Gå til innhold

Vålerenga ♥ Oslos Stolthet!

Raste

Anbefalte innlegg

Liten oppsummering fra gårsdagens kamp:

Jeg er utrolig fornøyd med hva vi presterte i første omgang, vi la et høyt press på Aalesund fra første sekund. Selv om vi ikke produserte veldig mye sjanser, så spilte vi fotball som var artig å se på.

Selv mener jeg at det er et par spillere som ikke er helt i form enda, og som bør komme seg i form etterhvert. Singh er blant en av de jeg håper kommer i helt kampform, jeg syns ikke han var så mye involvert i går og forsvant tidvis ut av kampen.

Så kan jeg jo legge til hva det Dawda presterte. Er det bare meg eller har alt dettet ut av fyren? Han mister ballen ofte og er absolutt ikke den han var i førstedelen av hans førstesesong. Litt leit, for han var god for to sesonger tilbake.

Det ser ut som Martin har gjort noen gode kjøp det siste året. Ogude, Stoor, Sid, Solli, Kone og Isaac skal bli meget spennende å følge de utover i sesongen. Jeg håper minst tre av de spillerne blir faste og gjør det bra.

Når det kommer til tilskuertallet håper jeg det bedrer seg endel, 13500 er OK, men ikke bra nok. Jeg savner tilskuertallene fra 04 og 05. :(

Er Lars Iver Strand skadet? Han ble ikke solgt, eller lånt ut. Håper Martin gir han en sjanse nå, syns faktisk litt synd på Strand.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig! Satser på uavgjort mellom RBK og LSK neste uke, og uavgjort imorgen mellom LSK og Brann.

Dette ser veldig bra ut! Kunne ikke bedt om en særlig bedre start. Det er ikke minst utrolig viktig, siden våre første kamper er vanskelige å vinne. Vi har en mye lettere avslutning på sesongen enn Rosenborg.

Lenke til kommentar

Da høsten var som klarest – en september ettermiddag

strømmet skjebnen ut små gnister på Vålerenga.

Bud gikk ut over byen – til kvinne og til mann

om at kjerka opp i parken sto i brann.

Det var mange som tok veien – som følte de måtte dra

opp til småhus og stille gater – mellom Galgeberg og Etterstad.

Flammen dannset i kvelden – lyste mot åsen bak

da Vålerenga kjerke – fikk himmel`n sjøl til tak.

Så mange minner – og tanker – lever i en menneskekropp

knytter oss til steder der vi vokste opp.

Kjærlighet til ei gate - til et hus og til en gård

der vi brukte våre aller beste år.

Og mange som stod der i parken – var døpt i kjerka engang

og hadde spasert over gulvet – mens bryllupsklokka klang.

Flammen danset i kvelden – lyste mot åsen bak

da Vålerenga kjerke – fikk himmel`n sjøl til tak.

I parken - stod det menn - som hadde spelt fotball siden dem var små

og siden ble helter for Klanen på Store Stå.

Der sto unge, menn og kvinner – som hadde flytte inn i seinere år

for å gi nytt liv til en del av byen vår.

Og orgelet spilte aleine – jeg sverger på at det er sant

og kjerkeklokka ringte – da taket til slutt forsvant.

Naken, grå og øde – som en skygge mot åsen bak

sto Vålerenga kjerke – med himmel`n sjøl til tak.

:love:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mange som skal på kamp i morgen?

Eg skal! Har jo solgt ut billettene våre/få igjen så vi kommer til å synge dritten av de Blaa som muligens bestemmer seg for å komme. Har stått på Stabæk Support sitt felt en gang i forbindelse med Stabæk - Valencia (kompis hadde en billett så ikke noe jeg betalte for!!) og makan til slappe folk skal du lete lenge etter, synger når Stabæk gjør det litt bra også holder dem for det meste kjeft om laget ligger under i mål eller banespill.

Også synger dem "Gi oss mål Stabæk, gi oss mål...etc." - hva faen er det for en sang da..makan til drit de produserer, må være den dårlige luften i gymsalen dems. Glad jeg endte opp som vif-supporter for å si det sånn, slipper man å bli flau hver gang supportergruppa de åpner kjeften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...