, TL-runde med flere lag som tar oss igjen, og hele 9 dager igjen til neste kamp. Merker jeg allerede er lei fredagskamper. Nå som jeg ser sammendraget igjen, så kommer jeg på situasjonen der Bojans skudd blir reddet av nesten på streken. Så det på Stadion og ser det igjen i reprise, er den ballen i hånda på Stabæks forsvarsspiller? Jaja, samme kan det være, ikke noe å gjøre med den. Deilig å vite at vi ikke er i nærheten av vårt fulle potensial, men allikevel har 6 poeng etter 3 runder, hvorav 2 kamper har vært bedre spillemessig enn motstander. Vi stile med Dawda, Nielsen og Singh på de øverste plassene igår. 2 av de spilte 2. Divisjon ifjor, mens Singh er i en ny uvant posisjon. Tenk når Berre, Shelton og Koné er tilbake! Nielsen er god han også. Boakye var ikke ueffen heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå